fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הצצה ראשונה: מוטו גוצי V100 מנדלו

הצצה ראשונה: מוטו גוצי V100 מנדלו

אסף לביא

צילום: יצרן

מוטו גוצי מספקת הצצה ראשונה לאופנוע הספורט-תיור החדש והטכנולוגי שלה, ה-V100 מנדלו, שבנוי סביב פלטפורמה חדשה עם חבילה אווירודינמית אקטיבית וייחשף רשמית בתערוכת מילאנו השנה. 

המותג האיטלקי אמנם חושף את דגם הייצור הסדרתי בסדרת תמונות וסרטונים, אך שומר את הפרטים הטכניים המעניינים להשקה הרשמית בתערוכת EICMA 2021. מנוע ה-V100 חדש לחלוטין ולא שדרוג של פלטפורמה קיימת, הוא וי-טווין רוחבי כמיטב המסורת בנפח משוער של 1,000 סמ"ק, עם הספק שאמור להיות באזור ה-110 כ"ס, ההינע הסופי – גם כן כמיטב המסורת – דרך גל-הינע, אך בצד שמאל של האופנוע.

ה-V100 מנדלו יוצע שתי גרסאות, כשהבכירה מצוידת במערכת מתלים אקטיביים של אוהלינס, בלמי מונובלוק של ברמבו, חבילת בקרות אלקטרוניות כולל בקרת שיוט, צג TFT גדול, משקף מתכוונן, צמיגי פירלי דיאבלו רוסו 4 וקוויקשפיטר, כשהגרסה הבסיסית מסתפקת במתלים מתוצרת פחות נחשקת אך מתכווננים באופן מלא.

להערכתנו, צירוף השם מנדלו (Mandello) ל-V100 מרמז על משפחת דגמי V100 עתידית שתכלול בהמשך גם דגם לאריו (Lario) ספורטיבי יותר. בשביל הפרטים המלאים נאלץ לחכות לתערוכת מילאנו שתיפתח לעיתונות ב-23.11.2021.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

7 תגובות ל הצצה ראשונה: מוטו גוצי V100 מנדלו

  1. זהו תם עידן אופנועי ה"רטרו", חברים האופנועים האלה נראים כמו לפני 20 שנה!
    ואתם כותבים:
    "סביב פלטפורמה חדשה". אופנוע חדש כן, פלטפורמה חדשה לא, כל הפטנטים פגי תוקף, כולם מעתיקים מכולם.
    ומה זה "חבילה אווירודינמית אקטיבית" מסובבים ידית והוא הופך למיטה המעופפת של מרי פופינס.
    מי שאוהב את תצורת ה V של מוטוגוצי (ורעש האגזוז הייחודי הנלווה), שיתחדש ולבריאות.
    גילוי נאות: המנוע בולט וחשוף לנזק בעת נפילה, אחזקה של מנוע V היא יקרה יותר.

    • למסתקרן, ברור שישתנה, יזיזו את התושבת של הכידון 2 סנטימטרים למעלה, ואז יורידו את הידיות 2 סנטימטר למטה, לכן מוט ההיגוי יהיה יותר מיושר ופחות אמבטיה. את הצמיג הקדמי יחליפו מ 19 אינצ' ל 20 אינצ' וגובה הצמיג הקדמי ירד ל 70(110/70 והיום 110/80), שזה קצת יותר נוטה לסופר מוטו, אבל מובטח צמיג שטח חדשני שעשוי מתערובת גומי סודית, והוא יהיה מותאם פיקס לדגם החדש. נורית ה "N" תעבור לחלק התחתון של התצוגה, ואולי תבוטל. ההספק צפוי להשתנות כרגע לא ברור עם כלפי מעלה או מטה, לא קריטי כי כבר היום לרוב הלקוחות שלנו אין מה לעשות עם הכוח שהוא מציעה(80כ"ס).

  2. מתי יגיע לארץ דגם TT85V 2021 עם הגלגלים טיובלס מי יודע?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל