fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הונדה פותחת סוכנות ענקית באופנועי השרון

הונדה פותחת סוכנות ענקית באופנועי השרון

גיא בן ברק

יום שישי, 20.7, ובבית העסק הוותיק "אופנועי השרון" בדרום הוד השרון חגיגה – פתיחת הסוכנות החדשה של אופנועי הונדה, לכבודה עברו אופנועי השרון שיפוץ מקיף. עבור מאיר, יבואנית אופנועי הונדה, מדובר בחיזוק משמעותי שכן אופנועי השרון הפועלים ברציפות כבר 30 שנים מהווים מרכז ענק לרכישת אופנועים וקטנועים חדשים, משומשים, טרייד אין, וכמובן תיקונים וטיפולים, עם נגיעה בכול תחומי האופנוענות, שטח מקצועי, אדוונצ'ר ועד מסלול אספלט. עבור אופנועי השרון אשר בעשרות שנותיהם כמשווקי אופנועים וקטנועים חדשים יהיו בפעם הראשונה משווקים רק כלים חדשים של מאיר הונדה – זו מחוייבות של ממש, והזדמנות להשתדרג. המבנה הגדול של אופנועי השרון עבר בחודשים האחרונים שיפוץ מקיף לקראת פתיחת הסוכנות החדשה, חניית אופנועים גדולה נפתחה ברחבת הכניסה, קומה שלמה לאבזרים, תצוגה של מגוון קטנועי ואופנועי הונדה חדשים ומשומשים, המוסך ערוך לתת שירות בכול רמה עם הכלים המקוריים של הונדה וגישה למערכת הממוחשבת של היבואן, זמינות חלפים ללא שהיות, וכאן עם הידע המקצועי המקיף של מנהל המוסך משה לוי.

וכך מהשעה 09:00 זורמים לחגיגה באופנועי השרון עשרות בהובלת ראשי מחלקת האופנועים במאיר הונדה, קולגות, מנהלי מכירות, לקוחות ואופנוענים, לחגוג את האבולוציה המשמעותית של הונדה בשרון, וכמובן לברך את מולי לוי המיתולוגי, רוכב, איש עסקים, יזם, מכונאי, יצרן אופנועי מירוץ כביש ושטח. מאז 1988, אז פתח מולי את אופנועי השרון יחד עם אחיו משה לוי המנהל יחד עם מולי את המקום עד היום, דוחפים האחים לוי ללא לאות, בקדמם עוד ועוד את האופנוענות בישראל, כרוכבים וכמקימי קבוצות רכיבה.

מאז נפתחו מסלולי אספלט בישראל ובשיתוף צמרת מאיר – מר אבנר קז בכבודו ובעצמו – מריצים מולי ומשה לוי קבוצת רכיבה במסלולי האספלט ברחבי הארץ, מי שיראה את המשאית הענקית הצבועה HRC אורגינאל ידע מעתה כי מדובר בקבוצת מירוצים מקצועית ציונית לכול דבר, עם כישרונות צעירים אותם מטפח מולי בשקדנות, בראשם איך לא, שני ילדיו הנהדרים עדן הבת ובר הבן, רוכבים מחוננים ופעילים, איתם רוכב מולי בעצמו ומביא תוצאות מעולות.

נברך על פתיחת סוכנות הונדה החדשה ועל שבפעם המי יודע כמה יודעים האחים לוי איך להמציא את עצמם מחדש ולא רק לשרוד אלא להוביל בשוק כה תחרותי, לשמור על רעננות ולדחוף קדימה. מומלץ לבקר באופנועי השרון החדשים, לא רק בשביל הונדות חדשות ויד2, גם לצפות באוסף ההונדות הקלאסיות החיות שם, VF1000R 1984, CBX1000 1979 – אופנועים נדירים וכולם במצב חדש לאחר שיפוץ באופנועי השרון.

ולא ניתן לסיים ללא הקשר של אופנועי השרון עם מגזין מוטו. מולי ומשה לוי מלווים את מגזין מוטו מיומו הראשון שכן פתחו את שערי העסק בתחילת שנת 1988 ממש יחד עם הגיליון הראשון של מוטו, ומאז טל שביט ז"ל ראה בהם בית. לא נשכח את "טרמינייטור", גלגלי כביש על אופנועי שטח, הסופרמוטו הראשון בישראל ומהראשונים בעולם שנוצר בתחילת שנות התשעים של המאה העשרים באופנועי השרון על פי הנדסה גאונית של טל"ש, ותצלומו של שביט רוכב על ה-DR המופלא הזה מעטר את קיר המוסך באופנועי השרון עם הקדשה אישית ותודה למולי ומשה, לא תמצאו עוד הרבה כאלה.

 

תודה למשה לוי על התמונות.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל