fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דוקאטי חושפת: מולטיסטראדה 1260 אינדורו

דוקאטי חושפת: מולטיסטראדה 1260 אינדורו

רביב כהן

צילום: יצרן

יצרנית האופנועים מבולוניה הכריזה על דגם חדש, מבוסס על פלטרפורמת המולטיסטראדה אינדורו המעולה, דגם המתיימר להיות חוצה יבשות אמיתי.

האינדורו החדש מקבל מנוע שעבר שדרוג נפח ל-1262 סמ"ק, המפיק כ-158 כ"ס ומערכת תזמון השסתומים המשתנה של דוקאטי, ה-DVT, ראשי תיבות של Desmodromic Variable Timing, המשנה את זמן חפיפת שסתומי היניקה והפליטה כדי להפיק מומנט רב בסל"ד נמוך מבלי להתפשר על הספק המנוע בסל"ד גבוה והגדלתה וישורה של עקומת המומנט עוד מסל"ד נמוך, הופכים את הדגם החדש לנוח וכיף יותר לרכיבה, עם פחות העברת הילוכים המאפשרת לרוכב להתרכז ברכיבה.

כדי לאפשר שליטה טובה יותר בכוח המנוע, הטמיעו דוקאטי מערכת מצערות אלקטרוניות המאפשרות העברת כוח בצורה מבוקרת ובהתאם למצבי רכיבה הניתנים לבחירה.

כמו כן, הטמיעו דוקאטי קויקשיפטר להעלאת והורדת הילוכים בנוסף לחבילת האלקטרוניקה הענפה הכוללת ABS לפניות, בקרת ווילי, בקרת אחיזה ומערכת שליטה על הבלמים במקרה של כיבוי המנוע בעליה או בירידה (Vehicle Hold Control).

המולטיסטרדה 1260 אינדורו מושלם לרכיבות הרפתקניות ארוכות, עם גלגל ה-19 אינץ' הקדמי וה-17 האחורי, סט הבולמים האקטיבי למחצה (בעלי מהלך של 185 מ"מ מלפנים ומאחור) ומיכל דלק של 30 ליטרים, האינדורו מבטיח טווח רכיבה של כ-450 קילומטרים בכל תוואי שטח, מה שהופך אותו לאחד הכלים הטובים לטיולים ארוכי טווח בין אם זה בשטח או על הכביש.

ארגונומיית האופנוע שונתה מעט, מושב האופנוע והכידון הונמכו בהשוואה לדגם הקודם, המתלים עברו שינוי וכיוון ההופכים את הרכיבה לנוחה יותר ומהנה יותר לרוכב בכל מצב ותוואי.

בנוסף לחבילת האלקטרוניקה המרשימה, הטמיעו דוקאטי מסך 5 אינץ' צבעוני ואפליקציה המאפשרת לרוכב להתממשק למכשיר הטלפון שברשותו בעזרת פרוטוקול הבלוטוס', לשלוט על מערכות האופנוע ולאפשר לכל המולטימדיה שברשותו לעבוד דרך מסך האופנוע (שיחות נכנסות, מוזיקה והודעות טקסט).

המולטיסטרדה 1260 אינדורו החדש יגיע בשני צבעים – אדום דוקאטי ו"חול", כמו כן יהיה ניתן לרכוש אביזרים נלווים כגון ארגזי צד מאלומיניום, ארגז אלומיניום ראשי ועוד חבילות המתאימות לרוכב התיור, הספורט והאורבני.

האופנוע יוצג בתערוכת EICMA שבמילאנו בנובמבר, ויגיע לסוכנויות בתחילת 2019.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל