fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל
HJC

חדש בישראל: קימקו דאונטאון GT 350 וסקייטאון 125

חדש בישראל: קימקו דאונטאון GT 350 וסקייטאון 125

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

שני קטנועים חדשים של קימקו נוחתים בישראל, ה־Downtown GT 350, דור חדש ומשודרג לסדרת הדאונטאון הפופולרית, וה־Skytown 125, קטנוע עירוני חדש.

הדאונטאון GT 350, שהוצג לראשונה בתערוכת EICMA 2023, הוא למעשה גרסה חדשה לדאונטאון 350 הוותיק והפופולרי, שמתמקדת בשיפור הנוחות לרכיבה למרחקים לצד שמירה על אופיו הספורטיבי של קטנוע המנהלים. הדאונטאון GT 350 עושה שימוש באותו מנוע סינגל מקורר נוזל עם 4 שסתומים, בנפח 321 סמ"ק המייצר הספק של 28.5 ב־7,500 סל"ד ומומנט של 3 קג"מ ב־5,500 סל"ד, לאחר שעבר התאמה לתקן אירו5+.

העיצוב החדש אלגנטי, קומפקטי ובעל קווים ישרים, מרגיש בו זמנית גם ספורטיבי יותר וגם מעודן יותר, עם תאורת LED מלאה חדשה, ותחתיו שלדה ומתלים מעודכנים, עם מהלך גלגלים של 100 מ"מ מקדימה ו־108 מ"מ מאחור, גלגלי אלומיניום גדולים יותר, עם צמיגים במידות 120/70-15 ו־140/70-14, מערכת בלימה בעלת דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה, דיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור ומערכת ABS, כמו גם מערכת בקרת אחיזה.

המושב החדש מדורג, ובגובה של 800 מ"מ, הוא נמוך ב־10 מ"מ מהמושב של הדגם היוצא. לדגם ה־GT יש מערכת Keyless, צג TFT חדש עם קישוריות בלוטוס, שטח אחסון מתחת למושב לקסדה מלאה וקסדת 3/4, שני שקעי טעינה USB, ידיות אחיזה למורכב ורגליות נשלפות. בסיס הגלגלים באורך 1,555 מ"מ, אורכו הכללי 2,170 מ"מ, רוחבו 810 מ"מ וגובהו 1,330 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 12.5 ליטר ומשקלו הרטוב עומד על 189 ק"ג. מחירו של ה־Downtown GT 350 בישראל 37,980 ₪.

לצידו של ה־Downtown GT 350, הוצג בתערוכת EICMA 2023 גם ה־Skytown 125, קטנוע עירוני חדש. הסקייטאון מצויד במנוע חדש לחלוטין, סינגל מקורר אוויר עם 2 שסתומים, בנפח 125 סמ"ק, שלדברי קימקו תוכנן להיות חסכוני ועמיד יותר מבלי לוותר על ביצועים. מנוע ה־Green Power מייצר הספק של 11.2 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 1 קג"מ ב־6,500 סל"ד. גם הוא, כמו מנוע הדאונטאון החדש, עומד בתקן אירו5+.

העיצוב של הסקייטאון 125 רענן ושונה משאר דגמי קימקו, מוצע בשלושה צבעים – שחור, כחול ואפור כסף – עם תאורת LED מלאה, לוח מחוונים LCD, תא אחסון ליותר מקסדה מלאה, שני שקעי טעינה USB, מגן רוח גבוה ואפוצי לארגז מקורי בנפח 33 ליטר. לקטנוע גלגלים בוקטר 14 ו־13 אינץ' הנועלים צמיגי 110/70-14 ו־130/70-13 ומהלך גלגלים של 105 מ"מ מקדימה ו־100 מ"מ מאחור.

מערכת הבלימה המשולבת בעלת דיסק יחיד בקוטר 220 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה ודיסק בוקטר 200 מ"מ עם קליפר דו-בוכנתי. המושב המדורג בגובה 770 מ"מ, בסיס הגלגלים 1,320 מ"מ, אורכו הכללי 1,940 מ"מ, רוחבו 750 מ"מ וגובהו 1,340 מ"מ, משקלו הרטוב 126 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 7 ליטר. מחירו של ה־Skytown 125 בישראל 21,980 ₪.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    2 תגובות ל חדש בישראל: קימקו דאונטאון GT 350 וסקייטאון 125

    1. למה כלי שמציגים לפני שנתיים רק עכשיו בא לפה? ומה כבר כזה מיוחד בסקייטאון 125? ולמה לא לאבזר אותו במינימום abs? למה?

    2. ב-37,980 ₪ התחרות שלו תהיה קשה מתמיד, ה-360 הכביכול קרבי הרבה יותר מיוחד ומעניין

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל – 0 קמ