fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
v12 באנר צידי
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

ימאהה TMAX מעודכן ל־2025

ימאהה TMAX מעודכן ל־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

אחד מהדגמים הפופולריים ביותר של ימאהה, קטנוע-העל הספורטיבי TMAX, עובר עדכון קל לשנת 2025, הכולל מתיחת פנים, שדרוגים טכנולוגיים ועמידה בתקן אירו5+.

ה־TMAX 560 של ימאהה מקבל לשנת 2025 מנוע ומערכת פליטה מעודכנים לעמידה בתקן אירו5+, ללא שינויים בנתוני ההספק והמומנט, כשמנוע הטווין המקבילי בנפח 562 סמ"ק מייצר 47 כ"ס ב־7,000 סל"ד ו־5.6 קג"מ ב־5,250 סל"ד.

לחבילת האלקטרוניקה הכוללת – בגרסת ה־Tech MAX הבכירה – בקרת אחיזה, מצבי רכיבה, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, חימום ידיות ומושב מגן רוח מתכוונן חשמלית ומתגים מוארים, מצטרפת מערכת קורנרינג ABS חדשה, המופעלת בעזרת ה־IMU השש-צירי, כמו גם צג TFT חדש בגודל 7 אינץ' עם 3 אפשרויות תצוגת מידע, קישוריות בלוטוס, מערכת ניווט של גרמין ואפליקציה ייעודית.

בנוסף, מסכת החזית עוברת מתיחת פנים מבורכת עם מראה ספורטיבי וקומפקטי יותר, השומרת את המראה המוכר של הטימקס, ויחידת תאורת LED ראשית כפולה חדשה. כמו כן, ימאהה משפרת את מערכת הבלימה ומגדילה את קוטר הדיסקים, עם צמד דיסקים בקוטר 267 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 282 מ"מ מאחור.

שלדת האלומיניום המזכירה שלדת אופנוע מצוידת במזלג הפוך עם שני משולשים ומהלך גלגל של 120 מ"מ מקדימה, בולם אחורי עם כיוונון עומס קפיץ ומהלך גלגל של 117 מ"מ. הגלגלים הייצוקים נועלים צמיגים במידות 120/70-15 מקדימה ו־160/60-15 מאחור. אורכו הכללי 2,195 מ"מ, רוחבו 780 מ"מ וגובהו 1,415-1,525 מ"מ. המושב בגובה 800 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,575 מ"מ, מרווח הגחון 135 מ"מ, משקלו הרטוב 221 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 15 ליטר.

 

 

 

 

2 תגובות ל ימאהה TMAX מעודכן ל־2025

  1. אי אפשר לקנות שהביטוח מקיף לשנה הוא 13 אחוז ממחיר הכלי לא כולל ביטוח חובה.
    ברגע שיהיה מקיף נורמאלי 7-6 אלף ש״ח אתקשר לבצע הזמנה של הכלי החדש.

    • מאוד יקר.צריך להיות אדם אמיד כדי לקנות את כל החבילה, כולל ביטוח חובה ומקיף. כמו כן, יד לקחת בחשבון את האחזקה היקרה של הטיפולים, עלות החלפת חלקים, סיכון ממשי לגניבה ובנוסף את תרבות הנהיגה הבעייתית של הנהג הישראלי שעושה תחרות הן גלויה והן סמויה, עם כל כלי, דוחק הצידה, לא נותן זכות קדימה ומהווה סיכון ממשי לכל רוכב באשר הוא. מי שממש זקוק לכלי לעבודה, או ניידות ממקומות בעייתיים, ירכוש קטנוע פשוט, זול, שמור ומשומש. מביא לאותה תוצאה יעילה, חוץ מהפוזה כמובן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – אפריקה