fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הארלי דוידסון: אלקטרה גלייד במהדורת רטרו מוגבלת

הארלי דוידסון: אלקטרה גלייד במהדורת רטרו מוגבלת

אסף לביא

צילום: יצרן

אמש השיקה היצרנית האמריקאית דגם ראשון בסדרת דגמי רטרו במהדורה מוגבלת ממנה יחשפו דגם או שניים בכל שנה, כולם על בסיס דגמים מודרניים עם מחווה בעיצוב, הצבעים והאבזור לדגמי העבר.

האלקטרה גלייד רבייבל (Revival – תחיה מחדש, תקומה, התחדשות) שואב השראה מהאלקטרה גלייד שיצא בשנת 1969 והיה האופנוע הראשון של הארלי עם 'מסכת העטלף' האייקונית. בבסיסו של הרבייבל נמצא מנוע הווי-טווין החדש של הארלי דוידסון, המילווקי 8, בנפח 1,868 סמ"ק (114 קיוביק אינץ'), עם 4 שסתומים לצילינדר, הצתה כפולה ותיבה בעלת 6 הילוכים כשההילוך האחרון הוא אובר-אובר-דרייב, מיועד לשיוט בסל"ד נמוך במיוחד, דבר שמתאפשר בזכות נתון מומנט של 12 קג"מ ב-3,450 סל"ד,

כמו שאר דגמי הטורינג של הארלי דוידסון, גם הרבייבל מצויד במשקף גבוה בעל פתח זרימת אוויר שנועד להפחית מערבולות רוח, בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני הכוללת קישוריות בלוטוס לפקודות קוליות וניווט, Apple CarPlay ו-Android Auto, מערכת קורנרינג ABS משולבת, בקרת אחיזה, סליפר קלאץ' ומערכת היל הולד למניעת דרדור במדרון.

הרבייבל החדש מקבל צביעה דו-גונית בכחול ושחור, כשהארגזים והמסכה נשארים לבנים – עוד מחווה לדגם המקורי שנמכר עם מסכה וארגזים מפיברגלאס שהוצעו בצבע לבן בלבד, המושב היחיד עם תפירה מיוחדת בשני גווני עור, על הכנף הקדמית מותקן קישוט בהשראת הדגם המקורי ואת הארגזים, המושב והכנף הקדמית עוטפות מסגרות ניקל. רק 1,500 יחידות ממוספרות יגיעו לייצור שיחל כבר החודש. מחירו של האלקטרה גלייד רבייבל בארה"ב נקבע על 29,199 $.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל