fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: גאסגאס ES 700 ו־SM 700

חדש בישראל: גאסגאס ES 700 ו־SM 700

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

עופר אבניר, יבואנית אופנועי גאסגאס, משיקה בישראל את ה־ES 700 וה־SM 700 דגמי הכביש הראשונים של המותג הספרדי – המבוססים על אופנועי האנדורו והסופרמוטו 690 ו־701 של מותגי KTM והוסקוורנה.

מוקדם יותר השנה נחשפה תוכנית מותג גאסגאס להתרחבות לתחום אופנועי הכביש, המגובה בהשתתפות במרוצי כביש רבים – ביניהם גם הצטרפות לכל אחת מקטגוריות המוטוGP. לפני שגאסגאס צוללת אל תוך מגוון הקטגוריות השונות מחוץ לעולם האנדורו והטריאל המקצועי היא מציגה את דגמי הכביש הראשונים – ה־ES 700 הדו-שימושי והסופרמוטו SM 700 – צמד אופנועים המבוססים על אותה פלטפורמת הסינגל הגדול של קבוצת מותגי KTM המשמשת את דגמי ה־701 של הוסקוורנה וה־690 של KTM.

שני האופנועים מצוידים במנוע חד-צילינדר, מקורר נוזל, עם 4 שסתומים וגל-זיזים עליון יחיד, בנפח 692 סמ"ק המפיק הספק של 74 כ"ס ב־8,000 סל"ד ומומנט של 7.5 קג"מ ב־6,500 סל"ד עם שישה הילוכים וסליפר קלאץ'. בנוסף, ישנה גם גרסה מוגבלת הספק ל־47 כ"ס המתאימה לרישיון נהיגה A1. החבילה האלקטרונית כוללת בקרת אחיזה, מערכת אנטי-ווילי, קוויקשיפטר דו-כיווני ומערכת קורנרינג ABS מתוצרת בוש הניתנת לכיבוי מלא או ניתוק מאחור, כמו גם שני מצבי רכיבה המשפיעים את התערבות הבקרות.

לשני הדגמים שלדת מסבך צינורות עשויה כרומולי עם שלדת זנב מפוליאמיד המשמשת גם כמיכל דלק בנפח 13.5 ליטר וזרוע אחורית יצוקה מאלומיניום, כשהם נבדלים במערכת המתלים, הגלגלים ומערכת הבלימה.

ל־ES מערכת מתלים WP XPLOR עם מזלג הפוך בקוטר 48 מ"מ מקדימה ובולם אחורי עם מנגנון לינקים – שניהם בעלי אפשרויות כיוונון מלאות ומהלך של 250 מ"מ, כמו גם גלגלי שפיצים בקוטר 21 אינץ' מקדימה ו־18 אינץ' מאחור, הנועלים צמיגי קונטיננטל TKC 80 במידות 90/90-21 מקדימה ו־140/80-18 מאחור. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו בעלת דיסק יחיד בקוטר 300 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ עם קליפר חד-בוכנה מאחור.

גם ל־SM מערכת מתלים של WP, כאן מדגם APEX, עם מהלך של 215 מ"מ מקדימה ו־240 מ"מ מאחור. הגלגלים יצוקים, בקוטר 17 אינץ', ונועלים צמיגי קונטיננטל ContiAttack SM במידות 120/70-17 מקדימה ו־160/60-17 מאחור. מקדימה מותקן דיסק בקוטר 320 מ"מ עם קליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות.

בסיס הגלגלים של ה־ES באורך 1,500 מ"מ לעומת 1,470 מ"מ ב־SM, מרווח הגחון 269 מ"מ לעומת 237 מ"מ ב־SM, המושב בגובה 935 מ"מ וב־SM בגובה 898 מ"מ ומשקלו היבש של ה־ES עומד על 147 מ"מ בעוד ה־SM שוקל 1.5 ק"ג נוספים. לדגם הדו-שימושי מושב ומגנים למזלג בצבע אדום ומגן גחון מפלסטיק, לדגם הסופרמוטו אין מגן גחון והמושב והמגנים למזלג שחורים.

מחירו של הגאסגאס ES 700 הדו-שימושי עומד על 68,905 ₪ ומחירו של הגאסגאס SM 700 סופרמוטו עומד על 69,950 ₪ – מחירים זהים לדגמים המקבילים בהוסקוורנה המיובאים ע"י אותו היבואן. בנוסף, בתקופת ההשקה ניתן לרוכשים חבילת אבזור ממותג בשווי 3,179 ₪ הכוללת תיק ציוד, קסדה, משקפי אבק וחליפת רכיבה במתנה.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל