fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה

חדש בישראל: אפריליה RSV4 1100

חדש בישראל: אפריליה RSV4 1100

אסף לביא

צילום: יצרן

עופר אבניר, יבואנית אופנועי אפריליה, משיקה את ה-RSV4 1100 החדש ל-2021, אופנוע הסופרבייק של המותג האיטלקי המחזיק ב-3 אליפויות עולם. מחירו של ה-RSV4 1100 החדש עומד על 149,900 ₪ בעוד דגם הפקטורי ניתן להזמנה מיוחדת, מחירו עוד לא פורסם.

הדור החדש של ה-RSV4 מקבל שורה של שדרוגים, בראשם מנוע V4 ב-65° המגיע מגרסת הפקטורי היוצאת ומשותף כעת לשתי הגרסאות. לכבוד 2021 נפח המנוע גדל מ-1,077 סמ"ק ל-1,099 סמ"ק על ידי מהלך ארוך יותר, ומפיק 217 כ"ס ב-13,000 סל"ד, מומנט של 12.7 קג"מ ב-10,500 סל"ד ומהירות סופית של 305 קמ"ש, לאחר שעבר שינויים רבים וקיבל מערכת פליטה, ECU של מגנטי מארלי מדגם 11MP ומערכת הזרקה חדשים לצורך עמידה בתקן אירו5.

שלדת הקורה כפולה הזרוע האחורית עשויות אלומיניום וקלות וקשיחות יותר כשהזורע האחורית מותקנת בדומה לאופנוע המוטוGP של אפריליה, ה-RS-GP, וניתן לשנות את גיאומטריית השלדה להתאמה מדויקת יותר בשימוש על מסלול המרוצים, עם שינוי מיקום המנוע בשלדה, זווית ההיגוי, חיבור הזרוע האחורית והזנב. בחלקו הקדמי של האופנוע תמצאו מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מתוצרת זקס, עם מהלך של 127 מ"מ, בעוד מאחור מותקן בולם יחיד עם מהלך של 130 מ"מ, כולם מתכווננים באופן מלא, כמובן.

הדור החמישי של חבילת האלקטרוניקה APRC (ר"ת Aprilia Performance Ride Control) כולל IMU שש-צירי, מצערת רכב-על-חוט, בקרת בלימת מנוע עם 3 מצבים, בקרת אחיזה עם 8 מצבים, בקרת ווילי עם 5 מצבים, 3 מפות מנוע, 6 מצבי רכיבה (3 לכביש הציבורי – Street, Sport ו-User, ו-3 מצבים למסלול – Race, Track 1 ו-Track 2), בקרת זינוק, קוויקשיפטר דו-כיווני, מגביל מהירות, בקרת שיוט, מערכת RLM למניעת עליית הגלגל האחורי בבלימה ומערכת קורנרינג ABS של בוש. בנוסף ה-RSV4 החדש מצויד במצבר ליתיום, משכך היגוי מתוצרת זקס, צג TFT בגודל 5″ עם שני מצבי תצוגה וחיישן תאורה, תאורת LED היקפית דומה לזו של ה-RS660 החדש עם תאורת יום (DRL) חיישן אור ותאורה עוקבת פניה.

מתיחת הפנים העיצובית כוללת כנפונים אווירודינמיים המייצרים כוח הצמדה בתאוצה, מסייעים בייצוב האופנוע תחת בלימות קשות ובקירור המנוע. הכנפונים מעוצבים בהשראת אופנועי המוטוGP ומובנים בפיירינג, עם דופן כפולה, ונמתחים לצדדים ממרכז המסכה. מיגון רוח יעיל יותר בכ-11% ויניקת אוויר טובה בכ-9% בהשוואה לדגם היוצא.

תנוחת הרכיבה שונתה בדגם החדש בזכות עיצוב מיכל דלק חדש, מושב נמוך ב-9 מ"מ ורגליות נמוכות ב-10 מ"מ. למרות מיקום הרגליות הנמוך יותר, האופנוע מרוויח עוד 1.5° מרווח הטייה בכל צד. בסיס הגלגלים באורך 1,435 מ"מ, אורכו הכללי 2,055 מ"מ, רוחבו 735 מ"מ, המושב בגובה 845 מ"מ, זווית ההיגוי בת 24.6° והמפסע 104.5 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 18 ליטר, משקלו הרטוב של האופנוע עם כ-90% דלק עומד על 202 ק"ג, מידות הצמיגים 120/70-17 מקדימה ומאחור 200/55-17, מערכת הבלימה של ברמבו עם צמד דיסקים צפים קוטר 330 מ"מ וקליפרים רדיאליים מסדרת סטילמה עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור עם קליפר כפול בוכנות. ה-RSV4 מוצע בצביעה אחת בינתיים – Losail באפור ושחור.

דגם ה-RSV4 Factory שזמין לרכישה בהזמנה מיוחדת משפר את יכולותיו של הסופרבייק בעזרת מערכת בולמים סמי-אקטיביים של אוהלינס, עם מזלג NIX עם מהלך של 125 מ"מ מקדימה ומאחור בולם TTX עם מהלך של 115 מ"מ ומשכך היגוי אלקטרוני של אוהלינס. מערכת ה-Smart EC 2.0 לניהול הבולמים מציעה 3 מפות שימוש שונות בהתאם לסוג האספלט והצמיגים, מפת A1 מיועדת לשימוש במסלול מרוצים עם צמיגי סליק, ה-A2 לצמיגי ספורטיביים במסלול או כביש ציבורי סלול טוב ו-A3 מיועדת לשימוש רגיל בכביש הציבורי. המערכת ניתנת להתאמה אישית דרך ממשק על צג האופנוע. ה-RSV4 פקטורי מוצע בשתי סכמות צבע, שחורה-אדומה ואדומה-סגולה-שחורה.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל