fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – טנרה
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
תמוז
קוב 140 על 70
v12 באנר צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
פוני pny באנר קוביה צידי
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר r-125
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
שרקו
סטפן

קימקו חושפת iONEX טכנולוגיית קטנוע חשמלי שיתופי

קימקו חושפת iONEX טכנולוגיית קטנוע חשמלי שיתופי

גיא בן ברק

צילום: יצרן

קימקו חושפת היום בטוקיו את החזון החשמלי שלה לשנים הקרובות, וזה כולל ייצור מספר רב של קטנועים חשמליים אשר יתבססו על אותה פלטפורמה חשמלית שקימקו מכנה iONEX. פלטפורמה זו מיועדת לפתור את אחת הבעיות הגדולות של מנועים חשמליים לכלי רכב והיא הטווח.

קימקו מאריכה את הטווח באמצעות סוללות ניידות אשר מצטרפות לסוללה הנייחת של הקטנוע, כול סוללה ניידת כזו מספקת טווח של 80 קילומטר בזמן טעינה של כשעתיים, את הסוללות הניידות ניתן לטעון בכול שקע בייתי ועל הקטנוע יש להן חללי נשיאה יעודיים שם מתחברות הסוללות הללו למערכת החשמלית של הקטנוע ובמידת הצורך מספקות את מטענן החשמלי להארכת הטווח.

קטנוע שהוצג בטוקיו עושה שימוש בשתי סוללות ליתיום איון נייחות הממוקמות תחת משטח הרגליים, ובנוסף יש מקום לשלוש סוללות נוספות ניידות תחת המושב, קטנועים גדולים יוכלו לשאת מספר רב של סוללות ניידות ובכך למעשה מאריכים את הטווחים לבלתי מוגבלים. קימקו מדגישה כי למרות שיש מספר רב של סוללות נייחות או ניידות – הרי שיש להתייחס לכולן כאל סוללה אחת מאחר והמערכת הממוחשבת מנהלת את כול הסוללות ומווסתת את הצריכה והטעינה.

ויש גם את המרכיב השיתופי – יקבעו נקודות קטנות בהן ניתן יהיה להצטייד בסוללות ניידות טעונות תמורת סוללות ריקות ובכך גם מבטלים זמן המתנה לטעינה, רק לוקחים סוללה טריה מהארון בתחנת דלק או משהו כזה בכביש ונוסעים…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25