fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

אמ.וי אגוסטה מחזירה לידיה אופנוע מרוץ נדיר

אמ.וי אגוסטה מחזירה לידיה אופנוע מרוץ נדיר

אסף לביא

צילום: יצרן

גם תחת הבעלות החדשה, מותג האופנועים האיטלקי MV Agusta מעריך את מסורת המרוצים העשירה שלו ודואג לשמר חלק ממנה, עם הרכישה האחרונה של אופנוע מרוץ נדיר של החברה, CSS 175 משנות ה-50, אותו הם פועלים לשפץ ולשחזר.

האופנוע הגיע לאתר המכירות הפומביות catawiki המתמחה במכירת פריטים נדירים ומיוחדים, חבר הנהלה של אמ.וי אגוסטה הבחין בכלי הנדיר וסידר את רכישתו המהירה. סטנלי היילווד, אביו של מייק היילווד – הרוכב האגדי, 9 פעמים אלוף עולם ואחד מהרוכבים החשובים ביותר בהיסטוריה של המותג – היה זה שמכר את האופנוע ב-1958 לרוכב והאספן הבריטי כריס ניופורט, שרכב עליו במספר מרוצים לפני שהעמיד אותו למכירה. הפעם הבאה שהאופנוע הועמד למכירה הייתה ב-2012 בהולנד, אבל אמ.וי אגוסטה לא הייתה במצב שאיפשר לה לרכוש חזרה את האופנוע.

לפיסת ההיסטוריה המוטורית היה במקור מנוע בנפח 175 סמ"ק שבמהלך חיו צמח ל-204 סמ"ק, כדי להחזיר את האופנוע לצורתו המקורית יוחזר המנוע לצורתו המקורית והחלקים המקוריים של האופנוע יישארו, ביניהם קרבורטורים הכפולים, צמיגי האבון, מד הסל"ד מתוצרת סמית ואגזוזי המגהפון. השיפוץ יעשה במפעל אמ.וי אגוסטה בוורזה, איטליה, במחלקת שחזור חדשה וע"י אנשי הצוות הוותיקים של החברה.

טימור סרדרוב, מנכ"ל אמ.וי אגוסטה: "כולנו מאוד נרגשים כאן במטה. האופנוע יוצא הדופן הזה חוזר הביתה למקום בו נולד לפני כ-70 שנה! פרויקט מפואר ראשון למחלקת השיקום החדשה: כעת נוכל להחזיר אופנועים עתיקים ונדירים למצבם המקורי, כאן במפעל אמ.וי אגוסטה, באמצעות עבודתם של היורשים הראויים של בעלי המלאכה שבנו אותם".

דוידה מארלי, מומחה האופנועים של Catawiki: "אנחנו נרגשים לסייע בהחזרת האופנוע ליוצריו. זהו פריט אספנות נדיר ביותר, ואיזה מקום טוב יותר להציג אותו מאשר באמ.וי אגוסטה? הפלטפורמה שלנו מהווה במה למאות מכירות פומביות כמו זו בכל שבוע, המייצגות חלק משמעותי מההיסטוריה האיטלקית ומושכת קונים מכל רחבי העולם. כמומחים אנחנו מחויבים למצוא ולהציע ללקוחותינו את המוצרים המבוקשים ביותר".

 

עוד בנושא:
מוטו פוגש | טימור סרדרוב מנכ"ל MV אגוסטה
מבחן בכורה: MV Agusta סופרוולוצ'ה 800
חדש בישראל: MV אגוסטה ברוטאלה 1000RR וסופרוולוצ'ה 800

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל