fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

יצרנית הקסדות HJC מציגה דגמים חדשים

יצרנית הקסדות HJC מציגה דגמים חדשים

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

יצרנית הקסדות הקוריאנית המוכרת, HJC, מציגה את ליין הקסדות החדש שלה ל־2023, הכולל לא פחות מ־7 דגמים חדשים, בתוכם שלוש קסדות חדשות מהדור השני של סדרת ה־RPHA הבכירה.

ה־RPHA 71 היא הדגם המשודרג ל־70, קסדת ספורט-תיור בעלת מעטפת P.I.M EVO חדשה שעשויה משילוב של סיבי קרבון ארמיד, קרבון פייבר, פיברגלס וחומרים נוספים, המאפשרים רמת ספיגת זעזועים גבוהה במשקל נמוך, ועומדת בתקן ECE R22.06. עיצוב המעטפת בעל יעילות אווירודינמית משופרת, שני פתחי כניסת אוויר ושני פתחי יציאה. הריפוד אנטי-בקטריאלי ומנדף זיעה, ניתן לפירוק וניקוי, המשקף בעל הגנת UV וציפוי נגד שריטות, Pinlock ומנגנון נעילה. ל־RPHA 71 משקף שמש פנימי ארוך יותר הניתן לכיוונון של עד 10 מ"מ בהיסט קדימה והאורך ורצועת דאבל-די להידוק הקסדה לראש. בנוסף, ה־RPHA 71 מוכנה להתקנת מערכות השמע המקוריות של HJC.

ה־RPHA 91 היא דגם משודרג ל־90, קסדת התיור המודולרית מקבלת את אותם החידושים של ה־RPHA 71, כשהיא קומפקטית יותר מהדגם הוותיק, מצוידת במנגנון פתיחה חדש בעל אפשרות נעילה במצב פתוח, כמו גם ב־5 פתחי כניסת אוויר ו־7 פתחי יציאה ואבזם להידוק הקסדה.

ה־RPHA 31 מחליפה את ה־RPHA Jet, קסדת ה־3/4 קיבלת את כל אותם השינויים, כולל מעטפת ה־P.I.M RVO החדשה, עם שני פתחי כניסת אוויר ו־4 פתחי יציאה, שעוצבה מחדש לספק אווירודינמיקה משופרת וכיסוי גדול יותר לאזור לחיים והסנטר. כמו כן, ה־RPHA 31 צוידה במנגנון נעילת משקף להפחתת רעשים ברכיבה עם משקף פתוח ומשקף ואבזם חדשים.

ה־i71 מתברגת בין ה־F70 ל־C70 ומשמשת גרסה תקציבית ל־RPHA 71, עם מעטפת מפוליקרבונט ואבזם הידוק רגיל, גם היא בעלת משקף שמש מתכוונן ומוכנה להתקנת מערכות השמע המקוריות של HJC.

ה־C10 עושה את הבלתי יאמן ומחליפה את ה־CS-15 הוותיקה של HJC, המשמשת כדגם הכניסה הזול של המותג יותר מ־15 שנים. ה־C10 תוצע החל ממידות ילדים (3XS) ועד ל־2XL, בכך מחליפה למעשה גם את ה־CL-Y. היא בעלת מעטפת חדשה והאווירודנמית יותר, עם מפתח גדול ב־10 מ"מ, בעלת משקף חדש, ריפודים פריקים מנדפי זיעה וללא הכנה לערכת השמע המקורית – אבל עם שקעים להתקנת רמקולים.

סדרת הרטרו של HJC, קסדות ה־V מקבלות צמד דגמים חדשים, ה־V10 וה־V31. ה־V10 היא קסדה מלאה, בעלת מעטפת פיברגלאס עגלגלה בסגנון רטרו וגרפיקות תואמות, עם שני פתח כניסת אוויר במצח, שישה 'חורים' בסנטר ושני פתחי יציאת אוויר, ריפודים פריקים ומנדפי זיעה בעלי מנגנון שחרור מהיר במקרה חירום, רצועת דאבל-די, משקף בעל מנגנון שחרור קל והכנה להתקנת מערכות השמע המקוריות של HJC. ה־V31 מוצעת בגרסה רגילה וגרסת קרבון פייבר, בעלת משקף שמש פנימי וללא מגן רוח חיצוני, ריפודים פריקים ומנדפי זיעה, שקעים לרמקולים, רצועת דאבל-די ורצועת אבטח למשקפי אבק. גם היא מגיעה במגוון גרפיקות רטרו וניתן להתקין לה קסקט.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל