fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

משטרת ישראל: להציל חיים, גם דרך האינסטגרם

משטרת ישראל: להציל חיים, גם דרך האינסטגרם

אסף לביא | צילום מסך מתוך אינסטגרם

בדרך כלל האינטראקציה שלנו הרוכבים עם משטרת ישראל לא חיובית במיוחד וקשה למצוא רוכבים שיגידו דברים טובים על הגוף האמון על אכיפת החוק ושמירה על בטיחות האזרחים. זה כמובן עד שיום אחד נכנסנו לאינסטגרם וראינו איך בעזרת עשרות סטורים בעמודי האינסטגרם של תומר גלב (68K עוקבים) ואסיף אלקיים (147K עוקבים) משטרת ישראל מצליחה להעביר את מה שמערך הסברה שלם לא יכול – שהם כאן בשבילנו, בשביל שנוכל לרכב גם מחר.

הרעיון בבסיסו פשוט מאוד, פתח חדש לתקשורת בלתי ערוכה בין האזרח למשטרה, כשכל אחד מהצדדים מראה לשני את עולמו, הזדמנות מדהימה להגיע למקומות שגוף גדול ורציני כמו המשטרה לא יכול להגיע אליהם בעצמו ולקהל עצום שרגיל לצרוך את התוכן שלו ברשת החברתית.

לפני שנעבור לשבחים לכוכבי הרשת שביצעו, נתחיל עם שבחים למשטרת ישראל שבהנהגה אחרת אולי הייתה מגלגלת את האנשים המוכשרים האלו מכל המדרגות והייתה ממשיכה בקו שלה, אבל כמו שאמרנו, נראה שאגף התנועה תחת פיקודו של ניצב אלון אריה מוכן לנסות כל מהלך ולהשקיע מאמצים רבים בהורדת – ושאיפה להעלמת – מספר ההרוגים בכבישים.

את תומר גלב אנחנו מכירים כבר שנים, הוא פעיל מאוד בתחום המוטורי, רוכב, נוהג ולובש כל מה שמגניב. יחד עם כוכב רשת נוסף, דניס צ'רקוב, גלב אחראי על מותג מדיה ייחודי בשם Superior שלמען הגילוי הנאות נספר שמספק שירותים לאחד היבואנים הגדולים בענף, אבל לא את הפעילות הזאת אנחנו רוצים לסקר כאן – אלא את אותו יום שפתחנו את האינסטגרם ונשאבנו לכמה שעות בחיי פעילות סיירת הרוכבים של משטרת ישראל.
תחת אותה פעילות התלוו תומר ואסיף לסיירת הרוכבים, שאלו שאלות גולשים שהשוטרים ענו עליהן ישירות (!), בלי נציג דוברות שעמד מהצד וליטש, בלי מסרים כתובים ורחוקים מהציבור, אלא תשובה כנה מהאנשים שאמורים להגן עלינו ורובנו עושים להם חיים קשים.

רוב שוטרי הסיירת רוכבים בעצמם בחיים הפרטיים, מנושא שעלה מהלך השידורים הקצרים, הם גם רוכבים על כלים ספורטיביים ואופנועי שטח, ולכן הם מכירים קצת את עולמם של הרוכבים. עוד מקרה שתפסה העדשה, חבורת רוכבי שטח מגיעה לנקודת ההפסקה של השוטרים, הם ללא לוחיות רישוי וחונים עם הזנב לכיוונם של השוטרים, אך אף אחד מהשוטרים לא עושה מזה עניין גדול – היום זאת לא המשימה שלהם. בתדרוך לפני היציאה היה ברור מאוד מה משימת הסיירת באותו היום, להתרכז בעבירות בריונות בכביש, עבירה מסכנת חיים – במיוחד כשהיא נעשית בסביבת רוכבים.

העוקבים הביעו עניין רב, שאלו מאות שאלות וקיבלו הרבה מאוד תשובות, על דרכי העבודה של הסיירת, על תהליך הגיוס ליחידה, על הפעילות ואפילו שאלות מעוקבות שדאגו לסטטוס הזוגי של אחד השוטרים.

הפעילות הזאת לא מסתכמת ביום אחד של סטורי, בהמשך כוכבי הרשת המוטוריים ייקחו את השוטרים לזירה שלהם, לראות את הריגוש בספורט המוטורי, לנהוג ברכבי מרוץ על מסלול המרוצים, הרחק מהכביש הציבורי.

רוצים לעקוב אחרי המיזם? – תומר גלב | אסיף אלקיים 

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל