fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

קלן 2022: דגמים חשמליים חדשים מ־Horwin

קלן 2022: דגמים חשמליים חדשים מ־Horwin

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

חברת Horwin הסינית מרחיבה את מגוון דגמיה וחושפת שני דגמים חדשים, ה־SK1 וה־HT5, קטנוע ואופנוע חשמליים במספר גרסאות שונות שיוצגו לראשונה בתערוכת קלן Intermot 2022.

ה־SK1 של הורווין הוא למעשה גרסת פדלנוע (Moped) לקטנוע SK3 של היצרנית, עם מנוע בהספק של 3kW והגבלת מהירות ל־45 קמ"ש לצורך עמידה בתקנות לקטגוריית הרישוי L1e. בנוסף, חושפת היצרנית את ה־SK1 Light שעם מנוע 1.3kW מגיע למהירות של 25 קמ"ש ומשיג טווח רכיבה גדול יותר מאותה הסוללה.

לשני הדגמים אופציה לשדרוג הסוללה (Comfort Range), כשהטווח הסטנדרטי עם סוללת ה־26Ah נע בין 71 ק"מ בדגם הרגיל ל־89 ק"מ ב־SK1 לייט או 96 ק"מ ו־116 ק"מ ב־SK1 לייט עם סוללת ה־36Ah המשודרגת. בנוסף, ניתן להוסיף לכל אחת מהגרסאות סוללה נוספת אשר מכפילה את טווח הרכיבה. זמני הטעינה נעים בין 3.3 שעות לטעינה מלאה לסוללה הסטנדרטית ו־4.5 שעות לסוללה המשודרגת.

כל גרסאות ה־SK1 מצוידות בתאורת LED מלאה, מפתח חכם, צג LCD בגודל 5.5 אינץ' מנוע חשמלי במרכז הגלגל האחורי, גלגלים בקוטר 14 אינץ' עם צמיגים במידות 100/80-14 מקדימה ו־120/70-14 מאחור. אורכו הכללי 1,993 מ"מ, רוחבו 742 מ"מ וגובהו 1,136 מ"מ, המושב בגובה 790 מ"מ, בסיס בגלגלים באורך 1,360 מ"מ, מרווח גחון 155 מ"מ ומשקלן 85 ק"ג – ללא הסוללות.

ה־HT5 של הורווין הוא אופנוע שטח קל וקטן מימדים עם שלדת סגסוגת אלומיניום-מגנזיום וסוללה מקוררת נוזל (בטבילה) המשמשת חלק מהשלדה, המנוע החשמלי בעל הספק של 8kW מותקן בתוך השלדה, כשהכוח מועבר ע"י שרשרת הינע וגלגלים שיניים.

הורווין תשווק באירופה את הדגם בשתי גרסאות: ה־HT5 R, בעלת רישוי כביש מלא ומצריכה רישיון נהיגה A2 (באירופה נקרא A1), מגיעה למהירות מרבית של 85 קמ"ש ובעלת סוללת 48Ah המספקת טווח רכיבה של עד 150 ק"מ ו־3 שעות לטעינה מלאה. אורכו הכללי של ה־HT5 R עומד על 1,950 מ"מ, רוחבו 785 מ"מ וגובהו 1,070 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,300 מ"מ, מרווח הגחון 295 מ"מ, הגלגלים בקוטר 18 אינץ' ומשקלו 85 ק"ג.

גרסת ה־HT5 Offroad, המיועדת לשימוש בשטח בלבד, מצוידת בסוללת 30Ah המספקת טווח רכיבה של 100 ק"מ ושעתיים לטעינה מלאה, גלגל קדמי בקוטר 19 אינץ' עם צמיגי שטח, ובהיעדר אביזרי רישוי משקלו 80 ק"ג.

מחירם של שני דגמי ה־SK1 באירופה עומד על 2,990 אירו בגרסת הטווח הרגילה ו־3,290 אירו ל־Comfort Range. מחירו של ה־HT5 R עומד על 7,490 אירו וה־HT5 Offroad יעלה 5,890 אירו ללא רישוי כביש.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל