fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

מוטו גוצי מציגה V7 חדש עם מנוע 850 סמ"ק

מוטו גוצי מציגה V7 חדש עם מנוע 850 סמ"ק

מערכת מוטו

צילום: יצרן

50 שנה אחרי שהוצג הדגם המקורי, מוטו גוצי מציגה את הדור הרביעי של ה-V7, אופנוע הכניסה למותג הקלאסי האיטלקי, שמקבל ל-2021 מנוע גדול וחזק יותר ועיצוב מעודכן לשני גרסאות – ה-V7 Stone וה-V7 Special.

הגלגל המודרני של ה-V7 נולד ב-2008, עם דגם הרייסר המיוחד בעל מיכל הניקל והשלדה האדומה, אחריו נוצרו גרסאות נוספות כשבשנת 2017 נולדו דגמי ה-V7 III, דור חדש יותר אבל עדיין בעלי מנוע 750 סמ"ק.

כעת, לשנת 2021, מציגה מוטו גוצי את הדור הרביעי – שמוותר על מסורת האותיות הרומיות ולא יקרא V7 IV, מזל – כשהשינוי העיקרי הוא קבלת גרסה מסוימת של מנוע ה-850 סמ"ק שמניע את ה-V85 TT, עם הספק של 65 כ"ס ב-6,800 סל"ד – שאמנם מופחת בהשוואה ל-V85, אך חזק יותר מהמנוע הקודם של ה-V7 בכ-25% ועם 20% יותר מומנט – שבדגם החדש עומד על 7.4 קג"מ ב-5,000 סל"ד, ממנו 80% זמינים כבר ב-3,000 סל"ד.

השלדה דומה לזו של הדגם הקודם, עם שינויים למבנה צוואר ההיגוי וחיזוקו. מאחור מותקנים צמד בולמי קייאבה חדשים וצמיג 150 מ"מ רחב יותר שמונע ע"י גל-הינע גדול יותר. גם הרגליות והמושב חדשים ומייצרים תנוחת רכיבה שלטענת היצרן נוחה וניטראלית יותר. העיצוב עבר מתיחת פנים קלה, עם כנף אחורית ומכסי צד חדשים, פנס ראשי LED בעל עיצוב כנפי הציפור ולוח מחוונים חדש, כשגרסת ה-Stone עם גלגלים יצוקים וה-Special עם חישוקי שפיצים, יחידת תאורה קלאסית וצמד שעונים אנלוגיים.

ה-V7 החדש זמין גם הוא בגרסה מוגבלת הספק מתאימה לרישוי A1, דגם ה-Stone מוצע בצבעי שחור מט, כחול וכתום מט בעוד ה-Special מוצע בצבעי כחול ואפור דו-גווניים.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל