fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
טריומף קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

תערוכת CIMA 2021: ווג מציגה כלים חדשים

תערוכת CIMA 2021: ווג מציגה כלים חדשים

אסף לביא

צילום: יצרן

בין עשרות היצרנים הסינים שהציגו את דגמיהם החדשים בתערוכת CIMA ישנם יצרנים רבים שמשווקים בישראל, ביניהם אופנועי Voge שמיוצרים ע"י קונצרן לונסין, שניצלו את התערוכה הבינלאומית להצגת מספר דגמים חדשים, הכוללים מספר אופנועים בנפחים הנעים בין 250 ל-525 סמ"ק וכנראה הדגם המפתיע והחשוב ביותר – קטנוע מנהלים המבוסס על ה-C400GT של ב.מ.וו שמיוצר ע"י לונסין.

ה-250RR מצטרף לדגם ה-300RR, כשבעתיד צפויה להצטרף גם גרסה מוגדלת שתחליף את ה-300RR הנוכחי לאירופה בנפח של 300 סמ"ק, הוא מצויד במנוע סינגל מקורר נוזל בנפח 248 סמ"ק – עם הספק מכובד של 29 כ"ס ב-9,750 סל"ד ו-2.3 קג"מ ב-7,500 סל"ד ו-6 הילוכים – מערכת ABS, צג LCD, שלדה חדשה לחלוטין ועיצוב חד יותר וקרבי. משקלו הרטוב עומד על 147 ק"ג, מיכל הדלק בנפח 13 ליטר, בסיס הגלגלים באורך 1,360 מ"מ, הגחון בגובה 160 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ, מערכת הבלימה עם דיסק בקוטר 300 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור, הצמיגים במידות 110/70-17 מקדימה ו-150/60-17 מאחור ומידותיו הכלליות מצביעות על כלי קומפקטי עם אורך של 1,955 מ"מ, רוחב של 720 מ"מ וגובה של 1,070 מ"מ.

ה-300GY הוא האופנוע הראשון של ווג שמיועד לרכיבת שטח, ולמרות כיתוב 'RALLY'  ענק על צידו, מדובר בכלי צנוע וקל עם מנוע סינגל מקורר נוזל עם גל-זיזים עילי כפול בנפח 292 סמ"ק, המייצר 28 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-2.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד, משקלו הרטוב עומד על 149 ק"ג, מיכל הדלק מכיל 11 ליטר, מרווח הגחון מכובד על 235 מ"מ, המושב בגובה 850 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,430, מהלך המתלים עומד על 200 מ"מ, הצמיגים במידות 90/90-19 מקדימה ו-110/90-17 מאחור מותקנים עם גלגלי שפיצים ומערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 265 מ"מ מקדימה ו-220 מ"מ מאחור עם מערכת ABS הניתנת לביטול.

ה-350AC הוא אופנוע בעיצוב רטרו-מודרני והדגם הראשון לסדרת ה-350 העתידית של ווג, הוא מצויד במנוע טווין מקבילי בנפח 321 סמ"ק, שמקורו בימאהה YZF-R3, המייצר 41.5 כ"ס ב-10,500 סל"ד ומומנט של 3 קג"מ ב-9,000 סל"ד. העיצוב תואם לשאר דגמי ה-AC, עם סגנון שבין סקרמבלר לקפה רייסר, מזלג הפוך עבה מקדימה, פנס LED עגול מקדימה וגרפיקות מפורטות וצבעוניות. מערכת הבלימה מתומרת ניסין עם דיסק יחיד מקדימה בקוטר 298 מ"מ ודיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור, מערכת ה-ABS מתוצרת Bosch, הצמיגי במידות 110/70-17 מקדימה ו-150/60-17 מאחור, בסיס הגלגלים באורך 1,388 מ"מ, הגחון בגובה 170 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ, משקלו הרטוב עומד על 159 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 12.5 ליטר.

ה-350SR (שהוצג בתערוכה תחת השם LX350T-5) הוא מבין הכלים המפתיעים ביותר שהוצג בתערוכה ומבוסס על קטנוע המנהלים C400GT של ב.מ.וו, אותו לונסין מייצרת בשביל החברה הבווארית. קווי הדימיון רבים, כשהשלדה, המתלים, המנוע וחלקים רבים משותפים בין שני הדגמים, מנוע ה-349 סמ"ק מייצר כאן 29 כ"ס ב-7,500 ו-3 קג"מ ב-6,000 – נתונים נמוכים יותר מה-BMW, מנגנון הרחבת שטח האחסון מתחת למושב הוא פטנט של ב.מ.וו ולכן לא מגיע ל-350SR, מערכת הבלימה מיוצרת ע"י J.Juan, כמו ב-C400 החדש שהוצג בחודש מרץ, עם שני דיסקים בקוטר 265 מ"מ מקדימה ודיסק אחורי בקוטר זהה, הצמיגים במידות 120/70-15 מקדימה ו-150/70-14 מאחור, משקלו הרטוב עומד על 207 ק"ג, מיכל הדלק בנפח 12.8, ה-SR מצויד במערכות ABS ובקרת אחיזה ובצג TFT כמו של ה-BMW, העיצוב שונה מאוד, אך שומר על אותם קווים, המשקף מתכוונן ומצלמת דרך קדמית היא תוספת נחמדה שמותקנת בווג בלבד.

ה-500AC מוצג בעוד גרסאות צבע ואבזור מרשימות ומקבל פרטים טכניים רשמיים: הוא קל בכ-10 ק"ג מה-500R עם 188 ק"ג רטוב, מיכל הדלק בנפח 19 ליטר, ההספק עומד על 47 כ"ס ב-8,500 סל"ד והמומנט על 4.6 ק"ג ב-7,000 סל"ד מאותו מנוע טווין בנפח 471 סמ"ק שמקבל גם ספילר קלאץ'. הוא מצויד במערכת ABS, צג TFT ותאורת LED היקפית.

עיצוב הרטרו של ה-500AC והירידה במשקל הפכו את ה-500R לדגם פחות נחשק, לכן ב-Voge מחליטים להציג דגם משופר ומוגדל נפח, ה-525R, שלוקח את מנוע ה-KE500 (שמגיע במקור מהדור הראשון של ההונדה CB500X ועבר מספר שינויים) בנפח 471 סמ"ק ומגדיל אותו ל-494 סמ"ק, כשההספק עולה ל-53 כ"ס ב-8,500 סל"ד המומנט ל-5.1 קג"מ ב-7,000 סל"ד. גם העיצוב מתעדכן ומתחדד ועוטה צבעים חדשים, בנוסף  מותקן צג TFT משודרג. ההספק החדש אמנם מוציא אותו מגבולות קטגוריית ה-A1, אבל גם לאחר הגבלה ל-47 כ"ס יהנה ה-525R החדש מתוספת של 10% למומנט בהשוואה לדגם הקודם.

נכון לרגע זה כל הדגמים החדשים של Voge שהוצגו בתערוכת CIMA מתאימים לתקן אירו4 בלבד, אך מרביתם צפויים לקבל תקן אירו5 בקרוב מאוד, כשה-500AC, ה-250RR וה-525R כבר החלו תהליכי תקינה אירופאית. התוכניות העתידיות של ווג כוללות דגמי DS, AC ו-R לסדרת ה-250, דגמי DS, RR, ו-R לסדרת ה-350, דגם 500RR וצמד קרוזרים בנפחי 350 ו-500 סמ"ק.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל תערוכת CIMA 2021: ווג מציגה כלים חדשים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל