fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: פיג'ו מטרופוליס 400 המעודכן

חדש בישראל: פיג'ו מטרופוליס 400 המעודכן

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית קטנועי פיג'ו לישראל, משיקה את הדור השלישי והמשודרג של הקטנוע התלת-גלגלי מטרופוליס 400 – בשתי גרסאות; החל מ־54,205 ₪.

המטרופוליס 400, שהחל את דרכו בשנת 2013, קיבל ב-2020 שדרוגים רבים, ביניהם מתיחת פנים ברוח דגמי המכוניות של היצרנית הצרפתית (שנראתה לראשונה בדגם הקונספט שהוצג בתערוכת מילאנו 2019), שיפורים לנוחות והמתלים, מנוע מעודכן לעמידה בתקן אירו5, מערכת בקרת אחיזה חדשה ולוח מחוונים חדש עם צג TFT גדול וקישוריות בלוטוס המאפשרת חיבור עם המכשיר הסלולרי וניווט דרך אפליקציה ייעודית.

למטרופוליס 400 מנוע חד-צילינדר מקורר אוויר בנפח 399 סמ"ק, המייצר הספק של 35 כ"ס ב־7,250 סל"ד, מומנט של 3.9 קג"מ ב־5,750 סל"ד ומהירות מרבית של 135 קמ"ש. משקלו הרטוב 280 ק"ג, בסיס הגלגלים 1,500 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ, אורכו הכללי 2,152 מ"מ, רוחבו 775 מ"מ וגובהו 1,450 מ"מ, הצמיגים במידות 110/70-13 מקדימה ו־140/70-14 מאחור, מיכל הדלק בנפח 13 ליטר ומערכת הבלימה המשולבת כוללת ABS, דיסק בקוטר 230 מ"מ לכל גלגל מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור.

גרסת ה־GT בעלת רוח ספורטיבית יותר הניכרת במראה הכולל מגן רוח קצר, צביעה דו-גונית עם שילוב מט, הגלגלים וכידון החשוף. גרסת ה־SW מאובזרת ומפנקת יותר לרכיבה ארוכה ומוסיפה ארגז אחורי מובנה המגדיל את שטח האחסון, מגן רוח גבוה ועוד. מחירו של המטרופוליס 400 עומד על 54,205 ₪ לגרסת ה־GT ו־55,205 ₪ ל־SW.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove