fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

אינדיאן משיקה אולם תצוגה ודגמים חדשים

אינדיאן משיקה אולם תצוגה ודגמים חדשים

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: רונן טופלברג, יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את דגמי האינדיאן צ'יף החדשים ל־2022 – הצ'יף דארק הורס, צ'יף בובר דארק הורס והסופר צ'יף לימיטד – המצוידים במנוע הת'אנדרסטרוק 116 ורמת אבזור טכנולוגי גבוהה יותר, באירוע חנוכת אולם התצוגה החדש של המותג בתל אביב.

דגם הצ'יף של אינדיאן, שהוצג לראשונה ב־1921, הפך להיות המזוהה ביותר עם יצרנית האופנועים האמריקאית הראשונה, שהחלה לייצר אופנועים ב־1901, ולכבוד יום הולדתו ה־100 של הדגם האייקוני בשנה שעברה אינדיאן הציגה 3 דגמים חדשים במשפחת הצ'יף, עם מנוע מוגדל בנפח 1,890 סמ"ק, שלדה חדשה ועיצוב חדש ומודרני.

את שלושת הדגמים החדשים מניעה גרסת ה־116 קיוביק אינץ' (1,890 סמ"ק) של מנוע הת'אנדרסטרוק, וי-טווין מקורר אוויר עם הספק של 88 כ"ס ומומנט של 16.5 קג"מ, המצויד במערכת פליטה כפולת דודים ושלושה מצבי רכיבה המשנים את תגובת המצערת החשמלית, ומותקן בשלדת צינורות פלדה חדשה במקום שלדת האלומיניום היצוקה שמוכרת מהדגמים הקודמים.

משקלם הרטוב של הצ'יפים החדשים מתחיל ב־304 ק"ג, כשמיכל הדלק החדש מכיל 15.1 ליטר. זווית ההטייה עומדת על 28.5°, בסיס הגלגלים באורך 1,626 מ"מ והמושב בגובה 662 מ"מ נמוכים במיוחד. מקדימה מותקן מזלג בקוטר 46 מ"מ עם מהלך של 132 מ"מ, ומאחור זוג בולמים הניתנים לכיוונון עומס קפיץ, בנוסף, שלושת הדגמים מצוידים בצמיגי Night Dragon של פירלי.

הדגמים החדשים מצוידים בתאורת LED היקפית, מערכת התנעה ללא מפתח, מערכת ABS ולוח מחוונים חדש עם מסך מגע עגול בקוטר 101 מ"מ ומערכת ה־RIDE COMMAND של אינדיאן המאפשרת חיבור בלוטוס למכשיר הסלולרי לצורך ניווט, הפעלה קולית, הצגת הודעות ונתונים מהסלולרי.

עיצוב דגמי הצ'יף החדשים מינימליסטי ומודרני יותר, כשכל אחד משלושת הדגמים מעוצב ומאובזר בצורה שונה – ה־Dark Horse החדש שונה לחלוטין מקודמו ובעל גלגל 19″ גדול ורזה מקדימה, מזלג חשוף וכידון ישר, כשהרגליות ממוקמות במרכז האופנוע; ה־Bobber Dark Horse מצויד בחישוקי שפיצים בקוטר 16″ וצמיגים רחבים, כידון גבוה ורגליות שלוחות קדימה, בנוסף לכיסויי למזלג קדמי ולפנס הראשי וכיסא יחיד; וה־Super Chief מסורתי יותר עם הרבה ניקלים, תיקי צד קשיחים וננעלים, מגן רוח נשלף, צמד כיסאות לרוכב ומורכב, מדרכים במקום רגליות, כידון רחב ופנסי ערפל אופציונליים.

אירוע ההשקה היה כפול ובנוסף לדגמי הצ'יף החדשים הושק גם אולם התצוגה הראשי החדש של המותג הממוקם ברחוב שוקן 18 בתל אביב וכולל מגוון אביזרים, ציוד רכיבה ופריטי לבוש ממותגים.

דגם מחיר
אינדיאן צ'יף דארק הורס 150,205 ₪
אינדיאן צ'יף בובר דארק הורס 160,205 ₪
אינדיאן סופר צ'יף לימיטד 170,205 ₪

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל