fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

מילאנו: סוזוקי מציגה את ה־V-Strom 800DE וה־GSX-8S

מילאנו: סוזוקי מציגה את ה־V-Strom 800DE וה־GSX-8S

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

סוזוקי מציינת 20 שנה ל־V-Strom ומציגה בתערוכה במילאנו EICMA 2022 את הווי-סטרום 800DE, דגם כל-חדש עם מנוע טווין מקבילי חדש בנפח 776 סמ"ק המשותף לאופנוע הנייקד GSX-8S, שנחשף גם הוא בתערוכה.

אל מול ההיצע המתחזק והגדל בקטגוריית אופנועי האדוונצ'ר הבינוניים בנפח 650-900 סמ"ק סוזוקי מציבה מתחרה חדש, אח נוסף במשפחת הווי-סטרום החוגגת 20 שנים, ה־V-Strom 800DE, שמעוצב ברוחו של ה־DR ביג המיתולוגי. בבסיסו של הווי-סטרום 800DE מותקן מנוע כל-חדש, טווין מקבילי מקורר נוזל, עם 4 שסתומים, גל-זיזים עליון כפול וגל-ארכובה 270°, בנפח 776 סמ"ק, המייצר הספק של 85 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 7.9 קג"מ ב־6,800 סל"ד.

כיאה לאדוונצ'ר הווי-סטרום 800DE מצויד במתלים מתכווננים באופן מלא, מתוצרת Showa, עם מהלך ארוך של 220 מ"מ וגלגלי שפיצים בקוטר 21 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור, הנועלים צמיגי דנלופ Trailmax Mixtour במידות 90/90-21 ו־150/70-17, בהתאמה.

בצידו הטכנולוגי מצויד הווי-סטרום 800DE בחבילת האלקטרוניקה S.I.R.S (ר"ת Suzuki Intelligent Ride System) הכוללת מצערת רכב-על-חוט אלקטרונית, 3 מצבי רכיבה, בקרת אחיזה עם 4 מצבי התערבות, אחד מהם מצב שטח ואפשרות לניתוק מלא, קוויקשפיטר דו-כיווני, מערכת ABS עם שני מצבי התערבות ואפשרות לניתוק מאחור. בנוסף, לוח מחוונים עם צג TFT צבעוני בגודל 5 אינץ' ותאורת LED מלאה.

אורכו הכללי 2,345 מ"מ, רוחבו 975 מ"מ, גובהו 1,310 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,570 מ"מ, מרווח הגחון 220 מ"מ, המושב בגובה 855 מ"מ, משקלו הרטוב עומד על 230 ק"ג עם מיכל דלק בנפח 20 ליטר. לווי-סטרום 800DE מותקנים מגיני ידיים וגחון, שקע טעינה USB ומגן הרוח מתכוונן ב־3 מצבים, כמו גם מערכת התנעה Easy Start ומערכת לשמירה על סל"ד בתאוצה מטורים נמוכים, כשסוזוקי מציעה מגוון רחב של אופציות אבזור בתוספת תשלום.

הנייקד החדש שמצטרף למשפחת ה־GSX-S של סוזוקי, ה־GSX-8S, מצוייד באותו מנוע טווין מקבילי כל-חדש, עם הבדלים קלים – ביניהם מערכת פליטה שונה עם דוד מתחת לאופנוע – המייצר הספק של 83 כ"ס באותו הסל"ד ומומנט זהה, וחבילה אלקטרונית הנבדלת בהיעדר מצב השטח של בקרת האחיזה ומערכת ABS ללא אפשרות לניתוק.

מערכת המתלים מתוצרת KYB, עם מזלג הפוך מקדימה ובולם יחיד מאחור, בעלי מהלך של 130 מ"מ ולא ניתנים לכיוונון. על הגלגלים הייצוקים בקוטר 17 אינץ' מותקנים צמיגי דנלופ SPORTMAX Roadsport 2 במידות 120/70-17 ו־180/55-17, מערכת הבלימה בעלת זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפר רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ וקליפר חד-בוכנה מאחור.

אורכו הכללי 2,115 מ"מ, רוחבו 775 מ"מ וגובהו 1,105 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,465 מ"מ, המושב בגובה 810 מ"מ, מרווח הגחון 145 מ"מ, משקלו הרטוב 202 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 14 ליטר. העיצוב שואב השראה מה־GSX-S1000 וסוזוקי מציעה גם כאן רשימה ארוכה של אופציות אבזור בתוספת תשלום.

שני הדגמים החדשים, שבינתיים לא מחליפים את הווי-סטרום 650 וה-SV650, יאפשרו לסוזוקי לחזור להתחרות בשתי הקטגוריות הפופולריות, כשעל הכוונת נמצאים מתחרים רבים, אך בעיקר דגמי ימאהה עם מנוע ה-CP2, ה-MT-07 והטנרה 700. שיווקם יחל באביב 2023.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל מילאנו: סוזוקי מציגה את ה־V-Strom 800DE וה־GSX-8S

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove