fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
דוקאטי קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
שרקו

סוזוקי: DR-Z4S ו־DR-Z4SM חדשים ל־2025

סוזוקי: DR-Z4S ו־DR-Z4SM חדשים ל־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

סוזוקי חושפת בתערוכת EICMA במילאנו את הדור החדש של ה־DR-Z400, עם מנוע ושלדה מעודכנים, מתלים חדשים עיצוב רענן וחבילה אלקטרונית מקיפה, בגרסה דו-שימושית וגרסת סופרמוטו.

ה־DR-Z400S שהושק לראשונה בשנת 2000 וה־DR-Z400SM שהצטרף אליו בשנת 2005 הפכו לדגמים פופולריים ביותר בזכות חבילה מאוזנת המשלבת ידידותיות ואמינות עם ביצועים טובים, אך עם התקדמות התקנים האירופאית חדלו את שיווקם באירופה – לישראל המשיכו להגיע בתקן אמריקאי – ולאחר שנים רבות חוזרים בגרסה מודרנית חדשה.

ה־DR-Z4S וה־DR-Z4SM החדשים של סוזוקי מחליפים את דגמי ה־DR-Z400 הוותיקים, אחרי כמעט 20 שנה ללא שינויים משמעותיים. השלדה והמנוע החדשים מבוססים על אלו של הדגמים היוצאים, לאחר שעברו עדכונים מקיפים. המנוע החדש, סינגל מקורר נוזל עם גל-זיזים עליון כפול, בנפח 398 סמ"ק, עובר שינויים רבים לעמידה בתקן אירו5+, ומייצר כעת הספק של 38 כ"ס ב־8,000 סל"ד, מומנט של 3.7 קג"מ ב־6,500 סל"ד, משודך לסליפר ואסיסט קלאץ' ותיבת 5 הילוכים, מצערת 'רכב-על-חוט' אלקטרונית, 3 מצבי מנוע ובקרת אחיזה עם 3 מצבים וכיבוי מלא.

לשלדת העריסה הכפולה החדשה מפלדה, עם שלדת זנב מוברגת וזרוע אחורית חדשה מאלומיניום, משודך מזלג קדמי הפוך של KYB, הניתן לכיוונון שיכוך כיווץ והחזרה, ומאחור בולם יחיד עם מנגנון לינקים וכיוונון שיכוך כיווץ והחזרה ועומס קפיץ. מהלכי הגלגלים משתנים בין הדגמים, עם 280 ו־296 מ"מ מ־S ו־260 ו־277 מ"מ ב־SM. לדגם ה־S גלגלים בקוטר 21 ו־18 אינץ' עם צמיגי IRC GP-410 במידות 80/100-21 ו־120/80-18, ובדגם הסופרמוטו גלגלים 17 אינץ' עם צמיגי דנלופ SPORTMAX Q5A במידות 120/70-17 ו־140/70-17.

מרווח הגחון עומד על 300 מ"מ (260 מ"מ ב־SM), המושב בגובה 920 מ"מ (890 מ"מ ב־SM), בסיס הגלגלים באורך 1,495 מ"מ (1,465 מ"מ ב־SM), והמשקל הרטוב 151 ק"ג (154 ק"ג ב־SM). מערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 270 מ"מ מקדימה (310 מ"מ ב־SM) ודיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור, מערכת ה־ABS ניתנת לכיבוי מאחור בשני הדגמים ובדגם ה־S גם לכיבוי מלא.

העיצוב חדש לחלוטין עם קווים חדים והשראה רבה מדגמי ה־RM-Z הקרביים, תאורת LED מלאה עם יחידת תאורת ראשית חדשה קטנה ועגולה, מיכל הדלק בנפח 8.7 ליטר צר באזור מותני האופנוע, הרגליות הרחבות עם גומי הניתן להסרה ולשני הדגמים מושב צר וישר, מגן גחון מאלומיניום וצג LCD פשוט. ה־DR-Z4S מוצע בצבע צהוב או אפור וה־DR-Z4SM בכחול או לבן. שיווקם יחל בחודשים אפריל ומאי 2025.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

     

     

     

    תגובה אחת ל סוזוקי: DR-Z4S ו־DR-Z4SM חדשים ל־2025

    1. אופנוע מדהים לשנות התשעים…נכון להיום מתאים להיות אופנוע אספנות למבוגרים , טכנולוגיה מיושנת ומשקל מטורף לא תואם את 2024 חבל

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל 2 – 0 קמ