fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

יצרנית הקטנועים החשמליים NIU מציגה דגם חדש: MQi-GT

יצרנית הקטנועים החשמליים NIU מציגה דגם חדש: MQi-GT

אסף לביא

צילום: יצרן

ליצרנית הקטנועים כמה סדרות דגמים, ביניהן ה-NQi וה-UNi, הראשונה משווקת בישראל כבר שנה, סטנדרטית בגודלה ומאובזרת (וכבר נבחנה כאן – מוטו בוחן: NIU NQi-GT) ואילו השנייה לא מגיעה לישראל ובעלת ממדים צנועים והספק נמוך יותר. בנוסף, הציגה היצרנית בתערוכת CES בתחילת 2020 את ה-RQi-GT, אופנוע חשמלי טכנולוגי עם מנוע בהספק של 40 כ"ס ומהירות סופית של 160 קמ"ש, אך זה עוד לא הגיע לייצור. כעת, חושפת היצרנית דגם חדש – ה-MQi-GT.

ה-MQi-GT מיועד לשימוש עירוני ומעוצב דומה לשאר קטנועי החברה, עם פנס LED עגול מקדימה, אך נראה צעיר וספורטיבי יותר מדגמי ה-N. הוא שוקל 115 ק"ג, נע על גלגלי 14″, מערכת הבלימה עם דיסק בקוטר 220 מ"מ מקדימה ו-180 מ"מ מאחור, גובה המושב עומד על 816 מ"מ, מרווח הגחון 180 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,389 מ"מ, המושב ארוך יותר משל סדרת ה-N בכ-30% ובקדמת הקטנוע תמצאו שקע טעינה USB.

הדגם החדש מונע ע"י מנוע 3100W מתוצרת Bosch ושתי סוללות ליתיום נשלפות מהדור הרביעי של NIU אנרג'י בקיבולת 31Ah. המהירות המקסימלית של הקטנוע העירוני עומדת על 70 קמ"ש וטווח הנסיעה המקסימלי 80 ק"מ. כ-4.5 שעות אורכת טעינה מלאה של שתי הסוללות.

הקטנוע מצויד במערכת איתור GPS והתראות תזוזה דרך חיבור לאפליקציה ייעודית. בנוסף, מציעה NIU מגוון רב של אביזרים, ביניהם משענת מורכב, ארגז אחורי ומיגוני מתכת לצידי הקטנוע.

 

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל יצרנית הקטנועים החשמליים NIU מציגה דגם חדש: MQi-GT

  1. מדליק. סוף סוף קטנוע חשמלי לא מניטורי שמאפשר באמת שימוש נוח בעיר ובזוג.
    הוא גם 48V ולא 60V. ההיגיון שלי אומר פחות קרינה ואפשרות אולי לטעון בעמדות טעינה לאופניים חשמליים (כמו שיש למשל במקומות עבודה מסויימים). אבל זה לא מבוסס. Wishful Thinking.
    יתרון נוסף – ללא עלויות תחזוקה של רצועה/שרשרת כמו באסקול/גוגורו. השאלה רק איך האמינות לאורך זמן של מנוע שנמצא בתוך הגלגל האחורי וסופג מכות על בסיס קבוע, עד כמה ה-Unsprung Weight משפיע על התנהגות הכלי ועד כמה זה מורכב להחליף צמיג אחורי…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל