fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

ב.מ.וו מציגה את ה-CE 04 – קטנוע חשמלי חדש

ב.מ.וו מציגה את ה-CE 04 – קטנוע חשמלי חדש

אסף לביא

צילום: יצרן

הקטנוע החשמלי הלא-שגרתי של ב.מ.וו, שהחל דרכו ב-2017 כדגם קונספט תחת השם 'BMW Motorrad Concept Link' והוצג שוב ב-2020 כדגם כמעט סדרתי, נחשף כעת רשמית עם מעט מאוד שינויים כדגם ייצור סדרתי בשתי גרסאות הספק.

ה-CE 04, מצויד במנוע חשמלי מקורר נוזל שמותקן על שלדת צינורות הפלדה בין הגלגל האחורי (אליו מועברת התנועה בעזרת רצועת הינע) לסוללת הליתיום-יון 8.9 קוט"ש שלצערנו לא נשלפת. כדי להתאים למגוון רחב של רוכבים ב.מ.וו מציעה שתי גרסאות הספק המתאימות לרישיון A2, עם הספק קבוע של 11kW והספק מקסימלי של 31 כ"ס, ולרישיון A1 עם הספק קבוע של 15kW והספק מקסימלי של 42 כ"ס. שתי הגרסאות מספקות תאוצה מ-0 ל-50 קמ"ש ב-2.6 שניות, מומנט של 6.3 קג"מ ומהירות מקסימלית של 120 קמ"ש, כיאה לקטנוע עירוני, אך טווח הרכיבה בין הגרסאות שונה – עם 100 ק"מ בגרסה מופחתת ההספק ו-130 ק"מ בגרסה הרגילה.

מטען ה-2.3kW האינטגרלי של ה-CE 04 מאפשר טעינה של הקטנוע בשקע טעינה ביתי מסוללה ריקה לטעינה מלאה ב-4 שעות ו-20 דקות וב.מ.וו מציעה מטען מהיר (6.9kW) בתוספת תשלום שמקצר את זמן הטעינה המלאה לשעה ו-40 דקות וטעינה מ-20% ל-80% ב-45 דקות ומסוללה ריקה ל-80% ב-65 דקות. את ה-CE 04 ניתן להטעין גם בעמדת טעינה פרטית או עמדת טעינה ציבורית, אך יש צורך ברכישת כבל טעינה Type 2.

ל-CE 04 יש שלושה מצבי רכיבה כסטנדרט (מצב Eco, מצב Rain ומצב Road), הילוך אחורי, מערכת ABS ובקרת אחיזה, כשבתוספת תשלום ניתן לפתוח גם את מצב הרכיבה Dynamic, לשדרג את מערכת בקרת האחיזה למערכת בקרת אחיזה דינמית (DTC) ואת מערכת ה-ABS למערכת ABS Pro. צג ה-TFT הצבעוני בגודל 10.25″ משלב בתוכו מערכת ניווט מובנית וקישוריות בלוטוס לטלפון הנייד, שניתנת להצגה במסך מופרד לצד כל הנתונים הרגילים. התאורה הראשית, הפנס האחורי והמאותתים כולם LED, כאשר את התאורה הראשית ניתן לשדרג לתאורת אדפטיבית לפניות. בתא האחסון מקדימה תמצאו מקום ייעודי למכשיר הסלולרי ושקע טעינה USB Type-C.

מקדימה מותק מזלג בקוטר 35 מ"מ שמוסתר מאחורי חיפויי פלסטיק המציע מהלך של 100 מ"מ ואוחז בגלגל 15″ עם צמיג פירלי דיאבלו רוסו סקוטר במידה 120/70-15. הבולם האחורי מחובר בזווית כמעט אופקית לזרוע האחורית החד-צידית, שגם עליה מותקן גלגל 15″ עם צמיג במידה 160/60-15, מהלך המתלה מאחור עומד על 92 מ"מ. מערכת הבלימה של J.Juan עם צמד דיסקים בקוטר 265 מ"מ וקליפרים רדיאליים עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 265 מ"מ וקליפר צף עם בוכנה אחת מאחור.

בסיס הגלגלים באורך 1,675 מ"מ, זווית ההיגוי 26.5° והמפסע 120 מ"מ, המושב בגובה 780 מ" או 899 מ"מ עם מושב קומפורט אופציונלי, אורכו הכללי של הקטנוע עומד על 2,285 מ"מ, גובהו 1,150 מ"מ ורוחבו 855 מ"מ, המשקל "הרטוב" עומד על 231 ק"ג.

העיצוב יוצא הדופן של ה-CE 04 הוא המאפיין הבולט ביותר בו, עוד משלב הקונספט שתורגם כמעט במלואו לדגם הייצור הסדרתי. המושב נראה מרחף, הגלגל המלאים ואפילו הג'ק צד, כולם עוצבו בחוכמה ויצרו קטנוע בהחלט לא-שגרתי, במיוחד בצביעת ה-Avantgarde – כפי שב.מ.וו קוראת לה – המשלבת את הלבן או האפור עם משקף ומושב כתומים. עוד מהלא-שגרתי: תא האחסון מתחת למושב תוכנן להכיל קסדה מלאה ונפתח מהצד.

ב.מ.וו מציעה מגוון רחב של תוספות אופציונליות ל-CE 04, כולל משפר סוגי מושבים, מטען מהיר, ידיות מחוממות, ג'ק מרכזי, אזעקה, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, משקף גבוה, סבל אחורי עם ארגז תואם, תיק צד מעוצב, קיט מדבקות ועוד. ל-CE 04 אחריות ל-3 שנים או 58,000 ק"מ והטיפולים במרווח של 24 חודשים או 10,000 ק"מ.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל