fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אופנוע משטרתי חדש: CF מוטו מציגה את ה-CF1250J

אופנוע משטרתי חדש: CF מוטו מציגה את ה-CF1250J

אסף לביא

צילום: יצרן

רובנו מקשרים אופנועים סינים לאיכות ירודה וביצועים נחותים, אך המצב לא כך כבר שנים, אחת מהחלוצות בתחום היא CF מוטו שמשתפת פעולה עם מיטב היצרנים ומייצרת אופנועים איכותיים שלא יביישו תוצרת אירופאית, כעת היא מגדילה את ליין האופנועים שלה עם האופנוע הגדול ביותר שיצרה אי פעם ומיועד לפעילות משטרתית.

כעת, בשיתוף פעולה נוסף עם KTM היא משתמשת במנוע ה-LC8 בנפח 1,301 סמ"ק שמניע את דגמי הסופר-אדוונצ'ר ואת הסופר-דיוק באופנוע חדש שנועד לשימוש משטרתי, האופנוע תיור גדול המעוצב בסגנון ה-R1250RT של BMW ומשתמש בגרסה מוקטנת של מנוע הוי-טווין של KTM עם נפח של 1,279 סמ"ק במקום 1,301 סמ"ק; המנוע גם מקבל עיצוב מחדש בחלקו החיצוני וכמובן שהספקו יורד, למרות שלא פורסם נתון רשמי בנושא.

האופנוע יהיה בשימוש יחידות במשטרה הסינית לפני שיחל שיווקו בעולם כשהפיתוח כמובן נעשה בשיתוף איתם ועם דרישות התפקיד. סביר להניח שעם הצלחה בשירות המשטרה האופנוע יראה יום גם בגרסה אזרחית לכביש הציבורי כשהוא שומר על הרבה מהפיצ'רים המיוחדים שלו, אחד מהם הוא מסך TFT מפורט ומעוצב שלא ראינו כמותו באף אופנוע.

זה הוא האופנוע החזק ובעל נפח המנוע הגדול ביותר שיוצר אי פעם בסין ויכול להיות ההזדמנות של CF מוטו להיכנס לשווקים נוספים ולהגדיל את ליין המוצרים שלהם לאחד שיכול להתחרות בחברות יפניות ואירופאיות יחדיו.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל