fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
סטפן

אמ.וי אגוסטה חותמת הסכם שותפות עם לונסין

אמ.וי אגוסטה חותמת הסכם שותפות עם לונסין

רון לב

צילום: יצרן

לאחרונה, נחתם הסכם שותפות ארוך טווח בין יצרנית האופנועים הסינית – Loncin ליצרנית האופנועים האקזוטית – MV Agusta. כידוע אמ.וי מתמחה בעיקר בייצור אופנועי קצה אקזוטיים בנפח גבוה בעלי ד.נ.א איטלקי, ובצד השני של המטבע יש את לונסין, חברה סינית שממקדת את עיקר פעילותה בייצור כלים בנפח קטן עד בינוני לשוק האסייתי עם דגש על פשטות ומחירים זולים.

על פי אמ.וי ולונסין, ההסכם יניב משפחה חדשה של כ-4 דגמים בנפח קטן-בינוני אשר תשלב בין הערכים של אמ.וי והערכים של לונסין ותגיע אלינו לקראת שנת 2022. בתרגום פשוט – אופנועים מעוצבים בנפח בינוני עם טאץ' מיוחד אך עם זאת נגיש לקהל הרחב במחיר. הטכנולוגיה וההנדסה תעשה באיטליה ואילו הייצור של המשפחה החדשה יתבצע כאמור בסין. בנוסף, לונסין תעזור לאמ.וי להיכנס לשוק האסייתי בעזרת ייצור אופנועים למותג "VOGE", חברת בת של לונסין אשר פונה לסגמנט הפרימיום באסיה.

הסכמים כאלו לא חדשים בעולם האופנועים לא מעט חברות עם שם מוכר משלבות ידיים עם חברה הודית\סינית, דבר אשר תורם לשני הצדדים. הסכמים כאלו נראו בעבר ע"י הארלי דיווידסון, ק.ט.מ, ב.מ.וו ועוד. שיתוף הפעולה בין החברות יתרום לשני הצדדים – אמ.וי תוכל להיכנס גם לסגמנט האופנועים הבינוני, ולונסין תזכה להתנסות בסגמנט פרימיום ובנפחים גבוהים יותר, ולשדרוג מעמדה בצורה משמעותית.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל