fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
שרקו
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל

חדש בישראל: דוקאטי סקרמבלר דור 2

חדש בישראל: דוקאטי סקרמבלר דור 2

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ליגל אופנועים, יבואנית מותג דוקאטי לישראל, מודיעה על תחילת שיווקו של הסקרמבלר החדש בשלוש גרסאות – אייקון, Nightshift ו־Full Throttle – עם אפשרות הגבלת הספק לרישיון A1; מחירו החל מ־83,590 ₪.

● עוד בנושא: השקה עולמית – דוקאטי סקרמבלר אייקון במבחן

מעל ל־70% מהחלקים המרכיבים את הדור השני של הסקרמבלר חדשים לחלוטין, הוא מתהדר בעיצוב חדש ורענן השומר על המראה של הדגם המקורי, משקלו ירד בכ־4 ק"ג והוא מצויד בחבילה אלקטרונית מקיפה. בבסיסו אותו מנוע Desmodue מוכר, L-טווין מקורר אוויר בנפח 803 סמ"ק, עם גל-זיזים עליון יחיד ו־2 שסתומים לצילינדר, המייצר הספק של 73 כ"ס ב־8,250 סל"ד ומומנט של 6.6 קג"מ ב־7,000 סל"ד, כשמצמד חדש ושינויים בגיר מפחיתים 2.5 ק"ג ממשקלו והופכים את תפעול התיבה לקל וחלק יותר. הסקרמבלר החדש נהנה לראשונה גם מחבילה אלקטרונית הכוללת מצערת אלקטרונית ו־2 מצבי רכיבה, בקרת אחיזה בעלת 4 מצבי התערבות וקורנרינג ABS, תאורת LED מלאה וצג TFT בגודל 4.3 אינץ', כשבתוספת תשלום ניתן לקבל גם את מערכת המולטימדיה של דוקאטי לחיבור בלוטוס למכשיר הסלולרי וקוויקשיפטר דו-כיווני (סטנדרטי ב־Full Throttle).

השלדה, הזרוע האחורית מערכת הפליטה והגלגלים היצוקים במידות 18 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור עוצבו מחדש. מקדימה מותקן אותו מזלג קאיאבה הפוך בקוטר 41 מ"מ, כעת בזווית חדה יותר של 24°, ומאחור בולם יחיד, שניהם עם מהלך גלגלים של 150 מ"מ. מערכת הבלימה נותרה גם היא ללא שינוי, עם דיסק יחיד בקוטר 330 מ"מ וקליפר ברמבו מונובלוק רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה, ודיסק בקוטר 245 מ"מ וקליפר חד-בוכנתי מאחור. בסיס הגלגלים מתארך טיפה ועומד כעת על 1,449 מ"מ. המושב בגובה 795 מ"מ. עם כל השינויים, ומצבר קל יותר, משקלו הרטוב של הדוקאטי סקרמבלר אייקון החדש קל ב־4 ק"ג ועומד על 185 ק"ג, כולל 13.5 ליטרים של דלק. הצמיגים, פירלי MT60 RS, במידות 110/80-18 מקדימה ו־180/55-17 מאחור.

● עוד בנושא: מהדורת 30 שנה לדוקאטי מונסטר

האייקון מוצע ב־3 סכימות צבע – אדום, שחור, צהוב – ומחירו 83,590 ₪, כשניתן בקלות להחליף את כיסויי המיכל והכנפיים לאחת מתוך 6 סכימות צבע נוספות בתוספת תשלום. ה־Nightshift מעוצב כקפה-רייסר עם פריטי עיצוב ואבזור תואמים – ביניהם כידון, מראות, כנף קדמית, כיסויי צד, מושב ומאותתים שונים, מחירו 90,950 ₪. ה־Full Throttle מבוסס על דגם האייקון ומוסיף פריטי עיצוב רבים ואבזור נוסף דוגמת אגזוז טרמיניוני וקוויקשיפטר דו-כיווני כסטנדרט, מחירו 90,950 ₪. כל הגרסאות ניתנות להגבלת הספק ל־47 כ"ס לצורך עמידה בתנאי רישיון A1.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 nx500