fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
קוב kove מתחת לשורת menu
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
פוני PNY באנר מתחת לשורת הלוגו
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קוב 140 על 70
v12 באנר צידי
פוני pny באנר קוביה צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר r-125
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
אודי דגן 140 על 70
שרקו
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: Voge DS625X

חדש בישראל: Voge DS625X

כתב: ערן יורן | צילום: יצרן

מותג האופנועים הסיני ווג ממשיך להרחיב את היצע הדגמים בישראל, עם הגעתו של ה־DS625X, אדוונצ'ר ביניים על בסיס דגם ה־525, עם מנוע מוגדל ויכולות שטח משופרות.

ה־DS625X לא מחליף את ה־DS525X, אלא משמש מדרגה נוספת בינו לבין ה־DS900X הגדול יותר, עם יותר כוח ויכולות שטח. במרכזו, מנוע טווין מקבילי בנפח מוגדל של 581 סמ"ק (לעומת 494 סמ"ק) בעל גל-ארכובה ב־270°, זוג גלי-זיזים עליונים ו־4 שסתומים לצילינדר, המייצר הספק של 64 כ"ס ב־9,000 סל"ד ומומנט של 5.8 קג"מ ב־6,500 סל"ד. כמו כן, קיימת גם גרסה מוגבלת הספק המתאימה לרישיון A1, עם אפשרות להסרה עתידית והתאמה לרישיון A.

המנוע מותקן בשלדת עריסה כפולה חדשה מפלדה, ומשודך למצערת אלקטרונית עם שני מצבי רכיבה (Sport ו־Standard), סליפר קלאץ' ובקרת אחיזה, שכמו מערכת ה־ABS ניתנת לכיבוי מלא. החבילה האלקטרונית כוללת גם מערכת לניטור לחץ אוויר בגלגלים, מצלמת דרך מובנית, צג TFT בגודל 7 אינץ' עם קישוריות בלוטוס, תאורת LED מלאה, פנסי ערפל מובנים, מתגים מוארים ושקעי USB לטעינה. כמו כן, יש ל־625DSX מגוני גחון, מנוע, ורדיאטור וידיים, ומגן רוח מתכוונן.

לשיפור יכולות השטח, מערכת המתלים של KYB, עם מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ מקדימה ובולם יחיד מאחור, מקבלת מהלך מתלים מוגדל של 174 ו־181 מ"מ, בהתאמה, וגם אפשרויות כיוונון מלאות. המשקל הרטוב עומד על 206 ק"ג, כולל 17.5 ליטר דלק, המושב בגובה 835 מ"מ (רק 5 מ"מ יותר מה־525) ומרווח הגחון עומד על 220 מ"מ. על גלגלי השפיצים טיובלס מותקנים צמיגי מצלר Tourance במידות 110/80-19 מקדימה ו־150/70-17 מאחור. מערכת הבלימה של ניסין בעלת צמד דיסקים בקוטר 298 מ"מ וקליפר רדיאלי דו-בוכנתי מקדימה, ודיסק בקוטר 240 מ"מ וקליפר חד-בוכנה מאחור.

מחירו של ה־DS625X עומד על 52,900 ₪, כ־3,000 ₪ יותר מה־DS525X, בגרסת ההספק המלא וגם בגרסה המוגבלת.

 

 

 

 

3 תגובות ל חדש בישראל: Voge DS625X

  1. לכל מי שחושב להגביל כלי לרמה A1.
    א.זה מוריד כח סוס ע"י הפחתת סל"ד.
    בעליות שצריך סלד גבוה והילוך נמוך,הכלי יסע לאט,וכל 250 סמ״ק שבור של שליח וולט,יעקוף אותך מבלי להתאמץ.
    אין מחיר להשפלה.
    ב.אם גם במחיר עסקינן.
    לפתוח הגבלה לרמה A עולה כסף,למרות שמדובר בסה"כ לשלוח מייל למשרד הרישוי עם מספר כלי ושלדה עם פרטי בקשה לשינוי,וחמש דקות חיבור למחשב הכלי לעדכון.
    אצל יבואנים מסויימים,תשלמו 2500₪ על הכלום מכלום הזה,ואצל אחרים פחות.
    אז אם מדובר בלעשות לכם את זה בחינם ביום מן הימים…סבבה.
    ואם לא,קחו את ה2500₪ האלו,ותשדרגו את הרישיון שלכם לדרגה A,ועוד ישאר לכם עודף בכיס.

    • חשוב להדגיש שאם אתה בעל עסק לא תוכל לקבל החזר על המע"מ אם תקנה כלי עם רישוי A

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove