fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ב.מ.וו חושפת קטנוע מוכוון איקס מקס 400 – ה-C400X

ב.מ.וו חושפת קטנוע מוכוון איקס מקס 400 – ה-C400X

גיא בן ברק

צילום: יצרן

ב.מ.וו חושפת כעת את הקטנוע החדש שלה, C400X, לא צריך להסתכל על התמונות יותר מדי כדי להבין כי מדובר ביריב ישיר לימאהה איקס מקס 400 המצליח.

המנוע של הב.מ.וו החדש ולמרות השם הוא בנפח 350 סמ"ק, מה שלכאורה אומר מנוע קימקו דאון טאון 350 לאור שיתוף הפעולה בין קימקו לב.מ.וו – אבל לא. בחינת המספרים מעלה כי מנוע הסינגל של הב.מ.וו הוא חדש לחלוטין, שונה מהותית ממנוע הדאון טאון במידות בוכנה אוברסקוור קיצוני במונחי קטנועים למטרות ספורטיביות, נפח 350 סמ"ק לעומת ה-320 של הקימקו ואמנם למול ה-29 כוח סוס של הקימקו כאן כבר מדובר בהספק מרבי של ל-35 כוח סוס, מה שמאפשר גם רכיבה בינעירונית בנוסף לשימוש בעיר. העיצוב מאפשר חלל אכסון גדול תחת המושב אולם בהמשך ישיר לספורטיביות המנוע ובניגוד לקימקו דאון טאון המגודל והמפואר הוא ספורטיבי, שילדה חדשה פותחה לדגם זה, מידות הגלגלים – "15 קדמי ו-"14 אחורי – מספקים יציבות וזריזות והתנהגות טובה על מהמורות, מבחינת עיצוב לא ניתן שלא להבחין ב"מקור" מעל הגלגל הקדמי בסגנון ה-GS הכה מצליח של ב.מ.וו. דגש הושם על חלקות הרכיבה והקטנת הרעידות של מנוע סינגל, האלקטרוניקה מתקדמת וכוללת בקרת אחיזה.

2 תגובות ל ב.מ.וו חושפת קטנוע מוכוון איקס מקס 400 – ה-C400X

  1. נראה כמו ימאהה BW's על סטרואידים… או שעבר איזו תאונה גרעינית. פספסו בענק.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל