fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ב.מ.וו: G310GS מעודכן ל-2021

ב.מ.וו: G310GS מעודכן ל-2021

אסף לביא

צילום: יצרן

האירו5 ממש בפתח ותקופת ה"עדכונים" כבר כאן, תקופה בה יצרנים מנצלים את ההזדמנות שמביא התקן המחמיר החדש לשדרג במקצת את היצע הדגמים שלהם, לזרוק קצת צבע על זה, מעט LED שם, פה מתיחת פנים קלה ולהוא עוד מערכת בטיחות.

ב.מ.וו מנצלת את שדרוגו של ה-G310GS לאירו5 בעדכון קל של הדגם הפופולרי. כך מקבל ה-G310GS מצערת חשמלית ייחודית, סליפר ואסיסט קלאץ' ידיות בלם ומצמד מתכווננות ותאורת LED בנפס הקדמי והמאותתים, במקום פנס LED רק מאחור בדגם היוצא.

כל שאר הנתונים הטכניים זהים – מנוע הסינגל שמוטה לאחור בנפח 313 סמ"ק מקורר נוזל ומוזרק דלק, מספר 34 כ"ס ב9,500 סל"ד, עם 2.8 קג"מ ב-7,500 סל"ד. מקדימה יש לו מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ ומאחור בולם יחיד ומהלך של 180 מ"מ בשניהם. דיסק יחיד בקוטר 300 מ"מ נאחז ע"י קליפר רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה ומאחור דיסק בקוטר 240 מ"מ וקליפר עם 2 בוכנות, מערכת ה-ABS גם ניתנת לביטול. האופנוע נוסע על צמיגי 110/80-19 על הגלגל הקדמי ו-150/70-17 על האחורי, שניהם יצוקים וללא פנימית, משקלו הרטוב של האופנוע עומד על 169.5 ק"ג וגובה המושב 835 מ"מ מהקרקע. מיכל הדלק מכיל 12 ליטר.

ל-2021 במקבל ה-GS הקטן גם צבעים חדשים, ביניהם אפור ולבן, צביעת ראלי עם שלדה אדומה וצביעת מחווה ל-40 שנות GS עם גוונים צהוב ושחור כמו שמקבלים גם אחיו הגדולים.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל