fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בקרוב: גרסת RR לטריומף ספיד טריפל 1200

בקרוב: גרסת RR לטריומף ספיד טריפל 1200

אסף לביא

צילום: יצרן

טריומף חושפת טיזר ראשון לקראת הופעתו של דגם חדש, גרסת חצי פיריינג ספורטיבית יותר להיפר-נייקד שלה, הספיד טריפל 1200 RS, שתקבל את הסיומת המתבקשת RR. חשיפת התוספת הספורטיבית למשפחה במהלך בספטמבר.

הנייקד הגדול של טריומף, הספיד טריפל 1200 RS, הוצג השנה כמחליף לספיד טריפל הקודם בנפח 1,050 סמ"ק והוא למעשה דגם חדש לחלוטין, עם מנוע טריפל 1,160 סמ"ק חדש שמייצר 177.5 כ"ס ב-10,750 סל"ד ו-12.7 קג"מ ב-9,000 סל"ד – כ-50 כ"ס ו-1.5 קג"מ יותר מהדגם היוצא, ומשקלו הרטוב עומד על 198 ק"ג שהם 10 ק"ג פחות מאלו של הדגם היוצא, הוא מצויד בבולמי אוהלינס מקדימה ומאחור, בלמי ברמבו סטילמה, חיישן מדידת אינרציה שש-צירי (IMU) המשרת בקרת אחיזה עם 4 מצבים, מערכת אנטי-ווילי, קורנרינג ABS וקוויקשיפטר דו-כווני.

כעת טריומף מספקת הצצת וידאו ראשונה לדגם הבא בסדרה, לא סופרבייק על הבסיס החדש (שכן כזה אולי היה מתאים יותר להיקרא דייטונה 1200, כמו שאר הדגמים הספורטיביים של היצרן), אלא גרסת חצי-פיירינג-ניאו-קלאסית, כפי שזיהינו עם קצת משחקי פוטושופ (מביכים) על התמונות שפורסמו וכמו שמרמז מעיל העור הקז'ואלי שעל הרוכב. אין עוד פרטים רשמיים על ה-RR, שנראה בינתיים כמו דגם שמבוסס על אותו הבסיס של ה-RS בדיוק, עם תוספת של חלקי קרבון, מושב יחיד, תנוחת רכיבה מעט שונה ומסכת חזית שעוטפת פנס עגול יחיד, ודי דומה לזו של הת'ראקסטון.

טריומף מבטיחה פרטים נוספים בספטמבר, ולנו לא נותר אלא להמתין לעוד פרטים ובינתיים לשער איך יראה התוצר הסופי. עוד גרסה שצפויה להצטרף למשפחה בעתיד היא גרסה תקציבית יותר, עם מתלים של Showa או KYB זולים יותר, מערכת בלימה פחות יוקרתית ואולי גם שנמוך טכנולוגי, כזה שיכול להציב את הנייקד הגדול של המותג הבריטי בתחרות מול הדגמים היפנים המקבילים שזולים ממנו משמעותית ואולי בעתיד גם גרסה מאובזרת עם מתלים נשלטים אלקטרונית.

סר אלן קאת'קארט בחן את גרסת ה-RS, בכתבה שפורסמה בגיליון 400 החגיגי של מגזין מוטו, ותוכלו לקרוא אותה כאן: מבחן דרכים לטריומף ספיד טריפל 1200 RS.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל