fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
אגמ מוטורס מתחת ללוגו אריק
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אגמ מוטורס קוביה 140
סטפן
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: מונדיאל HPS125 Ubbiali

חדש בישראל: מונדיאל HPS125 Ubbiali

אסף לביא

צילום: יצרן

יבואנית אופנועי F.B מונדיאל משיקה מהדורה מיוחדת חדשה ל־HPS125 לזכרו של רוכב המרוצים קרלו אוביאלי שהלך לעולמו בשנה שעברה כתוצאה מנגיף הקורונה וזכה באליפות העולם לפני 70 שנה על אופנוע מונדיאל. שלוש יחידות ממוספרות מהמהדורה המוגבלת הגיעו לישראל וימכרו במחיר של 29,900 ₪.

ה־HPS125 של מונדיאל שעודכן השנה וקיבל מנוע חדש העומד בתקן אירו5 ומערכת ניהול מנוע של Dell'Orto, כמו גם מאותתי LED חדשים, רגליות רוכב במיקום חדש שיחד עם הכידון שגבוה ורחב יותר במהדורה המיוחדת יוצרות תנוחת רכיבה זקופה ונוחה יותר, זרוע לוחית רישוי חדשה ומסך TFT בגודל 7″. בנוסף, המזלג ההפוך מקדימה עבר כיול מחדש לצורך שיפור נוחות הרכיבה.

מהדורת ה־Ubbiali מקבלת צמיגים בעלי פרופיל כביש וכאמור גם כידון גבוה ורחב יותר, צביעה בשילוב כסוף וכחול, כצבעי אופנוע המרוץ של אוביאלי, מושב כחול עם שמו של הרוכב רקום ומספר הרוכב שלו, 9, בצידי האופנוע. הגרסה המיוחדת מציינת גם 70 שנים לאליפות של אוביאלי וגם לאליפות היצרנית באותה השנה.

ה־HPS125 מייצר הספק של 13.7 כ"ס ב־9,750 סל"ד ומומנט של 10.5 נ"מ ב־8,000 סל"ד, המזלג ההפוך מקדימה בעל מהלך של 97 מ"מ בעוד צמד הבולמים מאחור מספקים מהלך של 120 מ"מ. מערכת הבלימה בעלת דיסק יחיד בקוטר 280 מ"מ וקליפר 4 בוכנות רדיאלי מקדימה, דיסק בקוטר 220 מ"מ עם קליפר חד-בוכנתי מאחור ומערכת ABS. אורכו הכללי עומד על 2,025 מ"מ, רוחבו 730 מ"מ וגובהו 1,100 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,360 מ"מ, המושב בגובה 795 מ"מ והגחון בגובה 145 מ"מ מהקרקע. גלגלי השפיצים נועלים צמיגים במידות 110/90-18 מקדימה ו־140/70-17 מאחור. משקלו היבש עומד על 133 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 9.5 ליטר.

קרלו אוביאלי נולד בברגמו בשנת 1929, הוא החל להתחרות בגרנד פרי בשנת 1949 ובאותה השנה זכה במדליית זהב במרוץ הסיקס דייז (ISDT), שנה לאחר מכן עבר לקבוצת מונדיאל ורכב עבורה במשך 3 עונות, כשהוא צובר 9 פודיומים, שני ניצחונות ואליפות עולם על אופנוע ה־125 סמ"ק של מונדיאל. ב־1953 אוביאלי עובר לקבוצת MV אגוסטה ובמשך 7 עונות זוכה ב־5 תארי אלוף עולם ב־125 סמ"ק ו־3 אליפויות עולם ב־250 סמ"ק, סה"כ 9 אליפויות עולם – כמו ולנטינו רוסי ומייק היילווד.

זו לא המחווה היחידה של מונדיאל לרוכבי העבר שלה שזכו בשבילה ב־10 אליפויות עולם, דגם ה־Pagani 48 הוא מחווה לנלו פגאני שזכה בתואר אליפות העולם הראשון של מונדיאל ב־1949.

מתוך 70 היחידות שיגיעו לייצור, לבקשתה של היבואנית נחתו בישראל היחידות הממוספרות 24 (שהייתה חשובה ליבואנית מוטו 24), 25 ו־26. מחיר הגרסה המיוחדת עומד על 29,900 ₪. בנוסף מציעה היבואנית מערכת פליטה תחליפית של Leovince ומחשב מנוע משופר בתוספת של 3,750 ₪.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

2 תגובות ל חדש בישראל: מונדיאל HPS125 Ubbiali

  1. על מהההה 30.000 על מהההה מה קורא ליבואנים אופנוע 125cc ב 30.000 צרכנים פריירים תמשיכו ליקנות

  2. אופנוע גנרי שלא דומה לדגם המרוצים בכלל הגיב:

    פראיירים לא חסר, גם אופנוע חלש, גם אופנוע יקר …30,000 זה יותר מפי 2 מהמחיר בפועל.
    וגם…בכלל לא דומה לדגם המרוצים המקורי.
    עבודת יחצ"נות נטו ללא כל ערך מוסף אמיתי, בלוף אחד ענק!!!
    לפעמים רוכשים את הקשקוש הזה לצורך עיצוב מועדונים או חלונות ראווה של בגדים…ובכלל לא רוכבים עליו.
    אם מישהו מוכן לזרוק 30 אלף ש"ח על עיצוב גנרי שלא דומה לכלום? אז שיבושם לו!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל