מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
פרפקט קוביה שמאל
לרט
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

יצרנית הקטנועים החשמליים NIU מציגה דגם חדש: MQi-GT

יצרנית הקטנועים החשמליים NIU מציגה דגם חדש: MQi-GT

אסף לביא

צילום: יצרן

ליצרנית הקטנועים כמה סדרות דגמים, ביניהן ה-NQi וה-UNi, הראשונה משווקת בישראל כבר שנה, סטנדרטית בגודלה ומאובזרת (וכבר נבחנה כאן – מוטו בוחן: NIU NQi-GT) ואילו השנייה לא מגיעה לישראל ובעלת ממדים צנועים והספק נמוך יותר. בנוסף, הציגה היצרנית בתערוכת CES בתחילת 2020 את ה-RQi-GT, אופנוע חשמלי טכנולוגי עם מנוע בהספק של 40 כ"ס ומהירות סופית של 160 קמ"ש, אך זה עוד לא הגיע לייצור. כעת, חושפת היצרנית דגם חדש – ה-MQi-GT.

ה-MQi-GT מיועד לשימוש עירוני ומעוצב דומה לשאר קטנועי החברה, עם פנס LED עגול מקדימה, אך נראה צעיר וספורטיבי יותר מדגמי ה-N. הוא שוקל 115 ק"ג, נע על גלגלי 14″, מערכת הבלימה עם דיסק בקוטר 220 מ"מ מקדימה ו-180 מ"מ מאחור, גובה המושב עומד על 816 מ"מ, מרווח הגחון 180 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,389 מ"מ, המושב ארוך יותר משל סדרת ה-N בכ-30% ובקדמת הקטנוע תמצאו שקע טעינה USB.

הדגם החדש מונע ע"י מנוע 3100W מתוצרת Bosch ושתי סוללות ליתיום נשלפות מהדור הרביעי של NIU אנרג'י בקיבולת 31Ah. המהירות המקסימלית של הקטנוע העירוני עומדת על 70 קמ"ש וטווח הנסיעה המקסימלי 80 ק"מ. כ-4.5 שעות אורכת טעינה מלאה של שתי הסוללות.

הקטנוע מצויד במערכת איתור GPS והתראות תזוזה דרך חיבור לאפליקציה ייעודית. בנוסף, מציעה NIU מגוון רב של אביזרים, ביניהם משענת מורכב, ארגז אחורי ומיגוני מתכת לצידי הקטנוע.

 

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל יצרנית הקטנועים החשמליים NIU מציגה דגם חדש: MQi-GT

  1. מדליק. סוף סוף קטנוע חשמלי לא מניטורי שמאפשר באמת שימוש נוח בעיר ובזוג.
    הוא גם 48V ולא 60V. ההיגיון שלי אומר פחות קרינה ואפשרות אולי לטעון בעמדות טעינה לאופניים חשמליים (כמו שיש למשל במקומות עבודה מסויימים). אבל זה לא מבוסס. Wishful Thinking.
    יתרון נוסף – ללא עלויות תחזוקה של רצועה/שרשרת כמו באסקול/גוגורו. השאלה רק איך האמינות לאורך זמן של מנוע שנמצא בתוך הגלגל האחורי וסופג מכות על בסיס קבוע, עד כמה ה-Unsprung Weight משפיע על התנהגות הכלי ועד כמה זה מורכב להחליף צמיג אחורי…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל