fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דגמי ה-R1250 החדשים של ב.מ.וו בישראל

דגמי ה-R1250 החדשים של ב.מ.וו בישראל

מיקי כהן

צילום: אריק רוזנבלום

כבר ארבעה עשורים מסתובבים על כבישי ושבילי העולם חלוצי האדוונצ'ר חמושי מנוע הבוקסר.

ב-1978, באופן לא רשמי, יצרו מהנדסים מהחברה הבוורית את ה-GS הראשון. ראו אנשי החליפות כי טוב ובשנת 1980 שוחררה לעולם הגרסה הרשמית, ה-R80GS, והמסורת התחילה.

לא הרבה גילגולים עבר המנוע המדובר לאורך השנים אך בכל שיפור, היתה זו קפיצת דרך טכנולוגית עבור ב.מ.וו והפעם מוצג מנוע הבוקסר החזק ביותר שיצא משערי החברה, אפילו יותר ממנוע ה-HP2. הנפח גדל ל-1,254 סמ"ק, ההספק עלה ב-11 כ"ס ל-136 והמומנט ב-19% ל-14.5 קג"מ. אולם, גולת הכותרת במנוע היא תזמון השסתומים המשתנה, ה-ShiftCam היחודי לב.מ.וו, בזכותו כ-90% מהמומנט זמין כבר ב-4,500 סל"ד.

כל דגמי ה-R1250GS החדשים מגיעים מצויידים בצג TFT בגודל "6.5, תאורת לד מלאה, חימום ידיות, קוויקשיפטר, מערכת עזר בלימה דינאמית הסוגרת את המצערת בעת בלימת חירום, בקרת זינוק בעליה, מתלים אלקטרונים, חיישני לחץ אוויר, בקרת שיוט ועוד רשימה ארוכה של אביזרים, כיאה לדגם.

לראשונה מגיע ה-GS הגדול בכמה רמות גימור; גרסת הבסיס מגיעה בצביעה שחורה, לבנה או כחולה, עם גלגלים יצוקים ומחירה 159,900 ש"ח. גרסת ה-HP מוסיפה גלגלי שפיצים וצביעה יחודית ומחירה 164,400 ש"ח. גרסה נוספת היא גירסת ה-Exclusive המוסיפה בנוסף לצביעה יחודית גם 3 ארגזים ומושב משודרג ומחירה 165,900 ש"ח.

לצד ה-R1250GS הרגיל, הוצג גם דגם ה-R1250GS אדוונצ'ר המוסיף לחבילה מיכל דלק בנפח 30 ליטר, רגליות רוכב רחבות המותאמות לרכיבת שטח ומהלך מתלים ארוך יותר, 210 מ"מ קדימה ו-220 מ"מ אחורה. גם כאן קיימות שלוש רמות גימור: הבסיסית במחיר 169,500 ש"ח, גרסת ה-HP במחיר 174,000 ש"ח וגרסת ה-Exclusive במחיר 178,500 ש"ח.

דגם נוסף אותו משיקה דלק מוטורס הוא ה-R1250RT, דגם התיור של החברה הבווארית אשר מקבל, בנוסף לעיצוב חדש, את אותו המנוע בעל תזמון השסתומים המשתנה ואת כל האבזור העשיר והאלקטרוניקה של אחיו בעל אורינטצית השטח.
גם ה-RT מגיע בשלוש רמות גימור: הבסיסית במחיר 167,500 ש"ח, גרסת ה-Elegance בצביעה יחודית ותוספת של פנסי ערפל לד במחיר 173,000 ש"ח, וגרסת ה-Sport במחיר 173,000 ש"ח.

עוד דגמי ב.מ.וו שיגיעו במהלך השנה הם ה-F850GS אדוונצ'ר שיושק בארץ בקרוב מאוד, דגמים נוספים במשפחת ה-R וכמובן ה-S1000RR החדש.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל