fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

הונדה CB350 מגיע ליפן כ-GB350

הונדה CB350 מגיע ליפן כ-GB350

אסף לביא

צילום: יצרן

לפני הכל, גילוי נאות: כשדיווחנו לראשונה על הכלי החדש של הונדה שהיה נראה כמו העתקה בוטה של רויאל אנפילד התייחסנו לכך טיפה כהלצה, כלי שישאר בהודו ולא יהפוך למשהו חשוב. אפילו הכותרת של הידיעה שיקפה את זה – הונדה עושה רויאל אנפילד: תכירו את ה-CB350 H'ness. הרמז הראשון לטעות שלנו היה בתגובות לכתבה – באתר וברשת, שם התאספו עוד ועוד תגובות שמבקשות לראות את הדגם בישראל, לאחר זמן לא ארוך התחילו שמועות בדבר יציאתו של הדגם מגבולות הודו, נתוני המכירות הצביעו על להיט והעיתונות העולמית שיבחה – אז אנחנו מודיעים רשמית שהורדנו את הכובע, תיבלנו ואכלנו אותו, בהנאה אפילו.

ה-CB350 היינס הפך לשיחת היום בהודו מאז הושק שם בסוף השנה שעברה, כמתחרה לרויאל אנפילד 350, עם בסיס מודרני ועיצוב וחוויה קלאסיים. זמן קצר לאחר מכן הונדה חשפה גרסה נוספת עם עיצוב בין קפה רייסר לסקרמבלר העונה לשם RS. עם הבאז שיצר צמד האופנועים בהודו הגיעה גם ההתעניינות העולמית ושמועות בדבר הגעתו של הדגם לשוק העולמי התפשטו ואפילו קיבלו חיזוק בדמות אמירה של בכיר בהונדה הודו שסיפר על זרועות נוספות של הונדה שמעוניינות בשיווקו אצלם וחשף שאם הונדה תאשר זאת זה יקרה מהר מאוד, מכיוון שהאופנוע כבר מסוגל לעמוד בתקינה האירופאית.

אמש הונדה חשפה גרסה לשוק היפני, שמעבר לשם לא משנה יותר מדי, השם החדש שנבחר – GB350 – אולי נשמע כמו שגיאת הקלדה אבל מדובר בשם בעל שורשים היסטוריים, במשך שנתיים בלבד – בין 1989 ל-1990 – הונדה יצרה את ה-GB500, קפה רייסר חביב ומקורר אוויר ששווק במדינות נבחרות בלבד והפך לכלי נדיר ומבוקש בקרב אספנים. דגם ה-CB350 RS הפך להיות ביפן GB350S.

הבסיס המכאני נותר זהה – מנוע סינגל מקורר אוויר בנפח 348 סמ"ק, עם בוכנה בקוטר 70 מ"מ ומהלך של 90.5 מ"מ, 21 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-3 קג"מ ב-3,000 סל"ד, צמד גלי-איזון למניעת ויברציות ותיבה בעלת 5 הילוכים עם סליפר ואסיסט קלאץ'. בסיס הגלגלים באורך 1,440 מ"מ, גובה המושב 800 מ"מ, המשקל נע בין 178 ק"ג לדגם ה-GB350S ו-180 ק"ג לרגיל, מיכל הדלק בנפח 15 ליטרים, מערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 310 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור, מהלך מתלים של 120 מ"מ וצמיגים במידות 100/90-19 מקדימה ו-130/70-18 מאחור בדגם הרגיל ו-150/70-17 בדגם ה-S. מבחינה טכנולוגית ה-GB מצויד במערכת ABS, בקרת אחיזה, לוח שעונים אנלוגי משולב צג LCD, תאורת LED וקישוריות בלוטוס עם פקודות קוליות.

מחירם של שני הדגמים מתחיל ב-550,000 ין (GB500S יעלה כ-600,000 ין), כ-5,000 דולר או מחצית ממחירו של ה-CBR650R (מחירו ביפן כמיליון ין) שעולה בישראל כ-69,000 ₪. הונדה תחל בשיווק הדגמים ביפן בהדרגה, עם ה-GB350 שיגיע לאולמות התצוגה בסוף אפריל וה-GB350S שיגיע באמצע יולי. אחרי מהלך כזה ולאור הדרישה – אין שום סיבה שצמד ה-GB350 לא יגיעו לאירופה ובתוך כך – גם לישראל.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

  • ההבדלים בין תנוחות הרכיבה של שני הדגמים

  • GB350 ('CB350 H'ness')

  • GB350S ('CB350 RS')

תגובה אחת ל הונדה CB350 מגיע ליפן כ-GB350

  1. אופנוע יפה עם קרור אוויר זה מה שאני אוהב כמו פעם נחכה שיגיע לישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל