fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

אפריליה: הצצה ראשונה לאפריליה טוארג 660

אפריליה: הצצה ראשונה לאפריליה טוארג 660

אסף לביא

צילום: יצרן

אפריליה עוד לא מציגה רשמית את האדוונצ'ר של משפחת ה-660, הטוארג, אבל חושפת פרטים ראשונים במקביל לפרסום מבחן בכורה ראשון ובלעדי במגזין מוטוצ'יקליסמו האיטלקי.

את הטוארג 660 מנוע אותו מנוע הטווין מקבילי בנפח 660 סמ"ק שמגיע מה-RS660 והטואנו 660, ומייצר כאן 80 כ"ס ו-7.1 קג"מ. המנוע מותקן בשלדת צינורות פלדה עם תושבות אלומיניום, אליה מחובר מקדימה מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ ומאחור בולם יחיד עם מנגנון לינקים, שניהם עם מהלך של 240 מ"מ, מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו עם שני דיסקים מקדימה וגלגלי שפיצים טיובלס בקוטר 21″ מקדימה ו-18″ מאחור.

בצידו הטכנולוגי של הטוארג 660 תמצאו תאורת LED היקפית, לוח מחוונים עם צג TFT צבעוני בגודל 5″, ארבעה מצבי רכיבה – שניים ניתנים לתכנות כשאחד מהם מיועד לשימוש בשטח ומערכת ה-ABS הניתנת לניתוק. חבילת APRC (ר"ת Aprilia Performance Ride Control) כוללת בקרת אחיזה עם מספר מצבים, בקרת שיוט, מצבי מיפוי תגובת מנוע ומצבי בלימת מנוע.

בסיס הגלגלים באורך 1,500 מ"מ, המושב בגובה 860 מ"מ, המשקל היבש עומד על 187 ק"ג ומיכל הדלק בנפח של 18 ליטר. עיצובו של הטוארג תומך בכוונות היצרן ליכולות שטח גבוהות, עם מושב ארוך ולא מדורג, פרופיל צר באזור היריכיים, אגזוז גבוה, מיכל דלק גבוה ורגליות רוכב משוננות עם ציפוי גומי. מהתמונות עוד עולה כי המתלים יהיו בעלי אפשרויות כיוונות, צד ה-TFT בעל קישוריות בלוטוס והאופנוע ככל הנראה יאובזר במגן גחון מאלומיניום ומגני ידיים כסטנדרט. הצביעה אגב, מהווה מחווה לצביעה של הטוארג של שנות ה-90.

הטוארג יכנס לזירה חמה במיוחד, שכרגע מובלת באירופה ע"י הטנרה 700 של ימאהה, לצידו ניצבים גם דגמי ה-890 אדוונצ'ר של KTM, האפריקה טווין 1100 של הונדה שמאגף מלמעלה, דגמי ה-F850GS של BMW, הטייגר 900 של טריומף על מגוון גרסאותיו והנורדן 901 המתקרב של הוסקוורנה, אליו ניתן לצרף גם את ה-800MT של CFMOTO שיחל בקרוב את שיווקו גם בשוק האירופאי.

הפרטים המלאים ועוד תמונות אמורים להגיע בימים הקרובים, נשוב ונעדכן.

גלריה

8 תגובות ל אפריליה: הצצה ראשונה לאפריליה טוארג 660

  1. אין חידושים, כל הפטנטים פגי תוקף, נשאר לשחק עם העיצוב.
    יצא להם משהוא שלפעמים נראה מגניב, ולפעמים מכוער ברמות, משהוא בין לבין שלא באמת שווה התייחסות.

    הבעיה נשארה בישראל אותה הבעיה: המחיר. מי קונה בישראל? טחונים, או פראיריים שרוצים להידמות לטחונים.

    • תגיד מה אתה מבלבל את המוח?? כל רכב סופר מיני הכי עלוב יעלה פלוס מינוס אותו הדבר 80 85 אשח, שיעלה בערך, זה לא לטחונים. ואיזה חידושים רצית בדיוק הולוגרמה של כוסית בלונדינית או אופנוע מעופף את מה שרשמת בריישא של דבריך הטיפשיים, ניתן להגיד על כל חברות האופנועים והרכב.

  2. כשאני נזכר בטוארג של פעם,אני חוטף רעד בלתי נשלט וצורך עז לעשות מקלחת מהר ויסודי.
    רק לא להיות שוב בסביבה של האופנועים האלה…

    • אתה רושם שטויות שמכאיבות לעיניים .אם אתה מבין קצת בתחום ,גם היפנים של פעם לא היו מציאה!! היום אפריליה כלים מעולים ואני כותב מניסיון ואין שום קשר או דימיון למה שהיה לפני 30 40 שנה וחבל שישרעהלים לא מסוגלים לצאת מהשמרנות הקיצונית שלהם, שמרנות קיצונית אינה מעידה על שכל ישר.

    • אני מאוד נהניתי מה טוארג 600, החזקתי אותו עשר שנים וחוץ מיישר זרם, ושיפוץ בולם קדמי הוא עבד גם בשטח וגם כביש, היה יותר נוח ומהיר מ dr600 וגם היה סטרטר. אז אולי לך לא היה מזל. מצטער שמכרתי אותו, היום הוא כבר היה אספנות.

  3. בעוד אני, דויד, ושמעון מגיבים מהראש ומהלב,
    המגיב האלמוני שעונה לנו מגיב מהת@חת.
    כן יובל, כל הפטנטים פגי תוקף ונשאר רק לשחק עם העיצוב.
    כשאני אומר שכל הפטנטים פגי תוקף זה אומר שנסגרו כל פערי האיכות.
    לא השמצתי מותג, כולם היום מעתיקים מכולם, ושם המשחק הוא איכות.
    כאשר אין כבר "זבל", כי הידע הוא נחלת הכול, אז פערי האיכות לא גדולים ושווה לשים עין על פירמות עם מחיר זול.
    הבעיה של פירמה אזוטרית כגון אפריליה דומה לכל הפירמות שמוכרות בארץ כמויות יחסית קטנות, והבעיה: מחסור במוסכים שמכירים ויודעים, ומחסור בחלקי חילוף יד שנייה.
    בעיה נוספת שייחודית לישראל: למרות הגוון הענק במותגים וביבואנים, ישנו קרטל שמונע תחרות ותוקע מחירים בשמיים.
    הפתרון החלקי: קונים ביד שנייה דגם נפוץ ומוכר בישראל (שוק יד שנייה נותן מכה חזקה למחיר).
    פתרון חלקי כי עלויות הטיפול במוסך עדיין מושפעות מתג המחיר הקרטלי המנופח לחלקי החילוף.
    הפתרון החלקי לבעייתי החלפים היקרים: ייבוא אישי של חלקים(לא מתאים לכל אחד, לא כזה פשוט, ועכשיו ליברמן הכניס לנו את המע"מ).
    יש מבין מר שטותניק בעצמך? יש מבין?

  4. עכשיו אתה מגיב יותר לעניין ,אבל עדיין קצת גס ומתלהם .הרבה יותר נחמד יהיה עם תפסיק לגמרי להגיב לגופו של כותב ותוריד את הגסויות המיותרות המאפיינות את תגובותיך ומי זה לעזאזל יובל??????
    ואגב אפריליה מפעל קטן אבל ממש לא פירמה איזוטרית , זה שבארץ הם איזוטרים, לא הופך אותם לכאלה בעולם הגדול , אנחנו לא בדיוק מרכז העולם כפי שרבים כאן נוהגים לחשוב.

    • גאי זה אתה? אתה כותב: "אתה רושם שטויות שמכאיבות לעיניים", שזאת כמובן שפת עילית צחורה, שנהוגה רק באצולה הבכירה, ואצל שופטים בבית המשפט העליון. ואני בסך הכול מה עשיתי? העמדתי אותך על טעותך.
      עכשיו גם הסכמת שאני צודק, אבל ממש חשוב לך להוסיף ולקבוע שאני גס ומתלהם בדיוק כמוך לגופו של כותב.
      את זה למדתי ממך.
      אז מה מפריד ביננו? האגו שלך קבור כל כך עמוק בת@חת שאפילו חוקן לא יוציא אותו.
      על החתום: לעשירים ופראיירים-3.
      נ.ב. מי שכמוך חושב על העולם הגדול ולא מעניין אותו מישראל יש לו כאן גם שם: יובל, יובל המבולבל שעכשיו הוא יוסי המבולבלי, שזה כבר לו חרוז, לכן אקרא לך ליוסלי.
      יש מבין?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל