מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
חדש בישראל: הונדה CB300R המעודכן ל־2022
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
מאיר חברה לרכב, יבואנית אופנועי הונדה לישראל, מודיעה על הגעתו של ה־CB300R המעודכן ל־2022, המקבל מנוע חדש שעמוד בתקן אירו5, מזלג SFF-BP חדש של Showa ועדכון טכנולוגי קל; מחירו 36,231 ₪.
סדרת ה־Neo Sports Cafe של הונדה הוצגה בשנת 2018, כשה־CB300R, דגם הביניים של הסדרה, הוא האחרון לקבל עדכון, אחרי ה־CB125R, ה־CB650R וה־CB1000R. בדוגמה לאחיו הקטן, ה־CB300R המעודכן נוצר כדי לעמוד בתנאי תקינת אירו5, אך הונדה מנצלת את ההזדמנות להתקין מספר שיפורים נוספים.
אותו מנוע צילינדר יחיד, מקורר נוזל, עם גל-זיזים עליון כפול ו־4 שסתומים, בנפח 286 סמ"ק כעת עומד בתקן אירו5 ומייצר הספק של 31 כ"ס ב־9,000 סל"ד ומומנט של 2.8 קג"מ ב־7,750 סל"ד, בנוסף, הונדה מציידת אותו בסליפר ואסיסט קלאץ'. חיישן גל-ארכובה, שקע OBD2 ומערכת פליטה חדשה הותקנו כדי לעמוד בתקן אירו5.
מזלג SFF-BP (ר"ת Showa Separate Function Big Piston) בקוטר 41 מ"מ מתוצרת Showa מותקן מקדימה, עם שיכוך וספיגה משופרים וירידה קלה במשקל, כשחלוקת המשקל של האופנוע עומדת על 49.6%/50.4% לטובת האחורי, עם משקל רטוב של 144 ק"ג ובסיס גלגלים באורך 1,352 מ"מ.
מערכת ה־ABS כעת מקבלת חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי המסייע לדיוק עבודת המערכת בהטייה. לוח המחוונים עם צג LCD בעל גרפיקה חדשה ומחוון הילוכים בולט מבעבר. בנוסף לכל זה, המושב עשוי חומר חדש שלטענת הונדה אמור להיות נוח יותר, והעיצוב כולו עבר שדרוג קל, כשה־CB300R מתחדש בעוד שתי אפשרויות צבע – צהוב וכחול, המצטרפות לשחור ואדום בהן היה מוצע האופנוע עד כה.
מערכת הבלימה של Nissin עם דיסק בקוטר 296 מ"מ וקליפר רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה, מאחור דיסק בקוטר 220 מ"מ עם קליפר חד-בוכנתי. הבולם האחורי בעל אפשרות כיוונון עומס קפיץ, מהלך הגלגלים עומד על 130 מ"מ מקדימה ו־107 מ"מ מאחור, המושב בגובה 799 מ"מ, מרווח הגחון 151 מ"מ, הצמיגים במידות 110/70-17 ו־150/60-17, אורכו הכללי 2,012 מ"מ, רוחבו 802 מ"מ, גובהו 1,052 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 10 ליטר וכל התאורת מסוג LED.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן