fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

הוסקוורנה מציגה את דגמי האנדורו 2022

הוסקוורנה מציגה את דגמי האנדורו 2022

אסף לביא

צילום: יצרן

הוסקוורנה מציגה את דגמי האנדורו החדשים של 2022, עיקר השינויים מתרכזים בכוונון חדש לבולמי ה-XPLOR וה-XACT של WP, משאבת קלאץ' חדשה של Braktec, מערכת בלימה חדשה של Braktec, דיסקים פרפרים חדשים של GSK וגרפיקה חדשה.

כל דגמי האנדורו של הוסקוורנה, ה-TE150i, ה-TE250i וה-TE300i הדו-פעימתיים וה-FE250, ה-FE350, ה-FE450 וה-FE501 הארבע-פעימתיים, בעלי שלדת כרומולי עשויה צינורות בשיטת כיפוף תחת לחץ המונעת קיפולים ועוביים משתנים המחלישים את השלדה, שלדת הזנב עשויה תרכובת של 30% קרבון פייבר ו-60% פוליאמיד (ניילון) ושוקלת קצת יותר מק"ג אחד, הזרוע האחורית החלולה יצוקה מאלומיניום ומעובדת ב-CNC, הכידון מתוצרת ProTaper, ידית גז וגריפים של ODI, חישוקי D.I.D, מתג בורר מפות הצתה, בקרת אחיזה ובקרת זינוק בדגמי ה-4 פעימות, מתנע חשמלי בלבד, מצבר ליתיום וצמיגי Michelin מאושרי FIM בהם משתמשים רוכבי קבוצת המפעל Rockstar Energy Husqvarna.

מזלג ה-WP XPLOR ההפוך בקוטר 48 מ"מ כוון מחדש לפעולה אופטימלית ובעל פעולה נפרדת לשיכוך כיווץ בשמאל והחזרה בימין, הכוונון בעל טווח של 30 קליקים בראש כל בולם וניתן לכוון את עומס הקפיץ שלושה מצבים שונים. הבולם האחורי מסוג WP XACT כוון מחדש גם הוא וקיבל אטם שסתום פחות קשיח לשיפור הפידבק והשיכוך, הוא משתמש באותו מנגנון לינקים פרוגרסיבי ומציע מהלך של 300 מ"מ.

משאבת קלאץ' ומערכת בלימה מתצורת Braktec – כמו בדגמי גאסגאס – מחליפות את אלו של Magura. מקדימה תמצאו קליפר מונובלוק עם שתי בוכנות ודיסק פרפרי של GSK בקוטר 260 מ"מ, מאחור מותקן דיסק בקוטר 220 מ"מ וקליפר בעל בוכנה אחת. הגרפיקה החדשה של דגמי הוסקוורנה משלבת אפור וצהוב על פלסטיקה לבנה. ה-TE 250i הדו-פעימתי מקבל יחס העברה סופי חדש של 13:52, לשיפור תגובת המנוע בסל"ד נמוך.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל