fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

אמ.וי אגוסטה חושפת את הברוטאלה 1000 RS

אמ.וי אגוסטה חושפת את הברוטאלה 1000 RS

אסף לביא

צילום: יצרן

אמ.וי אגוסטה משיקה רשמית את הגרסה המוזלת של הברוטאלה 1000 RR, עם תג מחיר נמוך בכ-20%. מנוע ה-4 צילינדרים בנפח 998 סמ"ק ממשיך לייצר 208 כ"ס והחבילה האלקטרונית ללא שינויים. למעשה, השינויים העיקריים הם החלפת בולמי האוהלינס האלקטרוניים במזלג מרזוקי ובולם זאקס אחורי ותנוחת רכיבה זקופה יותר.

הברוטאלה 1000 RS, מעבר לתג המחיר הנמוך יותר, אמור להיות גם נוח יותר ולהציע פרופיל שימוש רחב מה-RR בעזרת כידון קליפ-און גבוה יותר, רגליות רוכב, מראות ומושב חדשים ותנוחת רכיבה מעט יותר זקופה.

במקום מערכת המתלים האלקטרונית היקרה של אוהלינס שמותקנת ב-RR, עם מזלג NIX מקדימה ובולם TTX מאחור, ב-RS מותקנים מזלג מרזוקי מקדימה ובולם זקס מאחור, הניתנים לכיוון מלא וזולים יותר. הג'אנטים של ה-RS גם כן שונים מאלו של ה-RR, כמו גם משכך ההיגוי. מערכת הבלימה של ברמבו, עם קליפרים מונובלוק רדיאליים מסדרת Stylema, שורדת את המעבר מה-RR ל-RS למרות תג המחיר הנמוך יותר. משקלו היבש של ה-RS עומד על 186 ק"ג, כמו ה-RR.

המנוע שומר על מאפייניו, כולל טלטלים ושסתומים מטיטניום ומקבל גם טאפטים עם ציפוי DLC, גלי-זיזים עם פרופיל חדש ושינויים קלים במערכת הפליטה. ההספק נשאר על 208 כ"ס מרשימים ב-13,000 סל"ד והמומנט 11.9 קג"מ ב-11,000 סל"ד, כשהמהירות הסופית מעל 300 קמ"ש. אופנוע נייקד, כן?

גם החבילה האלקטרונית נשארת כמו שהיא, עם צג TFT, חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי, מערכת קורנרינג ABS, בקרת אחיזה עם 8 מצבים, אנטי-ווילי, קוויקשיפטר להעלאה והורדה ובקרת שיוט.

הברוטאלה 1000 RS יעלה באירופה 25,500 אירו, לעומת 32,300 אירו של ה-RR, תג מחיר נמוך בכ-20% שיאפשר ליותר רוכבים ליהנות מאופנוע הדגל של מותג האופנועים האיטלקי.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

2 תגובות ל אמ.וי אגוסטה חושפת את הברוטאלה 1000 RS

  1. רעש במוזיקה, רעש בתמונה…
    והכל כדי למכור אופנוע בנזין שבעידן החשמלי הוא בשלבי גסיסה.

  2. אין שירות בארץ, אין חלקים, ולמכונאים אפילו במוסך המרכזי אצל היבואן אין ידע. מכונה מדהימה בתמונות אבל לא להחזיק בארץ.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל