fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
דוקאטי באנר חדש
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
שרקו
HJC

ימאהה TMAX מעודכן ל־2025

ימאהה TMAX מעודכן ל־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

אחד מהדגמים הפופולריים ביותר של ימאהה, קטנוע-העל הספורטיבי TMAX, עובר עדכון קל לשנת 2025, הכולל מתיחת פנים, שדרוגים טכנולוגיים ועמידה בתקן אירו5+.

ה־TMAX 560 של ימאהה מקבל לשנת 2025 מנוע ומערכת פליטה מעודכנים לעמידה בתקן אירו5+, ללא שינויים בנתוני ההספק והמומנט, כשמנוע הטווין המקבילי בנפח 562 סמ"ק מייצר 47 כ"ס ב־7,000 סל"ד ו־5.6 קג"מ ב־5,250 סל"ד.

לחבילת האלקטרוניקה הכוללת – בגרסת ה־Tech MAX הבכירה – בקרת אחיזה, מצבי רכיבה, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, חימום ידיות ומושב מגן רוח מתכוונן חשמלית ומתגים מוארים, מצטרפת מערכת קורנרינג ABS חדשה, המופעלת בעזרת ה־IMU השש-צירי, כמו גם צג TFT חדש בגודל 7 אינץ' עם 3 אפשרויות תצוגת מידע, קישוריות בלוטוס, מערכת ניווט של גרמין ואפליקציה ייעודית.

בנוסף, מסכת החזית עוברת מתיחת פנים מבורכת עם מראה ספורטיבי וקומפקטי יותר, השומרת את המראה המוכר של הטימקס, ויחידת תאורת LED ראשית כפולה חדשה. כמו כן, ימאהה משפרת את מערכת הבלימה ומגדילה את קוטר הדיסקים, עם צמד דיסקים בקוטר 267 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 282 מ"מ מאחור.

שלדת האלומיניום המזכירה שלדת אופנוע מצוידת במזלג הפוך עם שני משולשים ומהלך גלגל של 120 מ"מ מקדימה, בולם אחורי עם כיוונון עומס קפיץ ומהלך גלגל של 117 מ"מ. הגלגלים הייצוקים נועלים צמיגים במידות 120/70-15 מקדימה ו־160/60-15 מאחור. אורכו הכללי 2,195 מ"מ, רוחבו 780 מ"מ וגובהו 1,415-1,525 מ"מ. המושב בגובה 800 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,575 מ"מ, מרווח הגחון 135 מ"מ, משקלו הרטוב 221 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 15 ליטר.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל