fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
שרקו
אודי דגן 140 על 70

מילאנו: מתיחת פנים להונדה פורצה 125 ו־350

מילאנו: מתיחת פנים להונדה פורצה 125 ו־350

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

הונדה חושפת בתערוכת מילאנו EICMA 2022 דגמי פורצה מעודכנים ל־2023. עיקר השינויים – לוח מחוונים חדש ומתיחת פנים עיצובית המקרבת את דגמי ה־125 וה־350 לעיצובו של הפורצה 750 הגדול.

משפחת הפורצה הנוכחית החלה דרכה בשנת 2018, עם הפורצה 300 החדש, אחריו הגיעו דגמי ה־250 וה־125 החדשים, שעודכנו ב־2020 יחד עם חשיפת דגמי ה־350 וה־750 החדשים ל־2021. שנתיים לאחר מכן הונדה משיקה את קטנועי המנהלים בנפח 125 ו־350 סמ"ק בגרסה מעודכנת ל־2023, כשהבסיס נשאר זהה והשינויים ברובם ויזואליים.

כאמור, העיצוב החדש של הפורצה 125 ו־350 חד וספורטיבי יותר, ולטענת הונדה גם יעיל יותר אווירודינמית, וקרוב יותר לעיצובו של קטנוע-העל, הפורצה 750. מסכת החזית החדשה מכילה יחידת תאורת ראשית כפולה חדשה, ולוח מחוונים מעודכן המשלב צג דיגיטלי ומחוונים אנלוגיים, כמו גם תמיכה חדשה של מערכת הפקודות הקוליות במכשירי iOS לדגם ה־350.

בנוסף, הופרצה 350 מקבלת השנה שתי אופציות צביעה חדשות – אדום או כחול מטאלי – והפורצה 125 זוכה בגרסה מיוחדת באפור מט עם גלגלים אדומים ועיטורים נוספים, ביניהם גם מדרכי מתכת.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove