fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

בקרוב: בנלי 302R חדש

בקרוב: בנלי 302R חדש

כתב: אייל סלומון | צילום: יצרן (מתוך מסמכי תקינה)

נכון לשנת 2021 בנלי לא מוכרת את ה-302R בשוק האירופאי, הגרסה הוותיקה נמכרת בשווקים בודדים ולא עומדת בתקן אירו5, אך המצב הזה כנראה עומד להשתנות בשנה הבאה. החברה עסוקה בפיתוח של מספר דגמים חדשים שיושקו בקרוב, ביניהם נמצא גם אופנוע הספורט עם מנוע הטווין המקבילי בנפח 300 סמ"ק, המבוסס על אחיו הנייקד, ה-302S.

הגרסה החדשה שנחשפה דרך מסמכי הרישום לתקינה האירופאית, מציגה עיצוב חדש הכולל זוג פנסי חזית אחד מעל השני, מראה צר יותר מבעבר, עם שני פתחי יניקת אוויר ובתוכם תאורת LED. עוד חלקי מעטפת גם מתחדדים ובעלי מראה קרבי יותר, המושב המחולק לשני חלקים גם כן חדש, לעומתם נראה שהשלדה והמנוע, דומים לאלו של הדגם היוצא ויגיעו מה-302S שכבר הותאם לתקנות האירו5.

החשיפה הרשמית של הדגם לקראת סוף השנה תספק את הפרטים המלאים ותמונות באיכות גבוהה של הכלי, אך ממסכי התקינה עולים נתונים ראשונים, ביניהם נתון ההספק של המנוע המעודכן שירד מ-38 ל-35 כ"ס בדגם החדש, ירידה עליה מפצה דיאטה של 8 ק"ג, עם משקל רטוב של 182 ק"ג לדגם החדש, המתלים נותרו זהים לדגם היוצא, כך גם בסיס הגלגלים ומידות הצמיגים. מערכת הבלימה מקבלת חיזוק בדמות מערכת ABS מתוצרת Bosch, תנאי לעמידה בתקן אירו5, והדיסקים הפרפריים מפנים את מקומם לדיסקים רגילים.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל