fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן

בנלי TRK800 נחשף בתמונות ריגול

בנלי TRK800 נחשף בתמונות ריגול

אסף לביא

צילום: ריגול

בזמן שה-TRK502 נוחל הצלחה בכל העולם וגם כאן בישראל, חברת האם מתכננת כבר את הדגם הפופולרי הבא שלה: גרסת 800 לאדוונצ'ר שמבוססת על ה-752S.

מהתמונה החדשות שפורסמו במוטוצ'יקליסמו אין הרבה חדש והרוב בדיוק כמצופה מהיצרן – מזלג הפוך מקדימה, זרוע בשרנית מאחור, בולם שנראה כבעל אופציות כיוון מלאות, זוג דיסקים גדולים עם קליפרים רדיאליים של ברמבו, לוח מחוונים עם מסך TFT גדול (כמו זה של ה-752S) ועיצוב דומה מאוד לזה של ה-TRK502. ה-TRK800 יגיע באבזור שדומה יותר לגרסת ה-X של ה-TRK502 עם גלגל 19″ מקדימה וצמיגים פירלי STR כשהנטייה הקלה לשטח ברורה. הגלגלים אומנם עם שפיצים אך אלו מותקנים בחלקו החיצוני של החישוק, מה שמאפשר הרכבת צמיגים ללא פנימית באופנוע.

ה-TRK502 הפך לאחד מהאופנועים המצליחים של המותג – כשהוא קוטף ביקורות חיוביות בכל העולם וגם מאיתנו, על דגם ה-TRK502 ועל ה-TRK502X – ואחראי בצורה ישירה להמשך הפיתוח של בנלי מאז 2017. ה-TRK800 יכול לקחת את המותג קדימה לתחרות ישירה מול יצרנים אירופאים אחרים וגם מול היפנים ולסלול את הדרך לדגמים עוד יותר גדולים.

חשיפתו הרשמית של הבנלי הייתה אמורה להתקיים בתערוכת מילאנו, אך זאת בוטלה השנה בעקבות מגיפת הקורונה שפגעה קשות באיטליה ובשאר אירופה, לכן סביר להניח שהאופנוע ייחשף בגרסת הייצור הסדרתי כבר בסוף השנה בתערוכה מקוונת או בשידור לייב. לצידו של ה-TRK800 אמורים להיחשף עוד דגמים חדשים, ביניהם ה-600N הנייקד החדש, ה-600RR הספורטיבי שמבוסס על גרסת ה-N, אימפריאל מוגדל נפח, אופנוע תיור באבזור משטרתי ומנוע ה-1130 של ה-TNT הוותיק ועוד.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

2 תגובות ל בנלי TRK800 נחשף בתמונות ריגול

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל