fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: הונדה ADV350

חדש בישראל: הונדה ADV350

אסף לביא

צילום: יצרן

מאיר חברה לרכב, יבואנית אופנועי הונדה לישראל, מודיעה על תחילת שיווקו של ה־ADV350, קטנוע קרוסאובר חדש שהונדה חשפה בתערוכת מילאנו 2021. ה־ADV350 חולק מכלולים רבים עם הפורצה 350 ונבנה בסגנון האדוונצ'ר של ה־X-ADV 750 הפופולרי.

ב־2016 הציגה הונדה את ה־X-ADV 750 ששילב מכלולים של אופנוע עם שימושיות של קטנוע מנהלים ועיצוב אדוונצ'רי. את הקונספט הזה הונדה מיישמת בצורה מסויימת הקטנוע הקרוסאובר החדש שלה.

עיצובו של ה־ADV350 שואב השראה רבה מה־X-ADV 750, עם קווים חדים ומראה קשוח שמודגש ע"י צמד הבולמים האחוריים מתוצרת Showa והמזלג ההפוך, שכמו באופנוע נאחז ע"י צמד משולשי היגוי. כמו כן, המשקף המתכוונן לשני מצבים -. הגלגלים היצוקים הנועלים צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי.

את ה־ADV350 מניעה יחידת הנעה שכבר מוכרת לנו מהפורצה 350, מנוע צילינדר יחיד, מקורר נוזל, בנפח 330 סמ"ק המייצר 28.8 כ"ס ב־7,500 סל"ד ו־3.2 קג"מ ב־5,250 סל"ד. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 30 קמ"ל וטווח רכיבה של כ־340 ק"מ על מיכל אחד. בזכות הכידון הרחב והמושב הגבוה יחסית, ה־ADV350 נהנה מתנוחת הרכיבה זקופה. מתחת למושב תמצאו תא אחסון בנפח 48 ליטר המסוגל להכיל שתי קסדות מלאות. בתא האחסון מתחת לכידון מותקן שקע טעינה USB Type-C לסלולרי.

משקלו הרטוב של ה־ADV350 עומד על 186 ק"ג, כולל 11.7 ליטר במיכל הדלק. מערכת הבלימה מתוצרת ניסין בעלת דיסק יחיד בקוטר 256 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ עם קליפר חד-בוכנתי מאחור. לקטנוע בקרת אחיזה ניתנת לניתוק ומערכת ABS, כמו גם תאורת LED מלאה ואורות מצוקה המופעלים אוטומטית בבלימת חירום ומערכת Keyless, שמסוגלת להתחבר ארגז מקורי בנפח 50 ליטר (אופציה בתוספת תשלום) לצורך פתיחה בקרבה. לוח המחוונים עם צג LCD בעל קישוריות בלוטוס לחיבור מכשיר סלולרי ודיבורית לצורך מתן פקודות קוליות ושליטה על הזרמת המדיה.

אורכו הכללי של ה־ADV350 עומד על 2,200 מ"מ, רוחבו 895 מ"מ וגובהו על 1,430 מ"מ. המושב בגובה 795 מ"מ, הגחון בגובה 145 מ"מ ובסיס הגלגלים באורך 1,520 מ"מ. מהלך הגלגלים עומד על 125 מ"מ ממזלג בקוטר 37 מ"מ מקדימה ומאחור מהלך של 130 מ"מ. הצמיגים במידות 120/70-15 מקדימה ו־140/70-14 מאחור. המשקף מכוונן לשני מצבים עם עם הפרש של 133 מ"מ מהמצב הנמוך לגבוה.

מכירתו של ה־ADV350 כבר החלה, כשהיחידות הראשונות ימסרו בעוד כ־3 שבועות. מחירו עומד על 39,900 ₪ והוא מוצע ב־3 אופציות צבע – אפור פחם מטאלי, כסוף מטאלי ואדום מטאלי.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

10 תגובות ל חדש בישראל: הונדה ADV350

  1. הונדה מוציאים עוד ועוד יציאות מגניבות, מתמחרים מעט גבוה, אבל פריארים קונים כל מה שזז.

  2. הי שי אנשים קונים טימקס בכפול מזה אז מה תגיד..?
    כל אחד וסדר העדיפויות שלו אין כאן פרייארים רק היצע וביקוש למה שכל אחד מעדיף

    • אכן, אך עדיין במחיר הזה יש כלים חזקים יותר משמעותית

      • אין במחיר הזה כלים חדשים חזקים יותר ,רק משומשים.

  3. רק מבאס שהוא לא חזק יותר, למה לא לקחו מנוע 400 כמו האקסייטינג של קימקו, עם כל הכבוד למנוע של הפורצה הוא ממש עדין ולא מספיק מרגיש בנוח בנסיעה ארוכה בבינעירוני.. חבל!

  4. חברים זה הונדה .זה לא איזה קקמייקה מסין או איזה דרעק אירופאי שמתקלקל כל שבוע .גם אם תשימו שמן זית במקום שמן מנוע הוא ימשיך לנסוע ..

    • די כבר, ההונדות הללו לא מיוצרים ביפן והסינים סוגרים פער מהר מאוד .גם היפנים פעם היו גרועים ויש לי בשבילך סיפור ,אולי דינמית הסינים עדיין לא שם ,אבל הם לא מתקלקלים כמו שאתה רוצה שאנשים יחשבו, מה שהיה בעבר הדי קרוב ,הוא לא מה שקורה היום.

  5. אין ספק שהונדה באמת כלי אמין, המחיר יחסית גבווה אבל ירד, במחיר הזה אפשר לרכוש CF MOTO 650 עם מערכות מתקדמות תוצרת גרמניה, אני בתקווה שעוד שנה אוכל לרכוש כזה יד 2 כי כחדש זה לא באמת אופציה לפחות לא עבורי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל