מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
חדש בישראל: דוקאטי דיאבל 1260
אסף לביא
צילום: יצרן
דוקאטי Diavel 1260 מקבל את מנוע מנוע הטסטסטרטה DVT החדש המספק 159 כ"ס ב-9,500 סל"ד ומומנט של 13.1 קג"מ ב-7,500 סל"ד הודות לתזמון שסתומים משתנה. שלדה חדשה, תנוחת רכיבה משופרת, חבילה טכנולוגית חדשה ושתי סכמות צביעה עדכניות.
חבילת הטכנולוגיה החדשה כוללת IMU מתוצרת בוש, מערכת קורנרינג ABS, בקרת אחיזה, בקרת ווילי ובקרת זינוק מעודכנות ובקרת שיוט.
לוח השעונים החדש בעל מסך TFT צבעוני מאפשר שליטה על הבקרות מציג מהירות, מד דלק וכל הרגיל. כל התאורה מסוג LED והתאורה הקדמית עוקבת פניה. בגרסת ה-S מותקן כסטנדרט קוויקשיפטר Up&Down.
הדיאבל 1260 תומך באפליקצית Ducati Link, המאפשרת לרוכב לשלוט במצב הרכיבה באמצעות הסמארטפון, בנוסף מספקת מידע רב על תחזוקה, מדריך משתמש ומשמשת מעין רת חברתית לרוכבי דוקאטי.
מחיר הגרסה הרגילה 169,260 ₪ ו-195,260 ₪ לגרסת ה-S, לפני אגרות רישוי.
פשוט יקר ומיותר. רובוטריק מכוער.
בלי להכנס לפרטים, קניתי, יחס רע, אי נטילת אחריות בתקלת לוח שעונים ומחשב בדוקאטי היפרמוטארד, הפסדתי המון זמן וכסף, לשם לא אתקרב יותר. חבל כי אני אוהב אופנועים איטלקיים. במנוחה על דיוק 790
קנית ב200 אלף תוך שנה הפסדת חצי ושם בחברה מבקשים על כלים מעל המחירון שבפועל בשוק הרגיל מורידים 30 אחוז
קניתי סקרמבל חדש לפני שנתיים, לא מוכנים לזכות אותי במחירון על מנת לקנות דגם חדש. עושים שכונה בישראל אז את הדיאבל אני כבר לא ארכוש
תמשיכו לרכוש מהחברות במחירים לא שפויים ויחס לא הוגן של שנים ואז תמשיכו להתבכיין על זה ככה נגיע רחוק ללא ספק
מדינה של הזויים