fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

בנלי TRK702 נחשף בתמונות ראשונות

בנלי TRK702 נחשף בתמונות ראשונות

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: 'ריגול' יצרן

המסתורין סביב האח הגדול לבנלי TRK502 מתחיל להתפוגג, לאחר שמועות ופרטים שונים הנוגעים לדגם העתידי אנחנו סוף סוף מקבלים מידע אמיתי ראשון ותמונות רשמיות המציגות את ה־TRK702 וה־TRK702X כפי שהוגשו לאישור התקינה הסינית, עם עיצוב דומה מאוד לדגם ה־502 ומנוע טווין מקבילי חדש בנפח 693 סמ"ק עם 75 כ"ס.

עברו 4 שנים מאז השיקה בנלי את ה־TRK502, אופנוע אדוונצ'ר בנפח בינוני שמתחרה בדגם הפופולרי של הונדה, ה־CB500X, וצבר פופולריות רבה והפך לדגם הנמכר ביותר באיטליה. לכן זה לא מפתיע שחברת האם, QJ Motor, מפתחת כבר זמן רב אח גדול לדגם ה־500 שיאפשר למותג האיטלקי לשמר את לקוחותיו. השמועות הראשונות קראו לדגם העתידי TRK800, בהסתמך על דגם הלאונצ'ינו 800 שמבוסס על מנוע ה־754 סמ"ק שמותקן ב־752S, אך כעת עם הצגת המסמכים הרשמיים אנחנו לומדים שהשמועות לא טעו רק בשם הדגם, אלה גם במנוע בו הוא ישתמש.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 754 סמ"ק והספק של 81 כ"ס שפותח ע"י בנלי והוא למעשה שני צילינדרים מתוך שלושה של הבנלי TNT 1130, נזנח כאן לטובת מנוע חדש – טווין מקבילי בנפח 693 סמ"ק שמקורו בדגמי הקוואסאקי 650 ונמצא היום בשימוש בדגמי ה־700CL-X של CF מוטו, מנוע שמייצר הספק צנוע יותר של 75 כ"ס – שהם 6 כ"ס פחות מהלאונצ'ינו 800. תצורת המנוע הזו נותנת לדגם את שמו – TRK702, כשה־700 מייצג את נפח המנוע (המעוגל) וסיומת ה־2 מעידה על מספר הצילינדרים.

את המנוע הזה לוקחת בנלי ומתקינה בתוך שלדת מסבך צינורות דומה למדי לזו של ה־TRK502, כשהזרוע האחורית חדשה לחלוטין, והעיצוב כאמור דומה עד זהה לעיצובו של דגם ה־500, כשמסכת החזית, מיכל הדלק והמושב נראים כאילו נלקחו ממנו בשלמותם. ה־702 מצויד במערכת בלימה של Brembo, עם שני דיסקים גדולים מקדימה וקליפרים רדיאליים עם 4 בוכנות. באופן מפתיע משקלו גם נמוך יותר מזה של ה־500, עם 220 ק"ג רטובים לעומת 234 ק"ג, ו־238 ק"ג לגרסה המאובזרת ביותר המצוידת ב־3 ארגזים. אל תיבהלו מחוסר מיגון הרוח בתמונות, האופנועים יגיעו לייצור עם מגן רוח גבוה כמו זה של ה־TRK502.

גם כאן בנלי בוחרת לשווק שני דגמים על אותו הבסיס – ה־TRK702, דגם מוטה כביש עם אגזוז נמוך, גלגלים יצוקים בקוטר 17″ וצמיגים במידות 120/70-17 מקדימה ו־160/60-17 מאחור ודגם ה־TRK702X, אדוונצ'ר עם יותר יכולות שטח בעל אגזוז גבוה, ג'ק אמצע, גלגלי שפיצים עם קדמי בקוטר 19″ וצמיגים במידות 110/80-19 מקדימה ו־150/70-17 מאחור. שני הדגמים ישווקו בגרסאות בעלות אבזור מלא הכולל סט של 3 ארגזים מקוריים.

עוד לא ברור האם הדגם מיועד בכלל להגיע לשוק האירופאי, שכן בנלי הצהירה בעבר שדגם TRK גדול עם מנוע ה־754 סמ"ק מפותח באיטליה, וכנראה שהשניים לא ישווקו במקביל כשהפער ביניהם לא מצדיק זאת. לא נופתע אם הפרויקט המקורי הגדול בכ־50 סמ"ק נגנז לטובת ה־TRK702, אותו נשמח לראות מגיע בקרוב לאירופה ולישראל.

עוד בנושא: מבחן דרכים: בנלי TRK502 | מבחן דרכים: בנלי TRK502X

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

3 תגובות ל בנלי TRK702 נחשף בתמונות ראשונות

  1. בוא, ברור שהסינים "מעצבים" דומה, דומה לטנרה, דומה לאפריקה טווין, דומה לדגמים שכבשו את העולם כמו TRK502, אין מה לחדש כאן, יופי זה עניין אוניברסלי. מי שיש לו שכל נותן ללקוחות את מה שהם מחשיבים כ-יפה! ושאחרים יעצבו מוטציות בכאילו "מתחדשים", אבל מוטציות זה פתטי.

    • דומה לטנרה?????? דומה לאפריקה ?????? רופא עיניים דחוף!!!!! הדבר היחיד עם כבר שהכלי הזה קצת דומה לו זה במוו GS ,לשם הם כיוונו.

      • 🤦‍♂️🤦‍♀️😂🤦‍♀️🤦‍♂️😂😂😎😎
        אל תעבוד עלי עם רופא עיניים, אני לא אשם שכולם נראים אותו דבר.
        הבנלי הצמיח מקור של עורב? מעניין. העיקר הפרופורציות, תנוחת הישיבה, הביצועים…הכול אותו דבר, ויש מי שמוכן לשלם יותר כדי לעשות פרסומת למי? לאיזה מותג? היום על פרסומת משלמים לי כסף. נגמרו ימי הפריירים העליזים, כשלמנו יותר כדי לעשות למותגים הגדולים פרסומת בחינם!!! הינו אחל'ה מטומטמים… פחחחח…זה נגמר!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל