fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פיאג'ו חושפת את הקטנוע החשמלי ONE ב־3 גרסאות

פיאג'ו חושפת את הקטנוע החשמלי ONE ב־3 גרסאות

אסף לביא

צילום: יצרן

פיאג'ו משיקה רשמית את הקטנוע החשמלי החדש שלה, ה־Piaggio 1, שיוצע בשלוש גרסאות – ה־1, ה־1+ וה־1 Active – שנעות בין טווחי רכיבה של 55 ל־100 ק"מ, מהירות של 45 עד 60 קמ"ש ורישוי של פדלנוע (Moped) או קטנוע.

פיאג'ו מרחיבה את ליין הכלים החשמליים שלה ואחרי הווספה אלטריקה מציגה קטנוע עירוני חשמלי נוסף המקביל לקטנוע 50 סמ"ק, בהספק שנע בין 1.2kW ל־2kW. הפיאג'ו 1 מצויד בסוללה נשלפת, רצפה שטוחה ואבזור טכנולוגי רב – הכולל תאורת LED היקפית, התנעה ללא מפתח, צג LCD בגודל 5.5″ עם חיישן תאורה ומצבי יום ולילה, שני מצבי רכיבה, הילוך אחורי, בלימה רגנרטיבית ומערכת בלימה משולבת (ב־1 Active).

הקטנוע החשמלי החדש יוצע ב־3 גרסאות שונות. הפיאג'ו 1 הבסיסי בעל תקינה של פדלנוע (Moped) מגיע בעזרת מנוע חשמלי בהספק של 1.2kW וסוללה נשלפת בנפח 1.4kWh השוקלת 10 ק"ג בלבד, למהירות של 45 ק"מ וטווח מרבי של 55 ק"מ במצב Eco או 43 ק"מ במצב Sport. הפיאג'ו 1+, שמקבל תקינה של קטנוע, עושה שימוש מנוע 2kW וסוללה נשלפת בנפח 2.3kWh השוקלת 15 ק"ג, שמביאים אותו למהירות מרבית של 45 ק"מ וטווח רכיבה של 100 ק"מ במצב אקו או 68 ק"מ במצב ספורט. הפיאג'ו 1 Active בעל אותה יחידת הנעה של הפיאג'ו 1+ אך מגיע למהירות מרבית של 60 קמ"ש ומציע טווח קצר יותר של 85 ק"מ במצב אקו או 66 ק"מ במצב ספורט.

למרות שהסוללה הנשלפת מותקנת מתחת למושב, הפיאג'ו 1 מציע תא אחסון צנוע המסוגל להכיל קסדת 3/4. זמן הטעינה הסטנדרטי עומד על 6 שעות טעינה מלאה בשקע ביתי, כשפיאג'ו מבטיחים שגם אחרי 800 מחזורי טעינה, הסוללה תישאר לפחות ב־70% יכולת. התנעת הקטנוע מתבצעת ע"י לחיצה על השלט, שתלווה בצפצוף התרעה וטבעת תאורה סביב הגריפ, והעברת כפתור ההפעלה למצב ON. לאחר מכן יש לבחור את מצב הרכיבה הרצוי – אקו או ספורט – או מצב רוורס לתמרון קל במקומות צפופים. מצב Eco מגביל את הקטנוע למהירות של 30 קמ"ש וצורך שמירה על טווח רכיבה גדול יותר.

הפיאג'ו 1 שוקל 75 ק"ג בלבד, כשגרסת הפיאג'ו 1 Active שוקלת 79 ק"ג. בכל הגרסאות מותקנים מאחור צמד בולמים הידראוליים כשמקדימה מותקנת זרוע חד-צידית עם בולם יחיד. על הבלימה אחראיים בלמי דיסק בקוטר 175 מ"מ מקדימה ומאחור. המושב יחסית בגובה 770 מ"מ מהקרקע מאפשר למגוון רחב של רוכבים להרגיש בטוח ובנוח על גבי הפיאג'ו 1. בחלקה הפנימי של חזית הקטנוע תמצאו שקע טעינה USB ו־וו תלייה בסיסים, התואמים את מעמדו הקומפקטי והצנוע של ה־1.

כל גרסאות הפיאג'ו 1 יוצעו במגוון צבעים מכובד הכולל צבע אפור, לבן ושחור ושילובי צבעים הנקראים Sunshine Mix, Arctic Mix ו־Forest Mix, כשרק גרסת האקטיב נבדלת בקישוטים אדומים על הזרוע האחורית.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

5 תגובות ל פיאג'ו חושפת את הקטנוע החשמלי ONE ב־3 גרסאות

  1. פיאג'ו איחרה את הרכבת - מייצרת קטנועים עם אפס דרישה, ומאה אחוז של יחסי ציבור הגיב:

    אופניים איכותיות עושות את העבודה יותר טוב, כבר היום נשקלת האפשרות לאפשר לאופניים החשמליים רכיבה חוקית ב 60 קמ"ש (כי כבר היום זה המצב ואין אכיפה, האופניים החשמליים המשודרגים עושים 60 קמ"ש).
    האופניים החשמליים קלים בהרבה, והם ניצחו בענק את תצורת "הקטנועים, ששייכת למנועי הבנזין של עולם האתמול.
    גם הקורקינטים החשמליים שמתקפלים ונכנסים לרכבת ולאוטובוס ניצחו בענק!!!
    ***הבעיה הייתה ונשארה הסוללה החשמלית: זמן טעינה ארוך, זמן פריקה קצר ! ! ! ***
    כשישפרו את ביצועי הסוללה החשמלית(כרגע לא נראה באופק), השיפורים רק יעצימו את המנצח המוכרז: אופניים חשמליים.
    ובגלל שהסוללה היא כזאת מוגבלת, תמשיך להיות תוחלת מסוימת לקטנועי 125 בנזין.

    • כשאנשים משדרגים אופניים הם משדרגים את המנוע והסוללה. אבל את הדברים החשובים הם לא. השילדה לא מתוכננת לעמוד בעומס הזה (חצי משלדות האופנים מעוותות) הבלמים לרוב נשארים v brake. ואם יש דיסקים אלו דיסקים מכאניים הכי פשוטים ולא הידראוליים עם דיסק גדול שיכול לבלום כמו שצריך . בקיצר שומר נפשו ירחק

      • ריזי ביזי - אתה חיי במילניום הקודם הגיב:

        רייז אתה חיי בעולם האתמול. אתה מדבר על כמה שנים לאחור.
        היום קונים אופניים-חשמליים מחוזקות ישר מהחנות, והשלדה לא צריכה לתמוך בכל המשקל העודף שיש בקטנוע-חשמלי עלוב שמגיע ל 70 קילו רק כי הקטנוע נסמך על מבנה ארכאי של קטנועי הבנזין.
        האבולוציה עשתה את שלה, לאופניים-החשמליים המשודרגים יש שלדה חזקה, שלדה חכמה, כל הפטנטים פגי תוקף, כל הידע נחלת הכלל. אין כל בעיה וזה גם זול, לייצר שלדות אופניים חזקות וזולות, אפילו מאלומיניום תעופתי והמחירים מצחיקים. רייזי ביזי, אתה שייך לעולם האתמול.
        ב 2500 יש דגמים גנריים שעושים יופי של עבודה עד 25 קמ"ש, פצצה של כלים.
        מ 3000 אלף ומעלה יש אופניים חשמליים מחוזקים(שלדה ומנוע ובלמים והכול). מי שרוצה לרדת לפרטים הקטנים קונה צמיגים רחבים(שזה ממש לא נחוץ). כאשר ב4500 השדרוג כבר בולט ומוחשי ממש. מי שקצר בכסף גם אלה ב- 2500 יעשו את העבודה. ואף אחד מהאופניים-החשמליים לא עובר את המשקל של ה 20 קילו, ולכן הם יותר יעילים(סוללה מספיקה ליותר זמן).
        יש שלל אביזרים שמותאמים לתצורת אופניים ומפנקים את מי שמחפש פינוקים.
        אופניים חשמליים בלי בלבול מוח של 1.רישיון 2.טסט-שנתי, 3.בלי ביטוח חובה, 4.בלי הוצאות על מוסכים ודלק.
        תתקדם…לאופניים-חשמליים! קטנוע זה רק עם מנוע בנזין.

  2. לפנסיונרים עם כסף מיותר.. קטנוע חשמלי שלא נותן 100 קמש נקי ועוד לפחות סוללה נוספת לטווח מוגדל לא ימכוראולי משהו היברידי ילך טוב יותר

  3. הכול בלוף -לא מטפלים במזהמים שכן ניתן לוותר עליהם הגיב:

    משה' האיברידי זה קשקוש מקושקש מאותו הסוג של קטנוע-חשמלי. האיברידי:
    לא ירוק
    לא נעלים
    רק טונות של יחסי ציבור
    אז לשקר אפשר, אבל בסוף השקר צף על פני המים.
    כל העניין של רכבים חשמליים לא מפחית זיהום, רק לכאורה מוציא אותו ממרכזי הערים הצפופות לתחנות הכוח המרוחקות.
    1. כי עצם הייצור של רכבים מזהם מאוד.
    2. כי ייצור סוללות ליתיום-יון חשמליות מזהם פי עשר, עם אפס יכולת למחזור.
    3. כי הערים גדלו בשטחם ותחנות הכוח "התקרבו" לערים.
    4.תחנות כוח גרעיניות הם "ירוקות" יותר רק על הנייר (ראה צ'רנוביל ופוקושימה).

    כל הרעיון של רכבים חשמליים הוא רעיון ישן בן עשרות שנים, לדוגמה: אוטובוסים חשמליים באירופה, נניח ביוון, יש כבר משנות השיבעים של המילניום הקודם…והכרמלית בחיפה…והזיהום חוגג.

    תחבורה היא צורך חיוני לקיום שגרת חיים, ניתן לייעל מאוד את התחבורה הציבורית, אבל כרגע לתאגידים את אינטרס כזה.
    בנוסף הזיהום נמצא במקומות אחרים שכן ניתן לוותר עליהם, כגון: משקי חיי לייצור בשר, חלב, ביייצים וכו'.
    אין שום בעיה לוותר על בשר, חלב, או בייצים, והתאגידים הגדולים חוסמים גם את האפשרות הזאת.

    העיקר מעבירים אחריות לציבור ולוחצים עליו לקנות את הצעצועים המזהמים החשמליים בטענה שקרית שהם ירוקים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל