fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
שרקו
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: Voge 900DSX אדוונצ'ר

חדש בישראל: Voge 900DSX אדוונצ'ר

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ליין הדגמים של ווג בישראל מתרחב עם כניסתו של אופנוע הדגל של היצרנית הסינית, ה־900DSX, אדוונצ'ר מבוסס ב.מ.וו עם מנוע טווין מקבילי בעל 95 כ"ס, חבילה אלקטרונית נרחבת ורמת אבזור גבוהה.

אופנוע האדוונצ'ר הגדול של ווג, ה־900DSX החדש, מבוסס למעשה על ה־F900GS וה־F800GS של ב.מ.וו, עם אותו מנוע טווין מקבילי בנפח 895 סמ"ק שלונסין מייצרת עבור ב.מ.וו, שב־900DSX של ווג מייצר הספק של 95 כ"ס ב־8,250 סל"ד, שהם 10 כ"ס פחות מהב.מ.וו, עם מומנט של 9.7 קג"מ ב־6,250 סל"ד. המנוע משודך לסליפר קלאץ', קוויקשיפטר דו-כיווני, מצערת אלקטרונית ו־4 מצבי רכיבה השולטים בתגובת המנוע, בלימת המנוע, בקרת האחיזה ומערכת ה־ABS, שניתנת לניתוק מלא.

השלדה גם היא מגיעה מהדגם המקביל של ב.מ.וו, וכוללת מזלג קדמי הפוך של KYB בקוטר 43 מ"מ עם מהלך גלגל של 207 מ"מ, זרוע אחורית א-סימטרית מאלומיניום עם בולם בעל מנגנון לינקים ומהלך של 198 מ"מ, שניהם בעלי אפשרויות כיוונון מלאות, וגלגלי שפיצים בקוטר 21 אינץ' מקדימה ו־17 מאחור עם צמיגי פירלי Scorpion Rally Trail טיובלס במידות 90/90-21 ו־150/70-17.

בנוסף, יש ל־900DSX גם משכך היגוי ומערכת בלימה של ברמבו עם שני דיסקים בקוטר 305 מ"מ וקליפר כפול בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 265 מ"מ מאחור. גובה המושב נמוך בהשוואה לאדוונצ'רים מקבילים, עם 835 מ"מ, בזכות מושב מדורג שעוצב גם לרוכבים נמוכים יותר, כשמולו עומד מיכל דלק בנפח 17 ליטר, וקדימה יותר צג TFT בעל קישוריות בלוטוס ותצוגת ניווט פניה-אחר-פניה, מעליו מגן רוח מתכוונן בטווח של 60 מ"מ.

ה־900DSX מצויד בחימום ידיות ומושב, בקרת שיוט אדפטיבית עם רדאר קדמי ורדאר אחורי להתראת שטח מת, מצלמת דרך מובנית, מיגוני ידיים, מנוע וגחון, ג'ק אמצע, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מגן רוח מתכוונן, התנעה ללא מפתח, תאורת LED מלאה ותושבות מקוריות להתקנת ארגזים. משקלו היבש של ה־900DSX עומד על 215 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,580 מ"מ, מרווח הגחון 210 מ"מ, אורכו הכללי 2,325 מ"מ, רוחבו 940 מ"מ וגובהו 1,420 מ"מ. מחירו של ה־900DSX עומד על 84,900 ₪.

ליאור בנאי, מנכ"ל מוטו 24: "השקתו של ה-DS900X היא צעד חשוב ל-VOGE בעולם בכלל ובישראל בפרט, כשהלקוחות הוותיקים שלנו יכולים כעת להמשיך לצמוח בתוך המותג, מ-500 ל-525, ל-650 וכעת גם ל-900 סמ"ק, עם אופנוע באיכות הגבוהה ביותר, עם ביצועים תואמים, שללא ספק יכניס רוכבים נוספים למשפחת ווג בזכות תמורה מדהימה למחיר".

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    12 תגובות ל חדש בישראל: Voge 900DSX אדוונצ'ר

    1. נראה מעולה, הכל בפנים רק יקר מידי ובטח ליבואן קטן.

    2. לא שווה לקחת F800GS יד2 במצב חדש? או שזה יותר מאובזר וממוגן?
      ביטוח זהה. מה עלות טיפולים?

      • דני בהצלחה לך למצוא 800gs במצב חדש .יצורו של הכלי הופסק ב17 וכולם עם נסועה גבוהה מאוד. ה800 גם חלש משמעותית מהווג הזה שיחסית לישראל כן ,שוב יחסית אינו יקר למה שהוא נותן

    3. מצוין שיש את כל התוספות החשובות בסטנדרט, בלימה אדפטיבית למשל.
      רק שנראה לי יקר.
      תתחדשו.

      • יקר? אתה מקבל פה את אותם המכלולים כמו בבימר רק בלי הסמל וב25 אלף פחות

    4. במחיר הזה יש אופנועים הרבה יותר טובים כמו הונדה טרנסאלף, טריומף טייגר 850, יאמהה טרייס 9. מה השתגעתם לגמרי 85 אלף שח על אופנוע סיני שבקושי מגיע ל 100 כוח סוס? אף אחד לא יקנה אותו במחיר המוזגם הזה

      • השוואה לא נכונה מה הקשר לטרייסר בכלל אופנוע כביש? הטרנסאלפ אופנוע טוב אבל מאובזר הרבה פחות ומהיכן המחשבה שהווג הזה פחות טוב ממנו ? טריומף חתונה קתולית והסינים סוגרים פערים בחצי זמן ואף פחות ממה שהיפנים סגרו לפני 40 שנה גם הם לא היו משהו ,מספיק לרשום שטויות.

        • גיא, כנראה שאתה קשור ליבואן לפי התגובות שלך. אים לי בעיה עם המותג ווג ואופנועים סינים. אבל יש לי בעיה גדולה כש דורשים מחיר מוגזם כל כך על אופנוע ששווה 10000 יורו היבואן דורש פה 22000 יורו, שזה 84000 שח. זה מחיר ממש לא הוגן לאופנוע ממוצע. תורידו מחיר ב 10000 שח ואולי אנשים הסתכלו עליו בכלל.

    5. לכל מי שחושב שאין תמורה למחיר אני אומר מניסיון לא רב שירות איכות אמינות חווית נסיעה והווי כמי בווג לא תחווה בשום מקום יש אווירה של בית
      יבואן שאין שני לו מכל בחינה פריסה של מוסכים תקלות בעיות טיפולים הכל לידו .
      אופנוע שבתמורה למחיר לוקח את רובם בהליכה יש סטיגמה סיני שמיני הכל ליד
      תאמינו או לא זה משהו אחר ואני לא בחור קטן נהנה מכל רגע במחיר שפוי וביבואן עוד יותר שפוי והגון .
      תנסו תבינו……הכי קל הכי נכון הכי פשוט

    6. האופנוע מבוסס על ב.מ.וו ולב.מ.וו יש רק 10 כוח סוס יותר מהאופנוע הזה.

    7. עדין יש במוו ויש ווג, יחי ההבדל הקטן וגם ההבדל של הכמה אלפי שקלים

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    קוב מגדל kove