fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דוקאטי: מהדורת 30 שנה למונסטר

דוקאטי: מהדורת 30 שנה למונסטר

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

יצרנית האופנועים מבולוניה חוגגת 30 שנה לדגם המונסטר האייקוני שלה עם מהדורה מוגבלת וממוספרת של 500 יחידות. ה־Monster, שהוצג לראשונה בשנת 1993, היה חלוץ בתחומו, השפיע על מגמות בעולם הדו-גלגלי ובעיקר על מצבה הכלכלי של דוקאטי – עם מעל ל־350,000 אופנועים שנמכרו ברחבי העולם.

המונסטר זכה להצלחה בזכות השילוב בין מנוע ספורטיבי המותאם לשימוש בכביש, שלדה שמקורה באופנועי סופרבייק, יחד עם כידון רחב ועיצוב עירום ומינימליסטי. הקונספט הפשוט הזה חולל מהפכה בתחום אופנועי הנייקד ועבר מספר אבולוציות במהלך השנים, תוך שהוא נשאר נאמן למהותו המקורית.

לכבוד יום הולדות ה־30, דוקאטי חושפת את ה־Monster 30° Anniversario, גרסה במהדורה מוגבלת שחולקת כבוד למורשת הדגם, עם עיצוב מיוחד בצבעי טריקולור וגלגלים מוזהבים, בהשראת דגמי מונסטר מהעבר. לכל יחידה, מתוך ה־500 שיגיעו לייצור, יש לוחית ממוספרת על המשולש העליון, תעודת מקוריות וכיסוי ייעודי לאופנוע.

כמו בדגם הבסיס, גם מהדורת ה־30 שנה עושה שימוש באותו מנוע Testastretta 11°, מנוע L-טווין מקורר נוזל בנפח 937 סמ"ק, המייצר 111 כ"ס. החבילה האלקטרונית כוללת 3 מצבי רכיבה, מערכת קורנרינג ABS, בקרת אחיזה ואנטי-ווילי ובקרת זינוק – כולן עם מספר מצבי התערבות. המהדורה המוגבלת מוסיפה לכך גם מצב רכיבה 'גשם' ואנימציה מיוחדת בצג ה־TFT של לוח המחוונים, בגודל 4.3 אינץ', בעת פתיחת הסוויץ'.

ה־Monster 30° Anniversario מצויד במתלים מתכווננים באופן מלא ומשכך היגוי תוצרת אוהלינס, עם מזלג NIX30 ששוקל 600 גרם פחות מהמזלג המותקן בחזית הדגם הסטנדרטי, כמו גם במערכת בלימה של ברמבו, עם זוג דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ וקליפר Stylema מונובלוק רדיאלי, המשפרים את יכולות הבלימה וגם מורידים 1.1 ק"ג, שיחד עם גלגלים קלים בכ־1.9 ק"ג מפחיתים את המשקל הבלתי מוקפץ והאינרציה הסיבובית של הגלגל הקדמי בצורה משמעותית.

רשימת האבזור כוללת גם מושב חדש ומעוצב, כנף קדמית וכנף אחורית מקרבון, מגן רוח קצר, מצבר ליתיום-יון, כיסוי מושב אחורי, צמיגי פירלי דיאבלו רוסו 4 ודוד פליטה של טרמיניוני, שלמרות תוספת האבזור מסתכמים בהפחתה של 4 ק"ג במשקל המהדורה המוגבלת, העומד על 184 ק"ג, בהשוואה לדגם הסטנדרטי.

זו הייתה החשיפה הראשונה ל־2023 מתוך שש בסדרת ההשקות השנתית של היצרנית, ה־Ducati World Premiere. הסדרה תמשיך, החל מה־19 בספטמבר, עם חשיפת אופנועים חדשים מדי שבועיים, עד ה־7 בנובמבר. האופנועים יוצגו לראשונה בתערוכת EICMA 2023 במילאנו, החל מה־10 בנובמבר, כאשר התערוכה תיפתח לקהל הרחב.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל