fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

אליפות העולם בהארד-אנדורו מגיעה לישראל

אליפות העולם בהארד-אנדורו מגיעה לישראל

כתב: אסף לביא | צילום: Sebastian Marko / Red Bull Content Pool

אליפות העולם בהארד-אנדורו של ה-FIM, ליגת ה-WESS, הכוללת בין היתר את מרוצי הרומניאקס והארצברג רודיאו, תיפתח בשנה הבאה בסבב ראשון בים המלח, במרוץ בן 3 ימים שיקרא 'מינוס 400'. האירוע יחל עם פרולוג שיערך באזור המלונות של ים המלח, אחריו יתקיימו יומיים נוספים של מרוצים באזורים ההרריים של המקום הנמוך בעולם.

עונת 2022 של אליפות העולם באנדורו תיפתח במרוץ שיתקיים כאן בישראל, הסיבה שאנחנו חוזרים על המשפט הזה היא שזה כמעט לא נתפס, סבב עולמי עם השמות הגדולים ביותר באנדורו שיגיע כאן לישראל הוא ידיעה מרעישה וכמעט חסרת תקדים.

האחראים למהלך הם 'Riders For Riders' בהובלת של איתמר ציפורי ודור שוורץ, ה-FIM הפדרציה העולמית למרוצי אופנועים, הנהלת אליפות הארד-אנדורו העולמית, ה-IMSF ההתאחדות לספורט מוטורי בישראל, משרד התרבות והספורט, משרד התיירות, חברת ההפקות Comtecgroup ואנשי העסקים סילבן אדמס שהביא לישראל את הג'ירו דה-איטליה ואיתן יוחננוף, בעל רשת הסופרים 'יוחננוף'.

ווינפריד קרשהאגל, מנהל ה-WESS שהפכה בשנה שעברה לאליפות הרשמית של ה-FIM, הודיע רשמית על האירוע במהלך ביקורו בישראל לצד שותפיו המקומיים ליוזמה. מדובר בלא פתוח מרגע היסטורי שגם אם בעתיד יתברר כאירוע חד פעמי או כשער לאירועים בינלאומיים רבים יהיה אבן דרך והישג אדיר לספורט המוטורי הישראלי. בהצלחה!

צילום: ניר עמוס

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל