fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

בליץ מוטורס מתמזגת לתוך ענבר גרופ פיננסים

בליץ מוטורס מתמזגת לתוך ענבר גרופ פיננסים

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

חברת הפיננסים ענבר גרופ הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת מלוא הון המניות המונפק והנפרע של חברת הקטנועים החשמליים הישראלית בליץ אלקטריק מוטורס, בתמורה להקצאת מניות ואופציות בענבר גרופ. מדובר למעשה במיזוג, עם השלמת העסקה תרכוש ענבר גרופ 100% ממניות ואופציות העובדים בבליץ מוטורס ותשנה את שמה לבליץ טכנולוגיות. כחלק מההסכם, במידה ובליץ תעמוד באבן דרך של מכירת 500 קטנועים חשמליים חשמליים מחוץ לישראל בהיקף של לפחות מיליון דולר בתוך 21 חודשים, חלקם של מחזיקי בליץ בענבר גרופ יגדל ל-75%.

בכך הופכת חברת בליץ ליצרנית הקטנועים החשמליים הראשונה שתיסחר בבורסה בתל אביב.

רפאל מוזינסקי, מנכ״ל BLITZ: “בליץ מביאה בשורה מוכחת של אופנוע חשמלי ייחודי שזוכה להצלחה רבה בקרב לקוחות החברה עליהם נמנים דומינוס פיצה, מקדונלדס, פיצה האט, ג'פניקה ועוד רבים אחרים. פיתחנו בחברה טכנולוגיה המניבה ערך מיידי ללקוחותינו יחד עם מודל עסקי המבטיח לבליץ הכנסות שוטפות לאורך שנים״.
״בליץ מעניקה פתרון טכנולוגי שלם של הנעה חשמלית ירוקה חסרת זיהום ולוקחת חלק מרכזי בפתרון בעיות תנועה במרכזי ערים. בכוונת בליץ להפוך לחברה גלובאלית ולהתמקד בשיכפול ההצלחה במספר רחב של מדינות באירופה, הודו וארצות הברית, תוך הרחבה של שרותי המידע הניתנים למשתמש״.

גלי ליברמן, מנכ״ל ענבר גרופ: ״מצאנו בבליץ צוות יזמים והנהלה שמביאה בשורה אמיתית ויכולות ניהול מרשימות לאחד מהתחומים אשר מרכזים את הכי הרבה עניין היום בכלכלה עולמית, עולם הרכב החשמלי. החברה מוכרת, ממוקדת התרחבות גלובלית ואנו בטוחים בבשורה ובערך שאנו מביאים היום לציבור המשקיעים שלנו״.

מאז 2012 מפתחת בליץ קטנועים חשמליים שנמכרים בישראל ולאחרונה גם בעוד מדינות בעולם, בין הלקוחות הבולטים של החברה בישראל תמצאו את רשתות המזון המהיר הגדולות. לאחרונה חשפו בבליץ את דגם ה-3000X בעל הסוללות הנשלפות שמאפשר טעינת חבילת הסוללות במתקן נייד או נייח ללא צורך בעמדת טעינה חיצונית קבועה והחלפת סוללות בקלות.

2 תגובות ל בליץ מוטורס מתמזגת לתוך ענבר גרופ פיננסים

  1. לקוחות דוגרי מקבלים הטבה ברכישת מניות?!

  2. הקטנועים החשמליים של בליץ מתחילים להבשיל למוצר שניתן לשקול אותו ברצינות כחלופה למנועי הבנזין. עדיין ממתינים לשיפור דרמתי בסוללות, אולי סוללת מימן, אבל המוצר של בליץ, ובפרט זה עם הסוללות הנשלפות, מתחיל להראות כדבר מה שראוי למכירה, ולא סתם עוד איזה פרוטוטייפ.

    ואף אחד לא אומר מילה על זיהום רעש?!
    הקטנועים החשמליים שקטים הרבה יותר מקטנועי הבנזין שפועלים על סל"ד גבוה, שלא לדבר על אופנועי בנזין עם אגזוזים פתוחים.
    בהצלחה לבליץ בשווק העולמי!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל