fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את אופנועי רויאל אנפילד

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את אופנועי רויאל אנפילד

אסף לביא

צילום: יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM ואינדיאן, קטנועי פיג'ו וכלי השטח של פולריס קיבלה את זיכיון הייבוא של אופנועי המותג ההודי-אנגלי רויאל אנפילד, כפי שדיווחנו בחודש פברואר, וכעת היא מתחילה בשיווקם. שלושת הדגמים הראשונים כבר שווקו בעבר בישראל ותחת היבואנית החדשה ימכרו במחיר נמוך יותר בכ-4,000 ₪.

בחודש פברואר דיווחנו על העברת זיכיון היבוא מחברת ג.ב.ר שירותי רכב לד.ל.ב מוטוספורט, וכעת לאחר מספר חודשים בהם הוקם אולם תצוגה בתל אביב ומערך הפצה ושירות, מושק רשמית אחד ממותגי האופנועים הוותיקים והנמכרים בעולם.

השנה חוגגת רויאל אנפילד 120 שנים להולדת המותג, עם דגם חדש שמיועד להחליף את דגמי הבולט הוותיקים שסיימו את ייצורם, המטאור 350, שנבנה סביב מנוע חדש שיהווה בעתיד הקרוב פלטפורמה לדגמים נוספים.

ד.ל.ב מוטספורט מודיעה שהמטאור עוד לא הגיע לישראל, אבל יגיע בקרוב, ובינתיים משווקים 3 דגמים – ההימליאן 410, אדוונצ'ר קל בעיצוב רטרו, עם 24 כ"ס, מהלך מתלים ארוך, מערכת ABS, צג LCD, מיכל דלק בנפח 12.5 ליטר ומשקל יבש של 199 ק"ג, שימכר במחיר של 30,295 ₪; הקונטיננטל GT והאינטרספטור 650, אופנועי רטרו מעוצבים בסגנון קפה רייסר ובסגנון קלאסי, בהתאמה, עם מנוע טווין מקבילי בהספק של 47 כ"ס ו-5.3 קג"מ, מערכת ABS, גלגלי 18″ ומשקל יבש בין 198 ל-202 ק"ג, שימכר ובמחיר של 45,295 ₪. המחירים מוגבלים לתקופת ההשקה ול-50 היחידות הראשונות.

סיפרה של חברת רויאל אנפילד מתחיל בשנת 1901 באנגליה, כשיצרני הנשק מציגים את האופנוע הראשון שלהם. ב-1932 מוצג הבולט, האופנוע שיהפוך להיות המזוהה ביותר עם המותג והדגם בעל הייצור הסדרתי הארוך ביותר.

הקשר הראשון של רויאל אנפילד עם הודו מתרחש בשנות ה-50, חברת Madras Motors שהייתה משווקת אופנועים בריטים בהודו קיבלה הזמנה מהצבא ההודי ל-500 אופנועי בולט 350, לאחר שאלו סופקו לצבא חוברת המשווק ההודית ליצרנית הבריטית ויחד הן מקימות את מפעל 'אנפילד הודו', שבתור התחלה מרכיב את האופנועים שנשלחים בחלקים מאנגליה אבל תוך כמה שנים מתחיל ייצור מקומי מלא תחת רישיון.

בינתיים רויאל אנפילד מוציא מגוון דגמים מתקדמים מהמפעל באנגליה כדוגמת הקרוסיידר 250, הקונטיננטל GT והאינטרספטור, אבל ב-1967 החברה האנגלית, כמו יתר מותגי הממלכה, נכנסת לקשיים והמפעל ברדיץ' נסגר. יצורו של האינטרספטור ממשיך במפעל קטן יותר של החברה עד שהוא נסגר בשנת 1970.

מפעל 'אנפילד הודו' ממשיך בייצור הבולט 350 וב-1977 אפילו מתחיל לשווק את האופנועים מתוצרת התת-יבשת באנגליה ואירופה שם הם זוכים להצלחה מרשימה במכירות, תוך מספר שנים הם מציגים דגמים חדשים לחלוטין, כולל הבולט 500 והאנפילד דיזל, אופנוע הסולר הראשון והיחיד בייצור סדרתי, עם מנוע 325 סמ"ק חסכוני שהותקן בשלדה של בולט.

ב-1994 רוכשת קבוצת Eicher, יצרנית רכב וטרקטורים, את מפעל 'אנפילד הודו' ומשנה את שם המותג לרויאל אנפילד. בשנת 1995 חברת 'יעדים', יבואנית טרקטורוני פולריס דאז, החלה בייבוא קצר של אופנועי רויאל אנפילד ההודים. ב-2009 החלה רויאל אנפילד למכור דור חדש של הבולט 500 עם מנוע מודרני ומוזרק דלק, ששנה לאחר מכן מגיע לישראל ע"י היבואן 'רויאל אנפילד ישראל' שלמרות הצלחה יחסית מסיים את פעליותו שנה לאחר מכן, עם כ-40 כלים שנמכרו בתקופת הפעילות.

התוכניות של רויאל אנפילד להתרחב מתחילות בשנת 2013 עם השקת מפעל חדש וענק שמסוגל לשרת את הביקוש המתגבר בהודו ובשוק העולמי, ובאותה השנה מוצג גם הקונטיננטל GT. אופנועי רויאל אנפילד חוזרים פעם לישראל ב-2014, ביבוא ג.ב.ר שירותי דרך, יבואני הארלי דוידסון לשעבר. ב-2015 רוכשת רויאל אנפילד את Harris Performance, חברת עיצוב והנדסת אופנועים בריטית, כדי לבנות דור חדש של אופנועים לשיווק עולמי, הבטחה שמתגשמת ב-2016 עם הצגת ההימליאן וב-2017 עם דגמי ה-650 אנטירספטור וקונטיננטל GT החדשים.

רויאל אנפילד חווה את שנותיה הטובות ביותר, ב-2018 היא מציגה בתערוכת מילאנו קונספט שאפתני שגרף שבחים רבים, ה-KX Concept וקיילה ריבה, אמריקנית בת 18 שוברת שיא מהירות של 252.75 קמ"ש בבונוויל.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

6 תגובות ל ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את אופנועי רויאל אנפילד

  1. יאל'ה יאל'ה, מה שנשאר מאנפילד המיתולוגית זה אופנוע תקציב בהספק נמוך עם מכלולים זולים ממלחמת העולם השנייה.
    אופנוע תקציב זול למדינות העולם השלישי.
    אז בסדר הרכיבו בלמי דיסק גנריים, ומערכת הזרקה גנרית, ביג פקינג דיל.
    אם היה נמכר בתקציב הראוי לו, אין טענה.
    מה עשו? לקחו אופנוע תקציב זול, ומעצבים לנו תודעה סטייל ענתיקה אבל איכותי. ומנסים לשווק לנו נעורים סטייל הטיול שעשינו אחרי צבע בהודו, ואז תוקעים מחיר, ויש תמיד מי שנופל שדוד לפרסומות השקריות, פחחח…הכל בולשיט.
    ביד שנייה נתקעים איתו יופי יופי.

  2. האינטרספטור בהודו עולה 2.9 lak. ולשם השוואה ההונדה רבל 500 4.5 lak בארץ מישום מה המחירים שלהם זהים. נראה לעם הגיוני? האינטרספטור לפי זה היה צריך לעלות בארץ כ 30000 שקל בלבד.

    • זו אינה השוואה נכונה, האנפילד מיוצר בהודו. גם BMW זולות בגרמניה, אבל זה ברור שזה יהיה ככה. עם זאת בארהב יש הפרש של 1000$ בין האנפילד לרבל, בממלכה הבריטית לעומת זאת מחירם זהה.. אז זה משתנה ממדינה למדינה.
      עם זאת ברוב המקומות אנפילד זול ב 10%+ מCBR500 שמחירם בארץ גם זהה (ה 45000 של האנפילד לא כוללים הוצאות רישוי אם אני לא טועה).
      עדיין אופנוע מגניב לאללה לפי דעתי, מיוחד ונותן אלטרנטיבה לבעלי A1 שאוהבים אופנועים בסגנון קלאסי. המתחרה הכי קרוב שלו זה טריומף בונוויל T100 שמחירו 75000, פחות מזה זה רק כלים ישנים מאוד או חלשים מדי לכביש בין עירוני (GN 250, Bullet 350-500 וכו)

    • דוד, מערכת השיווק פונה לרגש ולא לשכל, הם מסדרים אולם תצוגה מעוצב, ממוזג, מרימים לך את האגו, ועד שאתה מבין שאבדו עליך זה כבר מאוחר מידי. בהתחלה אתה רוכב הססן, כי האופנוע חדש, ועוד זוכה לכמה "תתחדש" ברמזור, ואחרי שבועיים כשעולה לך הביטחון אתה מגלה שלו משנה כמה תיתן בגז תמיד תישאר מאחורי קטנועי ה 125, והמהירות לא תעלה. וזה כלום לעומת הדיכאון שתחטוף ברגע שתציע אותו למכירה, אין קונים. אתה מוכר אותו בקרן רחוב לא מעוצבת, בלי מיזוג, בלי עמדת קפה, בלי תמונות עם בחורות, ואנשים לא באים. אתה מוריד לחצי, וגם לא באים. תקוע תקוע, אז חלקם ילכו להתבכיין לייבואן הנוכל, שיעשה להם טרייד אין לאופנוע יותר טוב, בכפול כסף. אז ברור שעדיף מראש לקנות הונדה ולא כל הסיוט הזה, אבל הגיון לא משחק כאן, הנוכלים לוכדים אותך ברגש. אין חוק שמגן על פראיירים.

    • אני לא יודע מה המחיר בהודו, אבל אני יכול לספר לך שבהולנד המחיר למטאור 350 מודל 21' הוא מתחיל מכ18000 אלף שקל ובאנגליה קצת פחות! לא ברור לי למה בישראל זה מתחיל ב30000! על מה ולמה?

  3. להיות נוכל, תקשיב,
    אי אפשר כל החיים לקנות רק הונדה.
    צריך לקחת קצת סיכונים, קצת להתנסות, וגם קצת לאכול אותה לפעמים, לא נעים לומר.
    אנחנו בעד חוויות מוטוריות, לא רק לקנות ולמכור עם כל הערסוואתים של עולם האופנועים הישראלי.
    הלוואי והיינו כמו בחו"ל – זורקים ת'אופנוע בחצר בשיחים והולכים לקנות חדש בדרך חזרה מהמכולת. אבל פה יקר, הכל יקר.
    אז פרופורציות, ולהנות גם מרוח בפנים ב 100 קמ"ש זה בסדר לפעמים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל