fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

אפריליה RS660 נחשף רשמית

אפריליה RS660 נחשף רשמית

אסף לביא

צילום: יצרן

ה-RS660 הוצג לראשונה בתערוכת מילאנו 2018 כקונספט ובשנה לאחר מכן כדגם יצור כמעט-סדרתי, כעת הוא נחשף רשמית, עם כל הפרטים הטכניים, גלריית תמונות ותאריך תחילת שיווק.

אפריליה משיקה רשמית את ה-RS660, אופנוע הספורט הייחודי שבנוי סביב מנוע הטווין 660 חדש עם הספק של 100 כ"ס, חבילת אלקטרוניקה שלקוחה מהסופרבייק RSV4 ומשקל יבש של 169 ק"ג. ה-RS660 הוא הדגם הראשון שעושה שימוש במנוע ה-660 החדש, אחריו צפויים להגיע גם גרסת המסלול Trofeo (ספציפית לליגת RS660), הנייקד טואנו 660 והאדוונצ'ר הקרבי טוארג 660. למעשה, הסופ"ש נערכו שתי השקות ל-RS660, הראשונה נערכה באיטליה לעיתונאים באירופה והשנייה בארה"ב על כבישי קליפורניה עם ביקור במסלול לגונה סקה.

ל-RS660 מנוע טווין מקבילי מקורר מים, בנפח 659 סמ"ק, יחס דחיסה 13.5:1, מצערת רכב-על-חוט, הספק של 100 כ"ס ב-10,500 סל"ד ומומנט העומד על 6.7 קג"מ ב-8,500 סל"ד. כדי לתת למנוע הזה אופי וצליל של וי-טווין בחרה אפריליה בגל ארכובה 270°. קוטר הבוכנות (81 מ"מ) של ה-RS660 זהה לזה של ה-RSV4 1100 עם מהלך בוכנה של 63.9 מ"מ. המנוע הזה מורכב בתוך שלדת קורה כפולה מאלומיניום עם שלדת זנב נפרדת, מקדימה תמצאו מזלג קאיאבה הפוך בקוטר 41 מ"מ, מהלך של 120 מ"מ ואפשרויות כיוונון עומס קפיץ ושיכוך כיווץ, ומאחור זרוע אלומיניום א-סימטרית עם בולם יחיד המספק מהלך של 130 מ"מ ואפשרויות כיוונון עומס קפיץ ושיכוך כיווץ. מערכת הבלימה של ברמבו עם זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה, קליפרים רדיאליים עם 4 בוכנות, דיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור וקליפר 2 בוכנות, משאבת הבלם הקדמי גם כן ראדיאלית וצינורות הבלם שזורים.

בתחום האלקטרוניקה ה-RS660 מצויד בתאורת LED היקפית עם תאורת יום מרשימה מסביב לפנסים הקדמיים ומאותתים משולבים ביחידת הפנסים הראשית, מסך TFT שאנחנו כבר מכירים משאר דגמי אפריליה, חיישן מדידת אינרציה שש-צירי, בקרת אחיזה עם מספר מצבי התערבות, בקרת ווילי מתכווננת, בקרת שיוט, קוויקשיפטר דו-כיווני, קורנרינג ABS עם מספר מצבים, בקרת בלימת מנוע, 5 מצבי רכיבה – Commute (יוממות, רכיבה מנהלתית), Dynamic (לרכיבה ספורטיבית), Individual (מפת קסטום לשליטת הרוכב), Challenge (לרכיבת מסלול) ו-Time Attack (שליטה בכל הפרמטרים לרכיבת מסלול קיצונית) והתממשקות עם יישומון Aprilia MIA.

משקלו של ה-RS660 עומד על 169 ק"ג יבש ו-183 ק"ג רטוב, גובה המושב 815 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 15 ליטר, זיוות ההיגוי 24.1° עם מפסע של 104.6 מ"מ, מידות הצמיגים 120/70-17 מקדימה ו-180/55-17 מאחור ובסיס הגלגלים 1,370 מ"מ. עיצווב של ה-RS660 שואב המון השראה מה-RSV4, אך מכל זווית נראה חטוב, מודרני וצעיר יותר מאביו הסופרבייק, צידי הפיירינג הקדמי משמשים פרה-כנפונים ולצערנו לא מונעים חשמלית כמו בדגם הקונספט. ה-RS660 מגיע בצבעי שחור-אדום מסורתי, צבע שחור, סגול-אדום שמגיע מה-RS250 Reggiani Replica מ-1994 וגוון צהוב לו אפריליה קוראים Acid Gold. ה-RS660 יחל שיווקו העולמי ממש בעוד יומיים ולישראל אמור להגיע בחודשיים הקרובים, מחירו 10,150 ליש"ט באנגליה, כ-1,200 ליש"ט יותר מהדורסדורו 900.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

5 תגובות ל אפריליה RS660 נחשף רשמית

  1. יפיוף!!! תארזו לי אחד שחור/אדום.

  2. 44000 אשח בבריטניה הdd900 עולה 1200 פאונד פחות , לפי כך במדינתנו היקרה וחובבת הכסף הוא יעלה 80 פלוס מינוס אני מעריך שפלוס. מבחינת גרסת האדוונצר חסר למנוע הזה מומנט לטעמי.

  3. אפריליה אופנועים פצצה אבל לא שומרים על ערך. אחרי שנתיים מאבדים מעל 60% חבל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל