fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הונדה מציגה צמד קטנועים חשמליים חדשים בסין

הונדה מציגה צמד קטנועים חשמליים חדשים בסין

אסף לביא

צילום: יצרן

וויאנג-הונדה (Wuyang-Honda), שהיא הזרוע הסינית של הונדה חושפת את ה-U-GO וה-U-BE, קטנוע ו-"טוסטוס" חשמליים עירוניים עם הספקים ומחירים נמוכים. שני הדגמים בינתיים מיועדים לשיווק בסין בלבד כשבעתיד צפויים להגיע גם לשוק ההודי שלאחרונה מתפתח מאוד בתחום החשמלי – אך נראה שלא לשאר העולם.

ה-U-GO מוצע בשתי גרסאות הינע, הגרסה הרגילה עם מנוע 1.2kW בגלגל האחורי שמייצר כ-2.5 כ"ס ומגיע למהירות של 53 קמ"ש וגרסה חלשה יותר עם מנוע 0.8kW, כ-1.5 כ"ס ומהירות של 43 קמ"ש. בשתי הגרסאות מותקנת מתחת למשטח הרגליים סוללת ליתיום-יון נשלפת בנפח 30Ah ו-1.44kWh. ניתן לשדרג ולהכפיל את הקיבולת, וגם את טווח הנסיעה מ-65 ק"מ לכ-130 ק"מ, ע"י התקנת סוללה נוספת בתא האחסון שמתחת למושב.

במטרה לשמור על תג מחיר נמוך, ה-U-GO מצויד בצד LCD פשוט וללא מערכות עזר לרוכב או אלקטרוניקה מיוחדת. עיצובו מינימליסטי ונקי ולמרות המחיר הנמוך מותקנת עליו תאורת LED היקפית עם תאורת יום (DRL). תא האחסון מתחת למושב בנפח 26 ליטר יכול להכיל קסדת 3/4, מקדימה שני תאי אחסון פתוחים ושקע טעינה USB, הגלגלים במידה 90/90-12 מקדימה ו-100/90-10 מאחור, רוחבו הכללי של הקטנוע 680 מ"מ, אורכו 1,790 מ"מ וגובהו 1,080 מ"מ. המושב בגובה 740 מ"מ ובאורך 660 מ"מ, משטח הרגליים באורך 350 מ"מ, מרווח הגחון 130 מ"מ, בסיס הגלגלים הקצר עומד על 1,300 מ"מ ומשקלו 83 ק"ג בלבד.

הגרסה הרגילה של ה-U-GO מתומחרת בסין ב-7,999 יואן (שהם כ-3,985 ₪) והגרסה המוחלשת ב-7,499 יואן (כ-3,735 ₪).

ה-U-BE הוא למעשה לא קטנוע, הוא Moped – או "טוסטוס" כמו שהוא מכונה בישראל – יש לו מנוע 0.35kW צנוע מאוד בגלגל האחורי ופדאלים שמביאים אותו למהירות מרבית של 25 קמ"ש, בהתאם לתקינה הסינית לאופניים חשמליים. הונדה מתקינה ב-U-BE מסך LED גדול וצבעוני, תאורת הלוגן מקידה ופנס LED אחורי משולב מאותתים. אורכו הכללי של ה-U-BE עומד על 1,695 מ"מ, רוחבו 650 מ"מ וגובהו 1,030 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,220 מ"מ מרווח הגחון 135 מ"מ, משטח הרגליים באורך 300 מ"מ, המושב בגובה 740 מ"מ, משקלו נע בין 51, 53 ו-54 ק"ג והצמיגים במידה 80/100-10 מקדימה ומאחור. ה-U-BE מוצע בשלוש גרסאות, כולן עם סוללת 48V ליתיום-יון נשלפת בנפחים שונים.

הגרסה בסיסית עם סוללה בנפח 15Ah וטווח של 55 ק"מ מצוידת בבלם תוף, מפתח רגיל ומושב בצבע שחור, מחירה 3,099 יואן סיני (כ-1,545 ₪). הגרסה האמצעית עם סוללת 20Ah וטווח של 70 ק"מ מצוידת בבלם דיסק, שקע USB ומושב מעוצב בצבע אדום, מחירה 3,450 יואן סיני (כ-1,720 ₪) והגרסה הבכירה עם סוללת 24Ah וטווח של 85 ק"מ מצוידת בבלם דיסק, מפתח חכם, שקע USB ומושב מעוצב, מחירה 3,750 יואן סיני (כ-1,870 ₪).

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

2 תגובות ל הונדה מציגה צמד קטנועים חשמליים חדשים בסין

  1. האופניים החשמליים של ההווה ניצחו בקרב את האופנועים החשמליים של "העתיד". הקרב כבר הוכרע. הגיב:

    הקרב כבר הוכרע לטובת האופניים החשמליים לסוגייהם (כולל קורקינטים).

    בישראל כרגע מובילים את המהפכה, כשהכוכבים המובילים בה דומים לאופניים ולא לקטנוע.
    כרגע בראש הרשימה מככב בישראל הקורקינט, שהוא כלי מאוד מסוכן, אבל מאוד מבוקש כי:
    1.הגודל הקטן,
    2.המשקל הנמוך,
    3.המחיר המצחיק.
    כמו שזה נראה כרגע היצרנים הגדולים הפסידו בקרב על העיצוב.
    הכלים החשמליים של דור העתיד הם כבר כאן והם נראים כמו אופניים ולא כמו קטנועים או אופנועים.
    ניצחון האופניים נובע בין הייתר מייתרון רגולטיבי: בלי צורך ברישיון נהיגה, בלי טסט שנתי לכלי, בלי לוחית רישוי, בלי ביטוח חובה…העתיד כבר כאן בישראל, יצרנים שיעצמו עיניים יסיימו כמו קודאק.

  2. עם מהירות כזאת זה מתכון בטוח לתאונות בארץ שלנו זה לא נראה שילך למעשה זה קורקינט רזה שהלבישו עליו פלסטיקה והפך לילד שמן…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל