fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

ב.מ.וו קונספט CE 02: כלי חשמלי קטן עם סקייטבורד

ב.מ.וו קונספט CE 02: כלי חשמלי קטן עם סקייטבורד

אסף לביא

צילום: יצרן

ב.מ.וו מציגה קונספט חדשני עם הפרשנות שלה לתחבורה עירונית חכמה ומודרנית. ה-CE 02 החשמלי הוא לא בדיוק אופנוע וגם לא קטנוע, מימדיו קטנים, עיצובו מוחצן ובמקום רגליות ניתן להתקין סקייטבורד.

ה-CE 02 מצריך יותר ממבט אחד, הוא כלי עירוני מוזר למראה, בגודל של הונדה MSX125 ועם עיצוב שממשיך ומקצין את הקו של ה-CE 04, עם משטחים רבים, קווים חדים ואווירת מדע בדיוני. ב.מ.וו שואפת לעניין את הקהל הצעיר בקונספט הזה, בעיקר בני 16 ומעלה שלא רכבו לפני כן על אופנועים ופתוחים לחוויות חדשות, לטכנולוגיות חכמות ושילוב תחבורה עם הנאה.

ה-CE 02 מכוון להתאים לרישיון A2, יש לו יחידת הנעה חשמלית בהספק מקסימלי של 14.9 כ"ס, הוא שוקל רק 120 ק"ג, מגיע למהירות סופית של 90 קמ"ש ומציע טווח רכיבה של 90 ק"מ. המושב הנמוך בגובה 730 מ"מ והגלגלים בקוטר 15″. בינתיים ב.מ.וו לא מפרטת את נתונים הסוללות.

עיצובו הלא-שגרתי מייצר הרבה מקומות אחסון לחפצים קטנים, בין המושב לשלדה, בחלקו הקדמי של המושב, ובחלקו התחתון של האופנוע ישנו תא ייעודי לסקייטבורד שמשמש גם כמדרך רגליים. בחזית האופנוע מותקנת תאורת LED מרובעת ומאחור מותקנים שני פנסי LED בצידי המושב. מסך קטן המותקן על הכידון מציג מידע בסיסי.

ככלי המקדיש מחשבה רבה לנושא העיצוב, ב.מ.וו יצרה ליין שלם של פריטי לבוש מעוצבים לצעירים וצעירות המתאימים למראה הלא שגרתי של ה-CE 02 ומיוצרים בשילוב טכנולוגיות מתקדמות. אם ניתן להסיק מסקנות מהרצינות של ב.מ.וו בנושא וניסיון העבר, נראה שגם ה-CE 02 יגיע לייצור בעתיד הקרוב ובגרסה דומה מאוד לדגם הקונספט.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל ב.מ.וו קונספט CE 02: כלי חשמלי קטן עם סקייטבורד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל